hier idem dito barbabintje,..ik zou nu dus al met de keuken bezig zijn,.....(afmaken waar ik gisteren stopte) maar uh het wordt hier opeens gezellig, dus nam ik nog een bakkie,......... maar erna ,hoppa aan de slag hop hop hop hope gaat aan de sop,.. wat zal de keuken straks weer netjes zijn dat is dan wel weer erg fijn.. en dan de huiskamer nog een goede beurt, en als die dan is goedgekeurd, dan duik ik het baby kamertje weer in want in het strijken heb ik weer reuze zin (NOT!) haha maar ja mot wel,.... ze komen morgen koekeloeren ,..onder het mom van jarige feliciteren
Ff vraagje.... bij de optie foto verkleinen op deze pagina lukt het mij niet om hele grote bestanden te verkleinen (ca. 3 MB per foto). Iemand enig idee hoe ik dat kan omzeilen?
nou uit eindelijk toch maar onder douche gesprongen. anders word het echt niks hihi, bedje netjes opgemaakt. Gwen onze naam staat er ook niet tussen hoor, en zal lekker raden worden want jullie weten nog steeds niet wat het word wipstoeltje hmzz voor bijde gevallen niet in gebruik hihi
ow.. dan zijn er nog maar 24 letters over en nog 100.000 mogelijkheden.. dan puzzel ik verder en heb ik 'm zo.. hihi.. Ja, ze ligt idd in hetzelfde ziekenhuis.. misschien komt ze vanavond wel ineens op de afdeling (hoop het natuurlijk niet voor haar dat haar beeb in de couv moet, maar goed.. u never know)
ow.. dan zijn er nog maar 24 letters over en nog 100.000 mogelijkheden.. dan puzzel ik verder en heb ik 'm zo.. hihi.. Ja, ze ligt idd in hetzelfde ziekenhuis.. misschien komt ze vanavond wel ineens op de afdeling (hoop het natuurlijk niet voor haar dat haar beeb in de couv moet, maar goed.. u never know)
Ik wilde ook een poging wagen om boos te worden op die rooie donder, maar moest eigelijk heel hard lachen! Zeker toen er een miauw kwam, van kijk mij lief liggen
haha grapje,..maar uh ga naar deze site http://imageshack.us/ blader naar je bestand en vink eronder resize aan en kies welke maat je wil,..... dan HOST IT en kopieer dan de onderste link en plak hem hier met img
hihi ik zeg altijd van waar er 2 eten, eten er ook 3, nee flauw kan me ook wel voorstellen hoor. die rooie van ons is ook zo goedzak hoor, lekker sulletje zelfs, en over die staart heeft die van ons ook. Zal wel een rooie eigenschap zijn
zooo meiden eerst hier aan de poets geslagen. was hier echt een puinzooi,nu weer alles schoon en fris beneden. zo ff een wasje erin en dan duik ik ff terug mijn bedje in. wipstoeltje: uhh die heb ik nog geen de naam gwen... hij begint met mijn voorletter en is arabisch en nederlands. dat moet toch wel te doen zijn dacht ik haha.
klopt IKKE, daarom eet ie ook mee, erger nog , hij krijgt meer als mijn eigen katten,.. maar ja tis niet een echt schone kat, en ik denk dat ie nog wel wat kosten met zich mee zou brengen als ik hem zou laten checken om hem in huis te nemen ,.inenten, ontwormen, evt castreren, denk dat ie wel vol met vlooien zit, zag oormijt etcetc,.... maar ja ik heb nu al zat te doen met de 2 katten, en dan nog een baby, nee dat risico kan ik niet nemen,........ maar uh wie weet, zet ik hem weleens op het net, dan heeft misschien een ander interesse in een hele leuke, lieve, staartwijze kat ,... haha ow dat tikfoutje is wel toepasselijk die laat ik staan, bedoelde natuurlijk straatwijze
ow ik heb mazzel , ik MOET dus nu wel stoppen, haha doordat mijn gordijnen eraf zijn, valt nu de zon op mijn scherm, dus is het moeilijk t zien,...... ik ga er dan ook meteen maar van tussen,... tot de volgende break ,. fijne zonnige dag ,.....
pfff en weer thuis... even met mn pa langs, plisie, autoschadeherstelbedrijf en verzekering geweest.... Nog geen babies zo te zien