November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Jeminee nog geen "Natas-nieuws"...............
    Nou kom straks nog wel ff gluren dan...

Computerkamer is ondertussen wel helemaal opgeruimd, weer iets van het lijstje om weg te strepen!

Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter...... ;)

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    sssssssst die herinnering probeer ik te verbannen :p

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Morgen is er dus zeker een baby!

4. Niet meer actief

Owh, spannend allemaal zeg....
    Hoop dat we morgenochtend snel wat meer weten! Ben zooo nieuwsgierig aan het worden!

Bedankt voor je LIVE update Gwen!

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ze smst mij ook iedere keer de sms die ze naar jou stuurt.. zal ik de "taak" anders morgenochtend overnemen dan?

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Zo he.. Indigo is er ook weer! Leuk altijd om jouw uitgebreide berichtjes te lezen.. jij ook succes met de laatste loodjes!

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    alweer een kilometer...

8. Oh! Nu gaat het dus echt gebeuren! Morgen zal ze zeker een kleintje hebben! Spannend!

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    :( ik had iets besteld als kraamcadeau...
    :( ik kreeg een factuur
    :( ik betaal de factuur
    :( zijn die stomme dingen helemaal niet op voorraad
    :( en duurt dat minstens 2 weken
    :( ik heb dr gemaild dat ze de bestelling mag annuleren en het geld mag terugstorten :(

10. Gwen, hihi... ben jij al zo goed als hersteld daar beneden?

11. Lekker da Maria... daarheb je niet zoveel aan dan!

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    de horror- na- de-bevallling- wil -ik-nog-niet-aan-denken
    eerst die bevalling maar doen

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ja, mijn "schade" was redelijk snel hersteld. Had dan ook alleen "intern" hechtingen.. Deed alleen nog pijn met zitten.. Maar denk dat ik na 1-1,5 week al wel redelijk pijnloos kon zitten. Mijn bekken deden nog wel erg lang pijn, maar dat kwam denk ik meer dat ik vanaf dag 1 er alweer overheen loop.. kraamtijd my ass.. da's echt wel balen!
    Heb nu alleen nog dat er "ongewenst" eea aan elkaar aan het groeien was down under, dat is nog steeds aan het losweken, maar in principe doet dat geen pijn..
    Maar fijn dat het bij jou mooi heelt! Lijkt me echt the worst case scnenario.. vond het nu al erg dat ik na 5(! dacht dat het nooit meer op gang kwam hihi)) dagen weer eens moest gaan poepen.. au au.. maar in jouw geval.. ouch!

14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    OOooeeeeuuuuwwwwie morgen babynieuws, als het goed is! Spannnnnnend...

**sluit verder ogen en oren voor nasleep-verhalen van de mamma's**

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    sorry Esther.. zal je de verdere details besparen :oops:

en Maria.. da's balen zeg..

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw spannend zeg van Natas, hopelijk kan ze snel genieten van hun kleine uk

Heb verder wel gelezen maar is niet echt blijven hangen in mn koppie

Even uitleg over de gordijnen.
    De tante van Piet heeft toen die tijd hier alles opgemeten en ikheb het opgeschreven wat zij zei met de maten.
    Wij naar de Hema en heb het briefje aan haar gegeven, aangezien zij er meer vanstand van heeft dan ik met stof en maten enzo.
    Dus zij alles door gegeven, en van de week konden we ophalen. Nou mn oom de rails opgehangen en ik pak de gordijnen uit, tot mn schrik zie ik dat een paar niet lang zijn, want aan de achterkant zouden gordijnen komen vanaf het plafon tot aan de grond. Mooi mis, de verkeerde maat dus door gegeven we komen dus ruim een meter te kort in de lengte :evil:

Wij natuurlijk pissig en wel.
    Dus Piet wilde zn tante bellen, niet thuis, dus hij beld zn moeder, die lijkt het geen reed te boeien en toen hoorde we dat ze in Parijs zat. Op zich niet erg, maar wel dat zij vorige week onoze gordijnen niet kon maken voor de babykamer (wat al 2 maanden duurd) omdat ze zo ziek was, hartklachten, en last van dr longen enzo.
    Als je zo ziek bent, hoe kan je dan in Parijs zitten, ze komt pas donderdag terug, en dan is het nog maar de vraag wanneer ze die gordijnen gaat maken. OP dit moment hangt er dus gewoon nog niks in het kamertje van onze Ukkie.

Veel mensen zeiden al van haal het geld dan erug bij haar, zou wel willen maar ze heeft geen rooie cent, (hoe ze dan in Parijs komt is ons een raadsel)

Echt we zijn zo verschrikkelijk boos, is met geen pen te beschrijven, heb een kop als beton, bloeddruk van heb ik jou daar en zo sago!

Maar goed zal jullie er verder neit mee lastig vallen, maar was wel lekker om van me af te schrijven.

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    holy.. da's idd vervelend Dees! Heb je niet iets van een noodoplossing dat je er zo lang een rolgordijn voor hangt of zo? Gewoon zo'n goedkope..

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou, lekkere tante heb jij dan.

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja had ik ook al voor gekeken, maar het raam is vrij hoog en een rare maat, kwamen we al snel op 60 euro uit, terwijl het stof amar 30 euro was.

20. Jemig Dees, das niet niks.. zou ook enorm kwaad zijn hoor! Helaas helpt het niets... wel raar verhaal van dat ze in Parijs zit... terwijl ze geen cent te makken heeft...

Deel Deze Pagina