BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 6 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus nog 21 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM ((bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Jolger~24 oktober 15.10 VK Sammie2~ 24 oktober 16:20 uur VK Serafijntje~24 oktober 16.40 VK Blondie~ 24 oktober 17.00 VK Tari (melanie) 24 oktober 18.30 uur VK ikke1981 25 oktober 15.45 VK Peetje24~25 oktober 17.10 VK Ruby~26 oktober wordt ingeleid! Stasia~26 oktober 9:45 gyn Murmel~26 oktober 16.00 VK Peetje24 (petra)~26 oktober JARIG!! (25) Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Roelie~1 november 12.15VK Murmel~2 november 09.00 VK Murmel~9 november 16.00 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d KYRA~dochter van Esje en Bob~ 18 oktober ~ 3320 gram~48 cm~38w EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~Ingeleid~37w6d Peetje je had 'n oude lijst gepakt mijn VK afspraak stond er niet meer bij Klopt alles zo weer?
Geen tijd voor helaas, ik moest om 3 uur de kids uit school halen... Vanavond maar lekker vroeg erin, en morgen halen mijn ouders ze op vanuit school kan ik dan een dagje ff wat rustiger aan doen... Zal zo ff eten voorbereiden en de was gaan doen als ik stil blijf zitten stort ik helemaal in kan nu maar beter in beweging blijven
ja en op min verjaardag (tevens een vrijdag) moet er traditiegetrouw ook iemand bevallen (dus of Ruby als die niet eerder is) Dus iedereen die 37 weken of meer is mag zich vast aanmelden voor mijn verjaardag; debby, roelie, maria, dees etc etc
Hahahaha nee verdikkeme was het maar waar...niks geen gerommel meer hier niet eens een krampje... Maar tis nog geen 12 uur he en volgens de VK kon de derde best een stortbevalling worden (haha dat zei ze toen we het over pershoudingen hadden, ik wil ivm rugproblemen graag op de baarkruk) Dus als ik nou na het eten aan de weeen begin kan het net aan kant zijn voor 12 uur (een mens moet wat te dromen hebben he)
oooh da autogordel topic, snap je nou dat sommige mensen hun gordel maar niet omdoen terwijl ze zwanger zijn omdat het minder prettig zit?
Hierbij meld ik mij aan als vrijwilligster! Mijn moeder begon ook al over volle maan (aanstaande vrijdag), dus dan kan ik die 2 mooi combineren! Of eigenlijk 3: verjaardag, vrijdag en volle maan ...
hahaah serafijntje daar hou ik je aan, volgens sommigen hier liken wij ook nog op elkaar dus dat komt dan mooi uit. ik ben even het bed afhalen en een boodschappenlijst maken
Ik ga eerst voor morgen, omdat mijn ouders vanavond komen en morgenavond weer naar huis gaan . En aangezien mijn moeder ook is bevallen toen haar moeder kwam, dus wie weet . Dus Wencke...paraat zijn morgen
we kunnen een poll starten hihihih. miss goed nieuws. ik heb van de buurvrouw van mijn rotburen. e rotburen wonen tussen ons in zeg maar gehoord dat zij denkt dat er laatst een makelaar is geweest. Er werden foto's gemaakt van het huis en ze reden hun auto weg voor de foto's en daarna zetten ze hem weer terug. voor de WOZ bepaling halen ze je auto echt niet weg. Volgens mij leuke buur vd buurvrouw was het een vrouw in mantelpakje met dure auto. dus wie weet gaan ze verhuizen die rotburen hebben trouwens weer de hond weggedaan. miss nu voor altijd. zo ga je toch nie met dieren om. eerst deden ze hem weg om heropgevoed te worden (?) en nu is hij weer weg. ze lieten hem los en als hij dan bijna aangereden werd dan was het volgens haar de hond zijn eigen schuld, moest iemaar opletten (!)
`halloooooooooooooooooooooooooooooo kom ff snel gluren, 1 ste ploeg visite is weg, mannetje is ff wat bijhalen en volgende ploeg is onderweg haha kon het niet laten ff langs te komen,...... ff kijken hoeveel jullie hebben geklessebest of het haalbaar is om te reageren ,.....
Net terug van een heerlijke lunch in de stad! Jeetje, dat valt tegen, tegen de wind in fietsen! En het is koud idd! Maar wel lekker, gewoon even buiten! Had me voorgenomen elke dag even te gaan wandelen/fietsen, maar het is er nog niet echt van gekomen, haha! Buddy (Esther): mooi dat je weer even APK gekeurd bent! Nu maar even zo volhouden, die bloeddruk mag niet nog hoger worden!! En veel blijven drinken, dat is supergoed voor je! En wat lief dat je aan me hebt gedacht! Peetje: oh, ik was even vergeten dat je geen BV kan geven, sorry! Dan snap ik zeker dat je de dostinex al in je tas hebt zitten! Gelukkig maar, want het helpt wel echt! En over die koortslip, dat is een (heel erg besmettelijk Herpes) virus. Maar vasthouden van de beeb mag wel hoor. Met knuffelen uitkijken, de plekjes van de lip, (al vanaf de eerste tintelingen!!!) niet in contact laten komen met de baby. Oh, ik zie nu dat meerdere mensen dit al geantwoord hadden! Jen: idd, zoals Murmel al zo toepasselijk schreef: 1 cm down, 9 to go!! You go girl! Serafijntje: ik krijg het zelf ook niet voor elkaar hoor, die website van avent in het NL. Stom he? Dat ligt dus echt NIET AAN ONS!!! Tari: je nieuwe droger!! Wat fijn! Kan me voorstellen dat jij nu weer met extra plezier aan je wasjes begint! Wat ben jij toch altijd lekker direct Maria!! Roelie en Debby: joepie, 37 weken!! Muriel: jeetje, lekker zeg, dat gedoe met NUON. En daar moet jij dan ook nog voor thuisblijven! Bij ons kwam van de week iemand van Essent om de meters op te nemen (normaal zijn we nooit thuis en moet ik dat altijd online invullen) en nu kon hij de meters niet aflezen omdat ze kapot waren! Nou vraag ik je, daar kan ik toch niets aan doen! Conclusie is nu dat we een rekening krijgen die een schatting is van het verbuik van afgelopen jaar (aha, gaat dat niet altijd zo en krijg je dan achteraf een verrekening???) en dat we nooit meer een definitieve afrekening kunnen krijgen, hadden we maar aan moeten geven dat dat ding kapot was. Alsof ik met mijn hoofd in de stoppenkast woon Nou, ga even bankhangen met een boekje, wachten op ATWT! Tot later (vanavond?)! De 1500 moeten we wel halen!
Hey meiden Sow jullie hebben flink jullie best gedaan zeg! Hier is vanmiddag schoonzus geweest, en de mannen van de kakkerlakken bestrijding zijn ook al geweest. Dus een druk middagje en nu ben ik gesloopt. Nou moet ik alleen straks nog naar mn vader, nou ja moet, eigelijk niet maar anders krijg ik weer van je komt nooit langs, zucht....... Trouwens bedankt voor de complimenten over de muursticker, wij zijn er ook erg trots op hoor Oef heb even geen puf om op iedereen te reageren dus dat sla ik even over, moest ook al 8 pag bij lezen hihi klets tante's!
@ sammie: ook als je het WEL kunt niet NIET wil kun je dostinex krijgen hoor! dus als jij geen BV gaat geven dan zou ik echt even vragen bij je HA voor een receptje, want stuwing is geen pretje en kan wel 2 weken duren! Dus het is niet alleen voor als je geen BV kunt geven.
@ Peetje: ik weet dat dat inderdaad kan, maar er zijn HA's die het gewoon niet WILLEN geven. Geen idee hoe de mijne daarin staat, die ken ik zelf helemaal niet. Heb alleen een kennismakingsgesprek gehad, toen ik 6 weken zwanger was en verder niets. Zal het morgen wel eens in de groep gooien bij de VK...thnx in elk geval!
vk goed gekeurd... ik ga ook voor vrijdag... en volle maan, en vrijdag en een verjaardag... ik schrijf me in!