Hintje voor Gwen: ook bij ons andere initialen dan papa en mama...dus geen E(sther) en J(ean-Paul).... Peet, zo lekker hoor een goede nachtrust! We horen ook graag posi-berichtjes, hoor! Ik heb in ieder geval heerlijk een half uur onder een warme douche gestaan en boodschapjes gedaan. Ben een enorm gevaar voor mezelf: ik ging voor broodbeleg enzo, maar daarbij heb ik ook nog chips, chocolaatjes en donuts meegenomen
ik heb * beval shirt * 2 slaap shirts * trainingspak * schoon ondergoed * babykleren (romper, muts, kleertjes en jasje) * ponsplaatje (2 euro) * fotocamera * dextro energy moet nog * mp3 speler vullen met muziek
hihihi esther dat overkomt mij ook vaak! het is ook zo verleidelijk. Ik was laatst wel 1 kg aangekome in 1 weken dus ik moet eigenlijk opletten maar het is zooooo moeilijk
Moet je zelf luiers meenemen naar t zh Peet? Dat heb ik nou nog nooit gehoord.. Tnx voor de lijstjes meiden, kan ik weer even verder..
Ik ben al zeker 15 kilo aangekomen, maar ik gok dat ik inmiddels wel al op 17 zit (weegschaal staat al 2 weken niet bij de hand ivm de verbouwing) Moet wel zeggen dat het ook veel vocht is, maar de laatste tijd ook te veel slechte dingen gegeten! Zaterdag: patat, gisteren: chinees
Jeps, grote kans dat dit maagzuur is ja. Krijg je ook een beetje branderig/misselijk gevoel in je keel erbij? En inderdaad steeds oprispingen/boeren... Je zou eens Rennies kunnen nemen, als je dat nog niet doet, in pepermunt of Anijs smaken. Of wat blanke of vanille vla eten, in elk geval iets neutraals.. En als je t vooral snachts hebt..je hoofdeinde wat omhoog zetten, extra kussen of een kussen onder je matras. Ik lig al maanden met mn hoofdeinde een stukje omhoog.
Hier ook andere voorletters dan L of H! Peetje: heb jij de dostinex gewoon gekregen dan? Heb je een recept gevraagd aan de VK of de HA? Zo al bij voorbaat? Bij ons in de regio zijn ze daar normaal niet zo scheutig mee... Ga het nog wel eens vragen aan de VK.
BUDDYNIEUWS: 8.30 ingeleid met gel. 1,5 uur weeen gehad, 1 cm ontsluiting, maar de weeen zijn gestopt...vanmiddag waarsch. nieuwe inleiding. x natas
Ohw, dit wordt weer een spannende dag vandaag met mogelijk 1 en misschien zelfs wel 2 bevallingen... Het is de afgelopen dagen wat stil geweest van mijn kant, o.a. omdat ik me niet helemaal lekker voel (heb sinds vorige week soort menstruatiekrampen) maar ook omdat ik merk dat ik me af en toe te veel laat meeslepen door het forum. Ik droom zelfs over jullie! En de recente bevallingen van de novembermama's maken me ook wel wat onrustig. Als Natas en Ruby straks bevallen zijn, zitten we al op een aantal van 7 bevallingen: dat is bijna 1/3 van deze groep ... en november moet nog beginnen! Om mij heen zegt iedereen tegen me dat het zo'n vaart niet zal lopen, omdat de meeste bevallingen van een eerste kindje juist pas NA 40 weken beginnen, maar op het forum zie ik hele andere dingen gebeuren... Wat vervelend dat sommigen van jullie last hebben van maagzuur. De tips die ik daar tegen gelezen heb, zijn hier al genoemd. Zelf heb ik er gelukkig maar weinig last van gehad en sinds de baby is ingedaald (waarbij mijn buik duidelijk is gezakt - dat was een vraag van één van jullie, een paar dagen geleden) heb ik helemaal geen last meer van maagzuur. Bovenaan in mijn buik (o.a. mijn maag dus) heb ik nu meer ruimte gekregen en dat lucht enorm op. Hopelijk gebeurt dat bij jullie ook snel.
Wat je ook kan doen, leg wat droge crackers/biscuitjes etc bij je bed. Vooral snachts kan het opspelen omdat je maag dan leeg is. Als je je dan omdraait ofzo, komen je maagsappen in opstand en dan krijg je dus zuur. Dus eigenlijk moet je zorgen dat je maag nooit leeg is, dat kun je dus doen door iets droogs/neutraals te eten. Vla naast je bed zetten is wat lastiger (koelbox?), maar biscuit ofzo kan wel, alleen is dat dan weer zo droog. Succes, ik weet hoe vervelend het is, daar zeur ik dus al die maanden al over