Indigo, leuk weer wat van je te horen. Hoop dat het nu wat lekkerder gaat lopen Gwen, spannend dat Mika waarschijnlijk binnenkort naar huis mag. Ruby, kan me voorstellen dat je baalt als een stekker. Ik duim voor je Natas, nog steeds: succes vandaag Dafje: heb toch maar je verhaal gelezen, en Fenna is inderdaad een schatje Ik hier eindelijk goed nieuws, tandarts bevestigde inderdaad een kaakontsteking. De enige antibiotica die zwangeren zouden mogen volgens de Gyn zou Augmentin moeten zijn. Maar daar zit amoxicilline in en daar ben ik allergisch voor. Met de apotheek overlegd en nu heb ik een ontstekingsremmer gekregen zonder amoxicilline en die mag als je zwanger bent en als je borstvoeding geeft. Heb meteen bij de apotheek al een pilletje genomen en nu, een paar uur later begint het al te werken. Misschien dat ik vannacht dan weer eens kan slapen
Amaranta, balen van je pa zijn auto zeg! Is de digitale aangifte nou uiteindelijk gelukt of niet? Gefeliciteerd met je vriendin en de kleine Guus! Ben trouwens wel blij dat je niet hard terecht bent gekomen toen je door het bed zakte. Kun je nu niet gebruiken zo'n smak.... Enne, wat het bevallen betreft....Ook jou wens ik (en ik denk ook Murmel ) een hele fijne, makkelijke bevalling. Ilse, ook behoorlijk aan het kwakkelen he meid? Al zal het weinig troost zijn, je bent dus niet de enige met last van maagzuur en een enorm slaapgebrek. Shake hands, ik voel erg met je mee (en je mannetje 8) ) Meid, de laatste loodjes en dan weten we precies waar we het voor hebben gedaan, toch?! Knuffel! Blondiedfu, fijn dat je iets hebt gekregen van de arts dat de pijn draaglijker maakt! Ik wens je alvast een goede nachtrust
Goed nieuws, Blondie! Wat fijn dat het pilletje na een uur zijn werk al doet, zodat de pijn wat draaglijker voor je wordt. Hopelijk ga je je snel beter voelen en kun je vannacht ook weer goed slapen. Een goede nachtrust kan wonderen doen!
Heeeey Indigo is back! Fijn van je te horen! Ik had me vanmorgen voorgenomen om morgen even contact te zoeken als je je nog niet gemeld zou hebben. Mooi dat Erik en jij weer vriendjes zijn nu. Je hebt je mannetje nu het hardst nodig van allemaal. Hoe gaat het met je zusje en je neefjes? Hihihi pas jij inderdaad maar op dat je jezelf nu niet overbelast met al die reacties typen. Vind ik wel superlief van je, trouwens Vandaag heb ik voor mijn gevoel mijn eerste "verlof" dag te pakken. Heb beneden een kastje uitgeruimd en wat andere kleine dingen in huis gedaan, maar volgens mij zegt mijn lijf "nu even niet", want ik ben mooeeeeeeee. Dus ik zal braaf naar "tante Indigo" luisteren vandaag en rustig aan doen. Vandaag dan he
Ikke, heerlijk meid dat je bedje nu beneden staat, gezellig bij die poezebeesten van je... Mijn god, ik vraag me af waar je de energie vandaan haalt om zoveel te poetsen. Je blijft maar bezig he?! Af en toe eens effe lekker op dat bedje gaan liggen hoor! Ik hoop dat je vannacht beter slaapt. En die frituurpan....mmmmmmm, ik zou er bijna over gaan denken een pan aan te schaffen. Lenthe, je maakt het wel spannend hoor. Weeen niet herkennen?! Ik heb een collegaatje die ook niet in de gaten had dat ze eigenlijk al een hele tijd sterke onsluitingsweeen had, de vk vond haar ook maar erg rustig en beheerst nog. Terwijl ze bijna volledige onsluiting had....
Dames, hoe kan ik Rob het beste vermoorden? Hij komt thuis van zn werk. Ik vraag hem of hij aub de box af wil maken.... Maar meneer gaat gewoon met de wii spelen! En de was, die zou hij voortaan ophangen, hangt zichzelf ook niet op Ik geef hem 10 min en dan zet ik de tv uit
Ruby, balen dat vandaag nog niet de dag is voor jou! We duimen heel hard dat de verjaardag van je mamma het dan wel wordt! Blondie, goed nieuws dat je pillen hebt én dat die al zo snel aanslaan. Beterschap!
Hoi dames, hier even een update. Met de kleine ging het iets minder, kleine porties red hij makkelijk maar de grotere voeding heeft hij een beetje moeite mee. Misschien komt het doordat hij geel ziet, vandaar dat hij vandaag onder de lamp moest. Best balen omdat we vandaag zouden horen wanneer hij naar huis mocht. Nog even wachten dus, hooguit een weekje!
De aangifte hebben we uiteindelijk op het bureau gedaan vannochtend. Daarna naar autoschadeherstel bedrijf en daarna nog naar verzekeringskantoor. Mij pa gaat wss van tree 20 naar 14 dus even de 'schade' afwachten. En als het bedrag meevalt dan betaald hij het zelf.
Meiden, ik ga er weer vandoor. Fijn dat ik hier toch weer even mijn gezicht heb kunnen laten zien. Denk aan jullie allemaal, ook aan de meiden op wie ik nu niet persoonlijk heb gereageerd 8) Allemaal succes met alles waar jullie mee bezig zijn. Tot gauw weer, hoop ik... Liefs, Indigo
Maria, smoren in de wasmand Ach gos, Melina, wat zielig voor de kleine Evan. Geef 'em maar een knuffie en voor jullie ook sterkte!
Goed zo! En tot aan de bevalling zo volhouden, he? Doe rustig aan (nu mag het ), luister naar je lichaam en vooral: geniet van je 'verlof'!
Ja het is allemaal heel goed met hem hoor, flink kindje en hij doet het goed alleen ik baal er gewoon van, ze hadden al gezegd dat hij een terug slag zou krijgen maar ik hoopte toch dat hij het beter zou doen en mee naar huis zou mogen...
ik moest/mocht eigenlijk ook blijven tot woensdag maar ben net thuis...heb me laten ontslaan! Kon echt niet slapen in het ziekenhuis en we wonen gelukkig dichtbij!