November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    dat begreep ik idd ook niet gwen...

Oke, ik heb 8 schilderijen opgehangen. De badkamer gedweild en de trap en stamppot gemaakt. En dat allemaal tegelijkertijd.

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :cry: kan werkelijk wel janken meiden, mn gordijnen kloppen niet :cry:
    Echt ben zo kwaad, moe heb koppijn. pfffffffffff
    Komt straks het straks wel uitleggen, maar moest het even van me afschrijven. :evil:

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow Dees, das frustrie!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant

SUPERMOMMY!

(en nu nog ff kindje baren :) )

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoe kan dat nou Dees? Wat erg!

Zijn ze echt helemaal verkeerd?

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nee ik snap het ook niet?

ik zei kun je die gel dan niet inbrengen voor het verweken,toen zei hij als we het nu gaan forceren krijgen we een hele lange moeilijke bevalling met misschien wel een keizersnee.

ik zei dan maar een keizersnee en dat zag hij niet zitten.

maar vrijdag bleef gewoon staan zei hij.

ik weet het echt allemaal niet meer,wil gewoon bevallen.

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Beetje raar verhaal Ruby.

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    ja idd vreemd verhaal :(

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    pfoe maria, dan hoop ik voor je vader dat de schade meevalt, anders heeft ie daar jaren last van.
    En door je bed gezakt, lijkt me schrikken ja. Ga straks even mijn bed laten checken, moet er niet aan denken dat ik tijdens het persen door het bed zak ;)

Melina beterschap met je kleintje, hopelijk trekt hij snel bij.

Ruby, ik snap het ook niet maar ze zeggen iig dat ze je vrijdag helpen, dus dan hoop ik niet dat ze vrijdag weer een ander iets verzinnen.

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    tssss net alsof je vrijdag dan niet net dezelfde situatie kan krijgen.. wat een upperd zeg..

11. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    een "upperd"? Wasda?

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    sorry dat is een woord wat ik zelf altijd gebruik hihi.. komt neer op een kneus... snappez vous? :)

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Nou, ga zo weer naar zkh.. heb knallende koppijn, maar wil toch ook nog ff langs Natas.. wie weet kan ik al een fotootje maken voor hiero :) tis namelijk al lange tijd stil.. zal anders zo nog ff sms sturen..

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik denk dat natas druk bezig is met puffen en persen.

Heb trouwens nog 2 fotootjes van mijn haarballen in mijn album gezet.

15. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Gwen wat een ontzettend gaaf, tof en positief nieuws zeg over Mika. Ik wist het wel dat hij een vechtertje is. Echt ik hoop dat jullie snel thuis zijn

Mijn herdenkingssieraad heb ik vandaag opgehaald. Het is heel mooi geworden, als ik er aan denk zal ik van de week een foto in mijn album ervan zetten

Dafje mooi bevallingsverhaal, maar ook heftig voor jou zeg. Maar alles is gelukkig goed gekomen. En daar ben ik blij om. Nogmaals je buddy is trots op je.;)

Indigo fijn om weer wat van je te horen, en wat heb je leuk de tijd genomen zeg om op ons te reageren. Ondanks alle tegenslagen die je op je bordje krijgt. Ik neem mijn petje voor je af.

Ruby wat een nieuws dat tegenvalt zeg:( ik hoop dat het woensdag wel gaat gebeuren en anders heel snel. Ik hoop dat de artsen een beetje mee willen werken. Weet dat ik aan je denk

Alle damens ik wil even zeggen dat ik heel erg met jullie mee leef, jullie een warm hart toe draag. Omdat jullie je er zo door heen slaan, en mij toto ontzetttende steun zijn. Jullie zijn mij meer tot steun dan dat jullie zelf denken. Echt waar jullie zijn allemaal engeltjes

Zo ik ga er nu vandoor, heb zo een gesprek in de kerk voor de herdenkingsdienst voor a.s. zondag voor alle overledene van het afgelopen jaar waaronder ook Milan en Isa

Liefs Linda

p.s. Natasja zet hem op

16. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    De baby wordt wel een beetje afgeveegd hoor. Sofia had in het begin ook een wit pakje aan en het is niet zo dat dan een bloederige toestand wordt ofzo hoor ;) ! Er zat wat bloed aan het mutsje en aan de mouwen. Volgens mij gaan baby's tegenwoordig niet meer onmiddellijk in bad, want het huidsmeer is juist goed voor de huid, dat kan nog even intrekken dan. In het ziekenhuis in Zwolle gebeurt het in ieder geval nooit op de dag van de geboorte (behalve in noodgevallen denk ik).

17. Niet meer actief

Ben ff heel druk met opruimen, maar kwam even spieken of er al nieuws was over Natasja, helaas nog niet....

Kom straks nog wel ff binnenwippen.....

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***KLAAGMODUS AAN***

Jeetje...ik weet dat het allemaal voor een goed doel is en dat ik het straks allemaal vergeten ben, maar ondertussen zit ik me hier helemaal op te vreten! Ik vind het ondankbaar klinken, want ik weet dat het met de kleine allemaal goed gaat en dat is het belangrijkste en er zijn zoveeeeel mensen die met mij zouden willen ruilen, maar toch! Ik hoop zo dat de gynaecoloog morgen zegt dat ze me misschien eerder willen inleiden, maar aan de andere kant zullen ze de natuur liever haar gang willen laten gaan. Pff...het zal zo tegenvallen om nog 3 weken bedrust te moeten hebben! En Arnoud is zoooo lief voor me! Hij is nu even boodschapjes doen en ik wilde zo graag mee, maar helaas....

SORRY VOOR HET GEKLAAG!

***KLAAGMODUS UIT***

19. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Indigo, fijn weer van je te horen, en dat het weer beter gaat met Erik. De lichamelijke toestand helaas onveranderd... Heel veel sterkte meid, ook voor jou komt er voor je het weet een einde aan de zwangerschap (sorry, dooddoener, maar het is écht waar!).

Melina, wat lekker dat je nu thuis bent. Wel jammer dat Evan niet zo goed wil drinken, maar dat kan inderdaad komen doordat hij geel is (daar worden ze toch een beetje sloom van?). Hopelijk knapt hij snel weer op!

Wat balen Ruby! Kan me voorstellen dat je even flink moest slikken, je had er zo naar toegeleefd. Vreemd dat het dan vrijdag sowieso wel kan. Maar goed, dat heeft hij gezegd dus het zal wel. Voor jou lijkt het waarschijnlijk nu een eeuwigheid, maar vrijdag is ook al heeeeeeeeeeeel snel.

Wat is er met je gordijnen Dees? Zou ook helemaal gek worden als er nu zoiets fout zou gaan, wat irritant!

Roelie, ik moet inderdaad vanwege die bacterie snel naar het ziekenhuis want het antibiotica-infuus moet minimaal 4 uur voor de geboorte aangesloten worden. Als mijn bevalling net zo verloopt als de vorige, wordt dat heel lastig en als het nog sneller gaat (of als ik wederom niet door heb dat ik al heel veel ontsluiting heb) wordt dat onmogelijk denk ik... Nou ja, dan is het niet anders. Ik heb net een penicilline-kuurtje achter de rug, dus dat is al goed en de baby wordt een dag na de bevalling nog goed nagekeken door een kinderarts en dan ga ik maar vanuit dat het net als de vorige keer allemaal goed afloopt.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Linda: wat fijn dat je herdenkingsieraard klaar is! Kan me voorstellen dat het heel fijn is dat je die hebt! Ik vind je echt zo'n supersterke vrouw!

Deel Deze Pagina