Dat begrijp ik! Maar je kunt toch zielig en zwanger kijken en zeggen dat je 'm kwijt bent? Anyway, het was maar een gedachte...
ja of gaan huilen, dat helpt altijd! zeg dat je per ongeluk de doosjes hebt weggooid met de handleidingen er in.
volgens mij mag ik de kat van de buren vangen als ie op mijn terrein is en dan overdragen aan een gemeenteambtenaar of de politie, kijken of dat helpt hihi
Volgens mij wel, nooit over nagedacht eigenlijk. Maar wat doet die kat dan dat ie je het leven zuur maakt?
Nuon is toch wel zo'n ongelóóóóflijk stompzinnig, kortzichtig en bureaucratisch k*t-bedrijf.... Wij kregen ca. maand geleden een brief binnen met een nieuwe aanmelding (wonen hier echter al bijna 3 jaar en hebben geen wijzigingen doorgegeven). Het betrof ons adres, met als toevoeging 't.o.' (tegenover). En de tenaamstelling is SWS/inzameling. Maar omdat dat adres niet bestaat, komt ie bij ons in de bus. Waar gaat het nou om? Er is een poosje geleden een ondergrondse vuilcontainer van de gemeente t.o. ons huis geplaatst. Je voelt m al aankomen.... ipv dat de inschrijving + factuur naar de gemeente worden gestuurd, worden ze naar..... de VUILCONTAINER zelf gestuurd! Ik heb er al paar keer over gebeld, brieven retour etc. Maar nee hoor.... nu ontvangen we de eerste aanmaning tot betaling! Dus binnenkort zal hier een deurwaarder voor de deur staan bij ons, want ze willen het maar NIET begrijpen en aanpassen bij NUON. Ze zeggen dat ik het zelf moet regelen met de gemeente, dat gelóóf je toch niet?! Laat ze maar komen, ik lust ze rauw, stelletje idioten....
Murmel, je moet nuon terugbellen.... En dan zeg je: Ik heb contact opgenomen met mijn advocaat. En dan regelt nuon het binnen een uur.
Ik had laatst reclame gezien voor deze olie en aan mijn vk gevraagd wat zij daar van vond. Haar reactie: baat het niet, dan schaadt het niet. Je kunt de huid er iets soepeler mee maken (maar volgens haar kun je dan net zo goed baby massage olie van bijv. Zwitsal gebruiken), maar of je wel of niet uitscheurt is afhankelijk van meerdere factoren. Zo schijnt het heel belangrijk te zijn om goed naar haar aanwijzinge te luisteren tijdens het persen en niet eigenwijs die baby er heel hard uit willen persen... want dan heb je dus meer kans op uitscheuren.
Hij zit in mijn tuin ik houd mijn katten binnen omdat ik het vies vind dat ze bij anderen poepen of rotzooi maken. Nu heb ik hun kat steeds in mijn tuin. Plus ik kan mijn katten onder toezicht nu niet in mijn eigen tuin laten omdat buurpoes de zaak terroriseerd. Onze buurt doet enorm flauw over een vergunning voor een zendmast die we hebben aangevraagd en geplaatst. De hele buurt (incl. buren die het huis kochten nadat de bouwaanvraag allang was ingediend) heeft handtekeningen opgehaald, een hoorzitting bij de gemeente afgedwongen etc. We zitten nu bij de rechtbank, ze bellen zelfs de rechtbank en de burgemeester op. Omdat ze als ze helemaal achter in de tuin staan onze zendmast kunnen zien. dus ik zoek iets om ze mee terug te pesten
Tjonge jonge, het zal de nuon weer eens niet wezen... Ik heb hier zelf ook hele slechte ervaringen mee (ik zal je de details besparen..). Gelukkig zijn we inmiddels weg bij de nuon en we komen er nooit meer terug! Ik hoop voor jullie dat het probleem snel wordt opgelost, want dit is natuurlijk wel een hele vervelende situatie. Voor een incassobureau zou ik niet zo bang zijn, als ik jou was. Als er al een deurwaarder aanbelt (en dat gebeurt echt niet zomaar, ook al 'dreigen' ze daarmee), kun je het hele verhaal zo aan hem/haar uitleggen. En deze persoon zal dan gelijk doorhebben wat een omngelooflijk stomme stunt dit weer is van de nuon. En wat een idioterie dat jullie dit nu moeten gaan oplossen met de gemeente. Het is de taak van de nuon om hun administratie goed op orde te hebben. Lekker makkelijk om zo hun verantwoordelijkheden af te schuiven...
Wat achterlijk zeg muriel, maar ik zou doen wat maria ook zegt, gewoon gaan dreigen doe ik ook vaak zat. Als ik iets niet in een winkel mag ruilen zeg ik altijd dat ik dan de consumentenbond inschakel. Daar ben ik lid van en dat heb ik meteen mijn geld terug. echt handig
ze kunnen je persoonlijk niks maken, want de brieven zijn niet aan jou geadresseerd. dus geen probleem. ze komen wel bij jou in de bus, maar het is niet jouw adres en niet jouw naam. Bel even met de gemeente zodat zij het meteen kunnen rechtzetten
Maria -> balen zeg van dat kraamcadeau...lekker handig dat ze dat niet even vantevoren aangeven! Grrr...je zou ze wel wat! Indigo -> dank je voor je lieve woorden! Laten we maar hopen dat het voor ons snel gebeurd is en we de kleine in onze armen houden, dan weten we waar we het voor hebben gedaan! Esther -> ik sluit me bij jou aan, sluit mijn ogen ook voor alle verhalen over bevallingen en napijn etc. Want op de één of andere manier lijkt het er op dat alles wat ik lees, dat ik dat ook krijg...dus maar ff niets lezen over bevallingen. Dan kan ik in ieder geval blijven hopen dat ik al zoveel ellende heb gehad, dat ik die kleine er zo "uitpoep" Dees -> dat is echt k**** van je gordijnen zeg! Ik hoop dat jullie snel een nieuwe oplossing hebben gevonden (was er niemand van de november mama's die gordijnen of rolgordijnen over had?). Natasja -> gefeliciteerd met jullie dochter Sanne!! Zie trouwens net op de lijst dat het toch wel toevallig is dat de buddy's die bij elkaar horen zijn bevallen . Wat dat betreft zou Roelie nu eerst aan de beurt zijn! Over Roelie gesproken -> hoe gaat het met je? Jij was laatst ook een beetje aan het rommelen? Alles weer rustig? Dafje -> goede tip! Sinds ik bedrust thuis heb, bel ik Arnoud altijd op z'n mobiel en laat hem dan 1x overgaan. Hij komt dan naar boven vragen of ik iets moet, hahaha. Dat werkt ook Hope -> gefeliciteerd met je verjaardag! Melanie -> wat goed dat Adriaan geslaagd is! Gefeliciteerd! Ruby -> jeetje...het zit jou ook allemaal niet mee zeg! Wat ontzettend vervelend van je auto! Ik mag toch hopen dat ze een rijbewijs heeft en verzekerd is, want anders krijg je daar ook nog een hoop gezeik mee...pff.... Jen -> Goed om te horen dat je weer APK bent goedgekeurd! En zelfs al 1 cm ontsluiting....spannend! Enne...vocht vasthouden heb ik ook last van, alleen gelukkig niet in mijn enkels (alhoewel ik toch geen schoenen aanhoef ) Ilse -> wat vervelend zeg dat je zo slecht slaapt! En je moet nog even...ik hoop voor je dat je bevalling soepeler verloopt dan je zwangerschap! Esther -> 1 tip...doe het maar rustig aan! Ik weet als geen ander wat het is om een hoge bloeddruk te hebben Peetje -> dat lijkt me inderdaad een rare gewaarwording zeg! Dat je geen ween hebt en dat jevliezen niet breken! Ik hoop voor je dat jouw bevalling anders verloopt. En ik heb ook gehoord dat als je een koortslip hebt, je heel voorzicht moet zijn met knuffelen met de baby. En mijn baby schatten ze met 35 weken al op 6 pond, dus ik krijg ook geen kleintje! Nou moet ik zeggen dat Arnoud ook 9 pond woog! Pff...dat wordt nog een bevalling Nou...volgens mij heb ik iedereen weer zo'n beetje gehad...en voor degenen die ik ben vergeten, sorry, dat zijn de zwangerschapshormonen
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 6 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus nog 21 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM ((bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Barbabintje (Esther)~ 23 oktober 9.20 vk Roelie~23 oktober 11.15 VK Jennie~23 oktober 11.30 VK Jolger~24 oktober 15.10 VK Sammie2~ 24 oktober 16:20 uur VK Serafijntje~24 oktober 16.40 VK Blondie~ 24 oktober 17.00 VK Tari (melanie) 24 oktober 18.30 uur VK ikke1981 25 oktober 15.45 VK Peetje24~25 oktober 17.10 VK Ruby~26 oktober wordt ingeleid! Stasia~26 oktober 9:45 gyn Murmel~26 oktober 16.00 VK Peetje24 (petra)~26 oktober JARIG!! (25) Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Murmel~2 november 09.00 VK Murmel~9 november 16.00 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d KYRA~dochter van Esje en Bob~ 18 oktober ~ 3320 gram~48 cm~38w EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~Ingeleid~37w6d
Murmel: vind het wel een goeie dat ze de rekeningen naar de vuilcontainer sturen. Tja en zwanger kijken....... heb ik ook nog niet geprobeerd.
En nu even een egoberichtje Ik ben vanochtend voor de "terugkomdag" geweest. De bloeddruk was nu weer gedaald (heel vreemd...), maar wel fijn! Het CTG zag er goed uit, alleen Pietertje lag lekker te slapen, waardoor het een slaap CTG was. De verpleegkundige heeft nog geprobeerd hem/haar wakker te maken, maar eigenlijk zonder weinig resultaat. Had ik haar wel kunnen vertellen, ik heb vanochtend heel vroeg weer gerommel gehad (pijn in mijn buik en in mijn rug) en Pietertje was waarschijnlijk op en blij dat hij even kon slapen . Daarna naar de gynaecoloog. Ze vroeg of ik het nog een weekje kon uithouden, dan gaat ze volgende week een inwendig onderzoek doen (doet zoiets eigenlijk pijn? en wat doen ze precies?) om te kijken of ze me kunnen inleiden. En als ik niet ingeleid kan worden, gaat ze kijken wat we dan gaan doen (wel of geen gel om baarmoedermond soepel te maken). Pietertje was volledig ingedaald en lag vast, dus dat is weer fijn! En joehoeee, het einde komt dus toch in zicht! Hopelijk dus toch geen 3 weken bedrust meer, alhoewel het natuurlijk altijd afwachten is (gezien het verhaal van Ruby!). Maar al met al wel een positief gevoel aan over gehouden. Vanavond komen mijn ouders om mij morgen te verzorgen (mijn ouders wonen dik 1,5 uur rijden bij ons vandaan), dus daar kijk ik ook wel naar uit. Mijn moeder is nu helemaal in spanning, het is hun eerste kleinkind! Toen mijn moeder van mij moest bevallen, kwam haar moeder (die woonde ook ver bij haar vandaag) bij haar langs om mijn broer op te vangen mocht het nodig zijn, en toen begonnen bij haar spontaan 's nachts de weeen. Dus wie weet wacht Pietertje ook wel op zijn oma en wil hij er vannacht uit . Van mij mag hij/zij komen! We wachten het allemaal af. Het is wel een heel raar gevoel, je hebt er 9 maanden naar toe geleefd en als het dan eenmaal zover is, wordt het ook wel weer heel spannend! Maar goed...we blijven goede hoop houden en misschien dat ik volgende week ingeleid kan worden! Einde egobericht!
Oh in dat geval Als ik nou flink mijn best doe kan ik het nog nét redden op Hope haar verjaardag hebben we die traditie ook weer in stand gehouden