Het eerste lijstje komt eigenlijk grotendeels overeen met wat ik in mijn tas had gestopt.. Ik had er ook een badjas bij zitten. Dat vond ik wel handig en bleek ook wel, want ik had alleen een slaapshirt en geen broek, dus als ik dan naar de wc moest, waarvoor ik de gang op moest (maar 2 stappen welliswaar, maar toch..) deed ik toch mooi mijn badjas aan. Luiers en voeding hebben ze allemaal in het ziekenhuis... alle babybenodigdheden hebben ze eigenlijk wel, dus daar hoef je je echt niet druk om te maken.. Zorg dat je kleertjes bij je hebt voor de kleine, een mutsje en sokjes.. dan ben je eigenlijk wel klaar wat betreft je beeb..
Serafijntje, het is inderdaad zo dat de eerste kinderen op zich laten wachten. Maar dan heb je uiteraard altijd de uitzonderingen.. En aangezien ik bijna altijd een uitzondering ben, verbaasde het me niets dat Fenna eerder kwam en dat de bevalling niet zo voorspoedig verliep. Gelukkig is alles verder goed verlopen, dus echt druk maken erom kan ik me niet. Ik snap wel dat je je er druk om kan maken. Ik vroeg me ook wel af of ik niet iedereen aan het schrikken zou maken met mijn verhaal.. Maar het is niet anders geweest...helaas.. Ik geloof niet dat er veel meer van dit soort rare fratsen gaan komen hoor! Verder mogen de meeste meiden hier al (bijna) bevallen qua tijd, dus vroeggeboorten zullen er ws ook wel niet meer bij zitten. Moet wel raar lopen als er nog meer 'anders dan anders' bevallingen komen. Maar ik vind het aantal 'andere' bevallingen tot nu toe ook wel veel. Maar dat kan ook niet anders, want het was tot nu ook nog geen tijd voor bevallingen hier bij de novembermama's... Volgens mij is dit een enorm warrig verhaal.. maar goed, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel...
Oeh spannend voor Natasja, ik hoop dat de tweede inleiding wel slaagt, want je wordt er anders wel erg moe van zeg!
Ik had van mijn schoonzus de tip gekregen om een waterdichte molton om het matras te doen in plaats van een zeiltje. Dit kraakt niet en blijft altijd goed zitten. Ik heb haar advies maar opgevolgd, want het kan zomaar zijn dat je 5 of 6 weken op zo'n zeiltje/molton moet slapen. En ik moet zeggen: het 'bevalt' me prima, inderdaad geen last van gekraak.
Nou zit ik hier te wachten op de kakkerlakken bestrijding, kan alleen lang wachten vandaag want ze komen morgen pas. Weeet niet wt ik heb hoor maar de 23ste heb ik gedelete ofzo op de een of andere manier. Van de week ook al die fout gemaakt dat het vandaag zou zijn. Nou heb een rustige middag dus hihi
Oh Roelie, ik kan me heel goed voorstellen dat je niet zit te wachten op dit soort berichtjes van jouw moeder. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hiervan in de stress schiet. Kun je haar niet uitleggen dat je onrustig wordt van dit soort telefoongesprekken en met haar afspreken dat je haar belt zodra er nieuws is (in plaats van dat zij jou belt om te vragen of er nieuws is)? Doe lekker rustig aan vandaag...
We hebben 3 katten (2 van Wim, tolerant, 1 van mij, intolerant) en 3 kattenbakken en ze kunnen naar buiten, waar nauwelijks tot nooit andere katten komen. We hebben er één plaskater bij zitten inderdaad, die heeft zelfs sinds een operatie al helemaal niets meer 'daar beneden' en is dus eigenlijk een poes Maar dit gedrag is gewoon pure ergernis en stress-uiting, niks fysieks. Het is echt afbakenen en/of frustratie uitlaten als ze weer eens onderling hebben geknokt. Ze liggen elkaar gewoon allemaal niet zo, helaas. Tikkel kan me dan, terwijl hij plast, strak aankijken, zo van 'en wat dacht jij hier aan te kunnen gaan doen?'. Ik kan 'm dan echt wel wat aandoen.... Gelukkig is de frequentie de laatste tijd een stuk minder, maar ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan als de baby er is... weer een stressfactor erbij
Zo Ilse, lekker gedoucht? Je bent vandaag niet de enige die zo laat is hoor, ik ben pas ruim een uur geleden uit mijn bed gerold en zit hier ook nog in mijn 'huispak' achter de computer. Wat vervelend dat je vannacht zo misselijk bent geweest en dat je eigenlijk constant zo slecht slaapt dat je al 'blij' bent met het feit dat je 4 uur lang hebt kunnen doorslapen. Wat dat betreft zou je wel wat van mij mogen hebben. Ik slaap momenteel juist zo veel (word ook wel vaak wakker omdat ik moet plassen, maar slaap daarna weer snel in) dat ik mijn dagen eigenlijk veel te kort vind. Hopelijk lukt het jou om binnnenkort ook wat beter te gaan slapen, zodat je uitgerust aan de bevalling en het moederschap kunt beginnen...
Ik ben aan het wachten op dakkapel man. Dan kan ik even richting de winkels gaan. Ik ga zelf een schilderijtje maken voor Guus (ipv er eentje te bestellen). NIet dat ik een tekenwonder ben, maar de blondstyle moet wel lukken... zoiets dus
Ohw nouja, beter dat je er nu achter komt dan vanavond pas (nadat je een hele middag gefrustereerd heb zitten te wachten op de kakkerlakken bestrijding die maar niet kwam...) Geniet van je onverwacht vrije middag. Het is heerlijk weer om even naar buiten te gaan!
kan niet veel mislukken dacht ik zo.. even het geboortekaartje van guus afwachten om te kijken of ik daar iets mee kan..en anders plagieer ik wel een schilderij
Zo, ik ben weer bijgelezen (pfff...het waren nogal wat pagina's), maar heb nu niet meer de puf om op iedereen te reageren! Ik ben bang dat dat voorlopig ook wel zo zou blijven. Vanochtend was de bloeddruk weer iets gestegen, moet niet verder gaan stijgen, want dan moet ik denk ik weer in het ziekenhuis blijven...ik had zelf nog enige hoop dat de bloeddruk zou dalen en dat ik wel weer uit bed mocht, maar de verpleegkundige van vanochtend heeft me van dit idee "afgeholpen". Dus ik ben bang dat ik niet meer uit bed kom voordat ik bevallen ben (behalve dan als ik een "terugkomdag" heb, zoals morgen). Dan moeten we naar het lab, bloed prikken en urine inleveren, een CTG latenmaken en daarna naar de gynaecoloog. Ben heel benieuwd of ze me tot 40 weken laten doorlopen in deze situatie of dat ze het toch eerder kunnen/willen inleiden...we horen het hopelijk morgen allemaal! Ik ga weer even rusten en ik zal morgen kijken of ik puf heb om te laten weten hoe hetin het ziekenhuis ging. Volgens de verpleegkundige ben ik morgen na het ziekenhuisbezoek blij als ik mijn bed zie . We wachten het af (eigenwijs dat ik ben...). Liefs, Debby P.S. Ruby -> heel veel sterkte en succes morgen!
Peetje : hier ook 2 katten waarvan een ook in de box wil. Daarom mogen ze niet meer in de woonkamer als we weg zijn en s'nachts. Dan hebben ze de keuken en de gang en in de gang staan 2 heerlijke bedjes (van die witte whiskashoofden weet niet of je ze kent) waar ze altijd zonder problemen in liggen. Wat is trouwens dostynex? Ik ga geen bv geven nl. Koffer voor zh: bevalshirt 2 pyjama's sokken grote onderbroeken ochtendjas sloffen jogging/huispak bh toilletart. pakje maat 50 pakje maat 56 2 rompertjes sokjes mutsjes wikkeldekentje camera tel.lader enveloppen voor de kaartjes(misschien moeten we langer blijven dus heb ik wat te doen) mijn medicijnen verder nog een lijstje op papier voor de spulletjes die je pas op het laatst kan pakken zoals mijn sloffen en medicijnen Serafijntje: kan me wel voorstellen hoor dat je je laat meeslepen door het forum. Je bent niet de enige Tari heeft er ook last van. Gewoon lekker rustig aan doen en mocht er wat zijn heb je altijd je buddie nog Dikke knuffel ( dromen over ons? Zolang het maar leuke dromen zijn vind ik het goed )