Tari gefeliciteerd met Adriaan, waar onze duimpjes al niet goed voor zijn Piet is zo lief geweest vanacht, hij heeft bij me geslapen op de bank, hij vond het zo sneu als ik alleen moest slapen. Ga zo maar eens wat doen, want vandaag komen ze echt van de kakkerlakken bestrijding. Verder nog niet echt plannen voor vandaag
Heej meiden, Natas gefeliciteerd! Wow wat gaat dat ineens hard zeg...kan iemand me even een kleine update geven lig er nu echt even uit?
@Hope: van HARTE gefeliciteerd met je verjaardag! Ga je nu naar de 'verkeerde kant' (hihi) van de 40, of klopt het getal bij je avatar nu beter?! @Melanie: goed zo dat Adriaan met vlag en wimpel is geslaagd. Over een jaar kom ik bij hem langs met mn Punto, weet ik dat ie in goede handen is!
wow dat is goed nieuws zeg, veel geluk met jullie gezinnetje thuis Natasja Melanie: gefeliciteerd met het slagen van Adriaan
@Esther: gefeliciteerd met je 35 weken! En nog maar 35 DAGEN te gaan, dat zijn de betere verdelingen, he?! Hihi!
oh haha wou het net weer hier neerzetten.. ga dan ook niet meer langs haar voor een fotootje.. dan moet ik nu rennen en vliegen.. dus fotootje zit er ff nie in.. hopelijk plaatst ze er zelf snel één
@Dees: we zitten lekker samen te wachten vandaag , ik kan de thuiszorg tussen 10 en 13 uur verwachten met de klossen en de ondersteek.... Maar is toch minder erg dan de kakkerlakkenmijnheer, haha!
Goedemorgen, weer een belabberde nacht achter de rug, net meteen maar even in bad gegaan om de spiertjes los te weken... Verder eigenlijk niet veel boeiends te melden.... @Tari; Gefeliciteerd met Adriaan! Zal wel een geruststelling zijn! @Hope; Gefeliciflapstaart met je verjaardag! Zoooo, Natasja al naar huis; Dat is goed nieuws!
Hope: Lang zal ze leven, Lang zal ze leven, Lang zal ze leven in de gloria in de gloria, in de gloria Hieperdepiep Hoera \/ \/ \/ Tari: Gefeliciteerd met Adriaan, het zal wel een opluchting zijn zeg dat hij weer voor twee jaar onder de pannen is. Echt tof!! Liefs Linda
Goeiemorgen meiden, Ik heb vannacht een redelijke nacht gehad, maar liefst 3 hele uren door kunnen slapen! Zometeen komt een collegaatje van me op bezoek met haar zoontje van nu bijna 1 jaar oud. Gezellig....even wat afleiding van de pijn en zo. Tot later vandaag, hoop ik. NATASJA EN ETIENNE, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE SANNE Zo, die laatste cm's ontsluiting zijn snel gegaan! Nu lekker van gaan genieten. Jen, bedankt voor je smsje! Enne, de volgende keer als je in bad ligt even aan je buddy denken he? Badderen voor twee....Oh, ik zou zo graag iedere dag een bad willen nemen, de fysio raad het me ook iedere keer weer aan, maar ja, een half uur reizen om een bad te nemen bij mijn ouders is geen peuleschil tegenwoordig. Heb ik dus ook maar 1x gedaan. Amaranta, was van tevoren niet bekend dat de levering zo lang op zich zou laten wachten dan? Is de bestelling nu geannuleerd? Vervelend voor je, moet je nog op iets anders uit... Ikke, jeetje wat een vervelend verhaal over je gordijnen. Blijkbaar heeft tante verkeerd begrepen wat de bedoeling was toen ze de maat op nam of niet? Hadden jullie al betaald voor de gordijnen op de babykamer aan haar dan? Gos meid, is wel een domper zeg. Hoop dat het snel allemaal op z'n pootjes terecht komt. Dafje, bedankt voor de tip van de bel, maar ik hoef hier gelukkig weinig keel op te zetten, is allemaal op een verdieping hier en ook niet een erg groot appartement, dus Erik hoort me wel als ik hem roep Hope, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er maar een fijn feestje van en laat jezelf lekker verwennen. Ikke fijn dat je redelijk hebt kunnen slapen en die katten erbij...ach, dat is toch hartstikke gezellig?! Wat ontzettend lief van je mannetje zeg, voor jou op de bank kruipen om toch bij je te zijn....Zucht, dat is nu echt lief! Tari van harte gefeliciteerd met Adriaan! En nog niet bevallen dus.....ben benieuwd hoor, wordt vast geen 42 weken. Wens je vader alvast veel sterkte met zijn operatie. Esther, veel plezier bij de verloskundige! Murmel, wat relaxed dat de thuiszorg de klossen etc. gewoon komt brengen. Ik moest er speciaal voor naar het kantoor gaan en dan ook nog eens 2x omdat ik het de eerste keer weer vergeten was toen ik al die babyspulletjes zag en daar eens flink van shopte en SLIK, al die verhalen over knip en inscheuren....Ik dank God op mijn blote knieën als me dat allemaal bespaard blijft. Toch allemaal lezen he...tja....
goedemorgen meiden, nou ja laat het goede er maar af. gisteravond laat een aanrijding gehad,iemand is tegen mijn auto aangereden. kwam zonder licht aanrijden en schampte mijn auto. ik heb hicham gebeld die was in de buurt en is gekomen,toen hij kwam reed die vrouw met piepende banden weg.dus hicham heeft de achtervolging ingezet.onderweg heeft die vrouw nog een stuk of 5 andere auto's geraakt en is tegen een paal tot stilstand gekomen.alleen is die paal dus op mijn auto terecht gekomen. resultaat:schade aan de linkervoorzijde en mijn raam in stukjes. heb net de auto bij de garage gebracht en heb nu een smartje als leenauto. nu wachten op een telefoontje van de politie.die vrouw is waarschijnlijk niet verzekerd en of ze een rijbewijs heeft is ook nog maar de vraag. pfff lekker frustie dit.
brrr Ruby das ook lekker zeg. Hoop voor je dat de vrouw toch verzekerd is anders wordt het helemaal een lastig verhaal
jeetje zeg.. denk je alles meegemaakt te hebben.. en idd als ze niet verzekerd is.. maar goed, dan gaat ze maar werken voor de centen zou ik zeggen!
heb net haar kenteken opgezocht op de rdw,geen verzekering,geen keuring helemaal niks. word een leuk verhaal dit.
HE bah Ruby! Het zit echt allemaal even niet mee zeg! Lekker hoor zo'n onverzekerd persoon en dan waarshcijnlijk ook nog geen rijbewijs! Ik snap nooit wat die mensen bezielt om dan toch in een auto te stappen! Gelukkig kan je de schade altijd nog via het waarborgfonds indienen, maar dat zal het schadeherstelbedrijf denk ik ook wel aangeven.... Sterkte ermee meid! @Indigo; volgende keer zal ik heel hard aan je denken als ik in bad lig! Hoop dat je er dan wat van mee krijgt.... Nou hier is het wachten tot 11.30 dan mag ik weer voor de wekelijkse APK, ben benieuwd of alles weer in orde is.... Ondertussen doe ik lekker even helemaal niks, heb me weer een partij vocht op mijn enkels zitten, niet normaal meer....krijg m'n schoenen bijna niet meer aan....
Hope: gefelicitaart met je verjaardag! Natasja en Etienne: gefeliciteerd met jullie dochter SANNE! Tari: gefeliciteerd met het slagen van Adriaan gister! Gwen: Mika in een wiegje en wat een goed vooruitzicht! Heerlijk hoor, het duurt nu niet lang meer! Dafje: zon eerste badje, ik heb er ook al zin in!! Dees: wat K*T van die gordijnen! Hoop maar dat er snel een goede oplossing voor komt! Enne, helaas, ik kan je niet van deze afhelpen Wat lief trouwens van Piet, dat hij bij je op de bank is komen liggen vannacht! Ruby: jee, wat een verhaal. Dat kun je er ook nog wel even bijhebben, zeg! Ik ga voor je duimen dat het toch allemaal goed komt! Ik werd net gebeld door een vriendinnetje, ze heeft een dagje vrij en wil gezellig lunchen! Dus ik ga zo maar weer eens richting stad, heb ik weer een doel voor vandaag! Oja, en ik ga ECHT, ECHT, ECHT, de laatste paar kleertjes van de lijn halen en strijken!
Oja, voor de leesfreaks onder ons: je kunt voorlopig elke dag op www.bruna.nl een boek proberen te winnen, door te boekhappen (ja, een variatie op het welbekende KOEKhappen). Geen idee of er ook al echt iemand heeft gewonnen, maar je kunt het elke dag 1x proberen en als je "vrienden" uitnodigd vaker. Moeite van het proberen waard, toch?