November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh, ik heb ook allemaal witte pakjes voor de eerste dagen (omdat we het geslacht nog niet weten) ...

2. Niet meer actief

Roelie, bij jou zijn de zenuwen al flink toegeslagen zie ik. Al behoorlijke nesteldrang ook. Heerlijk dat je er aan toe kunt geven, hier wil ik vanalles maar krijg het gewoon niet voor elkaar. En die jaloezie komt me wel bekend voor hoor. Hier ook geen hulp van anderen, behalve dan van Erik. Nu woon ik gelukkig maar klein en heb ik geen kinderen (wel een miauwende haarbal) dus dat scheelt al een hoop. Maar evengoed....lijkt me heerlijk hulp van anderen te hebben. Je bent je slijmprop verloren dus, pfff, dat lijkt me helemaal spannend. Ook al weet je dat het dan nog weken kan duren, het is toch weer een teken he?!
    En wat het geslacht van je beebje betreft....de kans bestaat natuurlijk dat ze het verkeerd hebben gezien, maar ga er gewoon vanuit dat het goed gezien is. Komt echt maar zelden voor dat ze het mis hebben gezien. En jouw gevoel is toch ook gewoon een jochie of niet?

Tari, ik snap dat je even wat meer afstand neemt omdat je teveel met iedereen hier bezig bent. Is prima toch? Goed dat je voor jezelf een grens stelt daarin. Wat heerlijk meid om te lezen dat je van die heerlijke lange wandelingen kunt maken! Teken dat het de goede kant opgaat met je bekken he?! Ik kijk er zo naar uit om weer lekker te kunnen wandelen joh. Deed dat altijd enorm graag. Is al maanden geleden dat ik langer dan 10 minuten heb kunnen wandelen. De kleine afstandjes hier in huis zijn er eigenlijk al teveel aan. Douche ook al weken met een stoel in de douchegel, kan niet zo lang op mijn benen staan. Lekker van genieten dus met de kids en de hond frisse lucht opsnuiven. En gewoon weer lekker hier komen als het voor jou goed voelt. Ik wens het jou - en eigenlijk iedereen die het beu is - toe om lekker snel, gezond voor mama en kindje, te mogen bevallen. Knuff!

3. Niet meer actief

Barbabintje, wat grappig om te lezen dat jij ook zo'n 'voetentic' hebt, net als ik. Ik denk wel eens dat ik in een vorig leven op z'n minst vertrapt moet zijn of zo, dat ik zo'n aversie tegen voeten heb, hahaha. Jeetje wat heftig die aanrijding van JeanPaul zeg, kan me goed voorstellen dat dat er effe inhakt bij jullie beiden. Veel sterkte met de verwerking/nasleep ervan! Goed ook om te lezen dat je nu toch ook eerder met verlof bent gegaan en je net als vrouwen in een reguliere baan een 'normale' verloftijd in acht neemt. Hoewel ik je toch ook even op je vingers wil tikken (lief bedoeld hoor) omdat ik lees dat je stiekem toch nog foetelt en nog-wat-dingetjes-doet. Foei! Rust meisje....Rust!
    Veel sterkte trouwens ook voor je vriendin, lief dat je haar zo veel mogelijk (onder)steunt, dat is alles wat je kunt doen. En dat jij een fijne zwangerschap hebt en zij niet, tja.....de een heeft geluk, de ander pech. Zo is het helaas gewoon.

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ha Indigo, goed om weer van je te horen!
    Rustig aan met typen he, overbelast jezelf niet!

Gelukkig is je vriend aan het bijdraaien vwb de betrokkenheid bij jouw superzware zwangerschap, echt fijn om te horen, ik hoop dat hij dat goed volhoudt.

Ik vind dat je na al deze maanden van afzien en pijn een heeeeele lichte, makkelijke, soepele, -en-floep-zij-is-er-uit-bevalling verdient xx
    Sterkte meis met de laatste weekjes, ik hoop dat je bij 37w0d aan de beurt bent!

5. Niet meer actief

Debby, een sterkteknuffel voor jou. Volledige bedrust moeten houden is wel vervelend voor je, maar natuurlijk ook niet zomaar om jou te pesten al voelt het misschien soms zo. Ik wil je heel veel sterkte wensen, hoop dat je snel weer op de been mag en/of kunt gaan bevallen.

Gwen, ongelofelijk toch dat jullie Mika nu alweer een maandje oud is! Fijn dat hij het nu zo goed doet en lekker in een wiegje ligt. Dat zijn toch behoorlijke stappen die hij maakt. Lijkt me heerlijk en inderdaad spannend dat hij nu wellicht snel naar huis mag komen. Daar zullen jullie je wel even op moeten instellen he?! Goed dat je toch wat uurtjes kraamhulp thuis hebt, ook al doe je nu eigenlijk alles zelf qua verzorging van de kleine schat, thuis is het natuurlijk toch weer effe anders. Super leuk vrolijk fotootje van Mika trouwens! Om op te vreten dat kereltje.

6. Niet meer actief

Effe tussendoor....

Murmel, je bent een lieve schat! :oops:

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    BUDDYNIEUWS!

15.02: vliezen gebroken, 3 cm ontsluiting en weer weeen.

Zal ff bijlezen, heb net ff geslapen was echt doodmoe...
    Nog steeds last van menstruatie- en rugpijn hier word er gek van :(
    xxx Roelie

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou net terug van het ziekenhis :cry:

word morgen niet ingeleid omdat alles nog potdicht zit.woensdagochtend om 9.40 uur weer melden en dan kijken ze verder.
    vrijdag is in ieder geval een zekere dag.

ben het echt beu gewoon,kon net wel janken daar.

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik heb je verhaal even voor het gemak overgeslagen dafje...misschien dat ik het na mn eigen bevalling wel lees :)

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik ga dalijk stamppot maken, het is WEER stampot WEER.

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ah Ruby. Das minder.

12. Niet meer actief

Ruby, meid dat lijkt me inderdaad een moeilijk te verteren boodschap op dit moment voor je, klote meid! Had het je erg gegund na al je ellende. Maar nu moet je dus woensdag terug komen en dan? Gaan ze dan opnieuw kijken of ze gaan inleiden of niet?
    Meisje, kan niet anders dan je op dit moment laten weten dat ik met je meeleef. Een enorme knuffel voor jou!

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0

hahaahahhahaa murmel...
    Op grond van jouw redenatie moeten de vrouwen die 9 maanden nergens last van hebben gehad (ik dus) een hellbevalling krijgen ;)
    En dat wens je mij toch niet toe hè?

14. Niet meer actief

Jen, heerlijk dat je zo fijn hebt geslapen en ook geen rugpijn had bij het opstaan. Lekker van genieten! Nog gefeliciteerd met je moeder, fijn dat ze zo ontroerd was door je cadeau. Vervelende tante overigens, die had ik volgens mij eens flink teruggepord :evil: onder het mom van zwangerschapshormonen hahaha.

Murmel, wat heerlijk dat je jouw nieuwe autootje hebt kunnen ophalen en gelijk vol hebt kunnen stouwen met baby-stuff. Ben wel benieuwd geworden naar je sporty outfit voor in bed ;)
    Ach gossie, wat zielig joh, Tikkel met z'n ontstoken anaalklieren. Knap trouwens dat je het zelf in de gaten had. Ik ga zometeen eens effe kijken naar je foto's, ben wel benieuwd geworden....

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Lieve Indigo, wat leuk dat je weer van je laat horen! Wat een goed nieuws dat het tussen jou en Erik weer beter gaat. Relatiestress kun je er op dit moment echt niet bij hebben, je hebt het al moeilijk genoeg zo. Wat fijn dat Erik nu meer rekening met je houdt. Heb je inmiddels al een lijstje voor hem gemaakt? (Als het regelen van het kraamfeest jou zoveel stress geeft, is het dan geen goed idee om dit ook aan Erik over te laten?)
    Ik vind het erg sneu om te lezen dat je lichamelijk nog zoveel pijn hebt. Ik heb echt met je te doen. En dat nog eens in combinatie met te weinig slaap... je hebt het echt zwaar te verduren, meid. Lukt het je wel om 's middags wat te slapen? Voel je niet schuldig dat je geen puf hebt om jullie huis te poetsen. Dan maar een keertje niet! Erik kan de belangrijkste dingen toch wel bijhouden? En de rest komt later wel weer, hoor. Ik kan me goed voorstellen dat je hoopt dat jullie meisje met 37 weken al geboren wordt. Hopelijk ben jij na de bevalling snel van al jouw pijnen en ongemakken af. Veel sterkte met de laatste loodjes!

16. Niet meer actief

Esje gefeliciteerd met je dochtertje Kyra.

En Melina, gefeliciteerd met je zoontje Evangelos!!!
    Super gedaan meid, en dat in zo'n rap tempo. Sjee, zo willen we het hier allemaal wel denk ik, alleen een schaafwond....Daar teken ik voor!
    En dan nu lekker gaan genieten van je wolk van een baby. Prachtige foto heb je doorgestuurd!
    Omdat ik je adres niet heb is het tot nu toe dus bij een sms gebleven (dankzij een berichtje van mijn lieve buddy dat je bevallen was), maar zou je graag een kaartje willen sturen. Heb alleen je adres niet.
    Houd je dus nog tegoed...

17. Niet meer actief

Dafje wat een schatje jullie Fenna! Enne...heb net je bevallingsverhaal gelezen. Niet de meest makkelijke bevalling geweest, zeker niet voor wat betreft inscheuren dus. Ik hoop dat je snel helemaal goed geneest en lekker van je kleine meid kunt genieten!

Blondiedfu, jeetje meid een kaakontsteking, dat is niet mis nu. En inderdaad, paracetamol doet natuurlijk geen r**t. Wat zei de dokter? Hoe dan ook, heel veel sterkte/beterschap!

18. Niet meer actief

Lindapooh, wat fijn dat je zo lekker hebt kunnen kleding-shoppen met je moeder meid! Het herdenkingssieraad, wanneer kun je dat nu precies gaan ophalen bij de juwelier dan? Mooi dat je met die bedeltjes een tastbare herinnering bij je draagt van je kindjes.

19. Niet meer actief

Natasja, meid HEEL VEEL STERKTE vandaag. Al lees je dit nu niet, in gedachten ben ik bij je vandaag. Ik hoop dat je straks met een gezond minimensje het ziekenhuis kunt verlaten. Nog van harte gefeliciteerd met je dochtertje trouwens! (kunt in de toekomst gecombineerde verjaardagsfeesten gaan houden dus.... 8) )

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    He Ruby, wat een teleurstelling voor je! :cry: Ik kan me goed voorstellen dat je de hele situatie beu bent. En een "potje janken", zoals je zelf schrijft, dat mag gerust hoor. Laat de tranen maar eens lekker stromen. Veel sterkte meid, en hopelijk krijg je woensdag wat positiever nieuws te horen.

Deel Deze Pagina