Er staat nu al ruim een week een auto voor onze deur die niet van een van mijn straatbewoners is. Nu weet ik via de buuv van wie de auto wel is... Is het asociaal om die man er op aan te gaan spreken? Of hij dus even zn auto weg wil zetten voor mijn deur? (ik wil namelijk mijn auto stofzuigen )
Mijn moeder: zeg je weet toch dat bij mij de jongens (3 stuks) allemaal te laat waren en de meisjes ( 2 stukes) 3 weken te vroeg...dus ik dacht tjsa je bent nu met 37 weken al aan het rommelen weet je eigenlijk wel heel zeker dat het een jongen word... Mijn god ik zal nu toch niet de uitzondering op de regel zijn... Aaaaarghhhhh waarom heb ik niet alsnog een pretecho laten maken nou begin ik te twijfelen hoor! Oke de echoscopiste zei wel dat ze haar handen er voor in het vuur durfde te steken maar het was wel gewoon een 2d echo straks heeft ze het wel verkeerd gezien.... En bedankt he moeders sjeeeee zit te stressen hier... ale: En om jullie ook nog ff in de stress te helpen : nog geen nieuws van Natasja én mijn zere steken in rug en benen komen zo om de 30 minuten opzetten...veel tijd ertussen maar verrek toch iets van regelmaat... Ik modder wel wat aan vandaag maar ik ben René zeer dankbaar voor het bellen van mijn moeder...NOT! Even snel bijlezen: Esther: geniet van je relaxte dagje thuis! Hopelijk is de badkamer snel klaar! Gwen: nee naam komt er niet in voor Zullen we trouwens vast ff raden naar de naam van de beeb van Natas? Ik ga voor Lotte Muriel: je kunt de foto's ook via paint verkleinen toch? Ruby: slaap lekker Hebben de jongens nu herfstvakantie bij jullie? En moest jij nou vanmiddag naar de gyn? Ik ga ff het bed in de kamer verschonen, boven het zeiltje op mijn bed leggen, soep koken, wasjes wegwerken, de pui soppen (allemaal hondenpoten ), de kids van school halen, telefoontjes plegen, stukje administratie doen oh ja en ondertussen ook nog een middagdutje zien mee te pikken xxx Roelie
Vind ik niet aso hoor, vind het eerder aso van die vent om zijn auto bij jou voor de deur te zetten...hij heeft zelf toch ook een deur?
ik heb vannacht ook alle uren op de klok zien rondkomen.... Rob zei vanmorgen dat hij vannacht in de ledikant ging slapen. Ik heb hemde hele nacht wakker gehouden.
Ik weet niet waar hij woont. Maar hij heeft 2 straten verderop een cafe, waar hij de eigenaar is. En daar is het betaald parkeren.
Ben zo benieuwd naar Natasja! Ik ga voor de naam Evy... Onze naam staat niet op het lijstje Gwen. Er staat er wel een op die er héél veel op lijkt (een letter verschil). Dat lijkt me toch een fikse hint, succes! Eergisteren heb ik een heel rare nacht gehad. Ik had echt pijnlijke samentrekkingen (geen regelmaat, maar dat heb ik bij mijn vorige bevalling ook niet gehad) en ik heb op het punt gestaan het ziekenhuis te bellen. Ik vind het zó moeilijk; ze hebben me gezegd dat ik bij de eerste tekenen moet bellen omdat ik dan zo snel mogelijk in het ziekenhuis moet zijn. Maar ik twijfel dus steeds of het begonnen is. Dat verhaal dat je weeen écht wel herkent, is onzin, want dat werkte de vorige keer ook niet. Nu ben ik dus blij dat ik niet gebeld heb, want de volgende ochtend was het weer over. Maar ik heb het wel even benauwd gehad. Vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd...
Als het 1 letter verschilt lethe dan kan het 1. sam 2. tom 3. jessy 4. tijs 5. tijn 6. loek 7. fin 8. brom (geintje) 9. julien (en sofia klinkt wel mooi samen) 10. nik heb ik het goed?
Goedemorgen! Vanmorgen vroeg opgestaan (het was nog donker ) om de auto naar de garage te brengen voor de grote beurt. Daarna weer vlug terug, op de bank ATWT kijken en in de reclames iets van de DVD-speler: het schiet al op met mijn 24 afleveringen! Ik heb het idee dat ik die minimaal allemaal gezien moet hebben voor er hier iets gaat gebeuren . Hope: misschien moet je een foto van de straatkat maken en dan mailen naar jouw amivedi punt in de buurt. Misschien is iemand hem/haar al heel lang aan het zoeken! Of de dierenambulance bellen, dan zit hij/zij in elk geval binnen met voedsel als het echt kouder wordt! Gwen: onze naam staat ook niet op het lijstje! Maar euh, ik ben net als Roelie wel wat onzeker dat het misschien stiekem toch het andere geslacht heeft en ik wil voor de zekerheid dus een reserve-naam. Maar dat vindt mijn mannetje niet nodig! Alle kleertjes zijn hier inmiddels gewassen, dus ook de pakjes voor de beeb kunnen in de vluchtkoffer. Toch wel een fijn gevoel dat die grotendeels klaarstaat. Had gisteravond ook ineens pijn, steken, vooral in de liezen. Het leken wel indalingsweeen (zoals jullie eerder beschreven), maar dat lijkt me stug aangezien de VK had gezegd dat hij al helemaal ingedaald was?!? Verder weer veel pijn rechts onder mijn ribben. Geen idee was het allemaal is, ik houd het wel in de gaten en ga verder maar eens iets doen. Weet nog niet precies wat, heb eigenlijk geen plannen voor vandaag. Mijn mannetje werkt vandaag thuis, tenminste vanaf de lunch. Dus ik zal hier niet al te veel zijn vanmiddag! Ga lekker met een boekje op de bank vlak bij hem zijn! Maar kom natuurlijk wel om de zoveel tijd even spieken
Goedemorgen allemaal! Hier heerlijk uitgeslapen, dat was lang geleden zeg.....en spontaan geen rugpijn meer....snap er helemaal niks van Gisterenavond lekker uit eten geweest met mijn ouders, broertje en zusje, was dus weer erg laat voordat we thuis waren, maar ja.....wel gezellig! Heb alleen al vanaf zaterdag last van hoofdpijn en die is nu nog niet over Hmpf, is wel een echte klaagpost aan het worden zo.... Nou, ga zometeen de bovenverdieping onder handen nemen, even stofzuigen, doekje er door, vloertje dweilen en de badkamer een snel sopje geven....meer doe ik vandaag niet. (denk ik ) Kom straks wel weer even langs om gezellig mee te kletsen!
Mogge meiden Vanmorgen gelukkig nog een paar uurtjes kunnen slapen, maar wat een rotnacht zeg. Om 3 uur de wc maar weer eens van binnen bekeken, gadver wat was ik misselijk. Om een uur of 4 eindelijk in slaap gevallen. Werd om 8 uur wakker en toen bleek Willem zich verslapen te hebben..oh oh, dat wordt wat als de kleine er straks is, een keer je nacht onderbroken en gelijk verslapen. Dus die zal vanavond wel weer laat thuis zijn, want is nu natuurlijk harstikke laat begonnen (staat normaal rond 5 uur op namelijk). Maar ik heb dus in elk geval 4 uurtjes geslapen, das al weer heel wat voor Ilsje. Oja, wat betreft groot formaat foto's...als iemand daar behoefte aan heeft, ik heb zat ruimte op onze server over hoor, dus kan een foto zo online plaatsen. Dan kan t dus ook in normaal/groot formaat (net als de foto's van Serafijntje van de lunchdate dus). Ik ga nu ff ontbijten en douchen enzo, kom later weer terug. Ciao
Zo weer flink gekletst hier. Melanie ik hou je wel op de hoogte van de bevallingen hier. Hihihi onze naam staat er ook niet tussen. Ga ff boterhammetje eten kom straks weer ff langs of er nieuws is.
Lo meiden, niet te verontwaardigd reageren op het oktober topic hoor... ik ga tegen de tijd dat iedereen bevallen is gewoon mee naar de november mama's hoor! En tot die tijd blijf ik ook hier lekker babbelen, tuurlijk ga ik niet bij jullie vandaan! Zou niet durven (terwijl ik dit met 1 hand typ ligt Fenna in mijn andere arm te dutten.. heerlijk genieten! )
Gwen, weet je al iets meer over Mika, of is het nog steeds afwachten? Wat een hoop rommelende buikjes hier! Meiden niet teveel willen dat het komt zoals iemand al eerder zei, want dan komt het juist niet... dat was bij mij iig erg waar helaas... Ruby, nog even volhouden meid! Morgen is het sowieso tijd voor je beeb! Als het vandaag niet komt, dan hoef je iig niet lang meer te wachten.. ook al duurt dat voor je gevoel al veel te lang.. Ilse, wat een nachten maak jij meid! Hoop echt voor je dat het beter wordt.. want zo ben je natuurlijk ook niet echt uitgerust wanneer de beeb zich aandient... Slaap jij tussendoor ook nog of helemaal niet? Jen, hoop dat je hoofdpijn snel overgaat. Je lijstje met dingen om te doen is wel lang vind ik hoor.. Let je op dat je niet teveel doet? (oei ik wordt hoe langer hoe meer mijn moeder, juk!) Op de rest reageer ik later, want nu eerst luiers halen
Nope helaas niet..ik ga regelmatig wel smiddags liggen, maar dan val ik nog niet in slaap. Lijkt wel of mn lijf gewoon geen zin heeft om te slapen ofzo..geen idee.. Gwen, onze namen staan niet op t lijstje maar wel bij beiden een naam die er erg op lijkt..succes!
Dafje; dit is gewoon bijhouden van de bovenverdiepeing hoor, dus dat valt allemaal wel mee, en ik beloof plechtig rustig aan te doen !
hoi hoi, goedemorgen, ik heb zoals altijd weer super geslapen. Voel me er bijna schuldig over. Niet eens 1x naar de wc gemoeten vannacht, geen pijn. lekke rgeslapen van 23.00 tot 9.00 heerlijk! sorry als ik mensen nu vor het hoofd stoot met mijn überpositieve post. Jons heeft gisteren het babybedje verstevigd. Ik vond dat bodempje maar krikel, zo ie zo al die meubels van de babydump zijn nog minder dan ikea kwaliteit volgens mij maar goed. Vandaag de laatste boodschapjes doen. Donderdag overleg ik even met de VK over thuis of zkh bevallen. Hier willen de katten graag in de kinderwagen liggen (daarom staat ie achter gesloten deur) en in de box. In de box doen ze niet als we erbij zijn want ze wetenn dat het niet mag, maar als we weg zijn liggen ze er lekker in aan de haren te zien. Even de reacties: @ Dees: slapen in de woonkamer lijkt me niet geweldig, hier zitten de katten zo ie zo op bed dus dat maakt niet uit, maar ook ongezellig alleen lijkt me. @ Maria: ooh dus het lag niet helemaal aan mij, Jons vond het ook en stom vrouwtje. Ja dat chinese jongetje, dat was echt sneu. Die dacht echt dat hij zijn eigen broertje of zusje niet mocht vasthouden. Ik vond haar echt niet gezellig, snap niet dat ze zo iemand het visitekaartje van het ziekenhuis laten zijn. Ze wist niet eens welke melk ze gaven! En NEE het is niet aso om te vragen of hij/zij de auto even wil verzetten. @ murmel: meestal is er wel een reden voor onzedelijkheid van je katten. Heb je ze laten checken op blaasgruis, heb je een kattenluik waardoor wel eens andere katten binnenkomen, hoeveel katten en kattenbakken heb je? @ roelie: irri dat moeders nu op de hoogte is, verschrikkelijk lijkt me dat, blijven ze belen en als je niet opneemt denkt iedereen al te weten hoe laat het is. Ik hoop dat jou rommelen eens doorzet!
Ik wil overigens ook gaan beginnen met de vluchtkoffer, maar weet nog ni zo goed wat er nou precies inmoet. Iemand hier goeie suggesties? Ik zoek wel ff op de site, staat vast wel ergens wat over geschreven..
ik heb er in zitten: - bevallingsshirt (oud) - warme sokken voor bevalling - grote onderbroek - BH - trainingsbroek - sokken - shirt - vest - toiletspullen (shampoo, zeep, tandenbortsel, tandenpasta, deo) - make up - kam - kleertjes maat 50 - kleertjes maat 56 - sokjes - romper maat 50 - romper maat 56 - mutsje - luiers - flesvoeding - fotocamera - videocamera - extra batterijen - 2 euro muntstuk - lijstje met telefoonnummers - tijdschrift mij en jons - dextro energie