ik verveel me ook... maar ik ga nu het schilderijtje voor guus maken... helemaal uit eigen hand... ik post wel een foto als ie klaar is....
Stelletje kletstante's zo kan ik het ook hoor om snel pagina's te scoren, maar bye the way GEFELICITEERD MET DE 1500 PAGINA'S Liefs Linda
Joepie pagina 1500 \/ Kregen net niet zo leuk nieuws uit Turkije. Ibrahims moeder ligt in het zh. Moet geopereerd worden aan haar hart. Gedotterd om precies te zijn. Dus hubbie is een beetje van slag nu.
Linda -> heb ff je foto's bekeken! Wat een lieve foto's van Isa zeg! Vind het echt super dat jullie het zo goed oppakken!
Sterkte Stasia, ik hoop dat alles snel goed mag gaan met je schoonmoeder en dat de operatie goed gaat. Ook knuffels voor je man. Liefs Linda
Ben ik weer.... Stasia, het ging om de combinatie 1) vocht vasthouden 2) hogere bloeddruk en 3) hoofdpijn. Dat zou aanleiding geven tot extra onderzoek, maar voorvoor precies heb ik niet gevraagd. Anders ga ik me alleen maar vooraf druk lopen maken Sterkte met schoonmams en manlief Eeeuumm, op de zaak heb ik inderdaad een broodje gegeten (en een functioneringsgesprek met 1 van de technici gevoerd....) O ja, was net vergeten te melden: beeb ligt BIBI hier. En voor Jennie: in principe was alles wel goed bij de vk, alleen licht verhoogde bloeddruk en ik houd veel vocht vast. Nu geen reden tot zorg, maar als er hoofdpijn bij zou komen, moet ik direct even contact opnemen. Ooooww Roelie, hoe kom je erop?! Plat gaan liggen in de buurtsuper?! Gefeli met je 37 weken! En Debby tuurlijk ook! Waarborgfonds is inderdaad de weg te gaan voor Ruby. Ik heb zelfs een keer parkeerschade vergoed gekregen met maar 1 getuige, zonder verdere aanwijzingen over de dader. De getuige had alleen gezien dat het een "zwarte auto" was, maar geen signalement of kenteken oid. Dus ik was erg verbaasd dat ik uberhaupt nog een vergoeding kreeg. Misschien gaat het WBF wel proberen de schade weer te verhalen op de dame in kwestie? Misschien dat Jen dat wel weet, zij "doet" volgens mij in verzekeringen? Wat een stelletje oelewappers bij de Nuon, zeg! Echt te bizar om te willen corresponderen met een vuilcontainer...hihihi...dat is er eentje voor een consumentenprogramma! Debby, hoe gaat het met jou? Houd je het nog een beetje vol zo op bed? Heb je een laptop tot je beschikking gekregen, zodat je vanaf het bed kan posten? Oh, ik kom net aan bij je berichtje....Hopelijk dat je inderdaad niet meer 3 weken plat hoeft en dat Pietertje snel komt kennismaken met mamma, oma en de rest van de familie! Hé, de buddylijst had juist de bedoeling om mensen te koppelen die niet tegelijk zouden bevallen....Had het dan een beter idee geweest om in samenwerking met de decembermama's 1 lijst te maken ofzo?! Maria ook weer APK gekeurd, mooi! Hahahaha die vraag over de maaggel is ge-wel-dig! Dat zou er één van mij kunnen zijn....ik ben daar ook nogal sterk in... Enneeeuuuhhh, JOEPIE, vanavond kunnen we weer thuis badderen! Alleen het bad is klaar, de rest nog 1 grote (#*%&()*%-zooi, maar dat negeer ik gewoon
Weeeh, auto (koppeling) is kapot, gaat 1500 euro kosten (toepasselijk op deze bladzijde, dat dan weer wel.... ). Debby, ik ben stand-by morgen hoor! Ik hou me ook aanbevolen voor vrijdag! Word hier helemaal gesloopt door Sofia... Ze doet niets bijzonders, maar het is gewoon zó vermoeiend om de hele dag zo'n mini bezig te houden en op te vangen en te troosten en te badderen en om te kleden en stomme liedjes te zingen en domme eendjes te bekijken. Pff, soms zie ik het allemaal even niet meer zitten voor straks na de bevalling, ik moet mezelf er echt aan herinneren dat ik dan snel weer wat fitter zal zijn, want ik zie mezelf nu alleen maar in een bodemloze put van uitputting vallen...
Oh Stasia, dat is vervelend nieuws. Ik kan me voorstellen dat Ibrahim nu wat van slag is. En de afstand is natuurlijk ook te groot om er 'even' langs te gaan ... zeker nu jij hoogzwanger bent. Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat jouw schoonmoeder snel opknapt na de operatie.
hee stasia, dat is erg vervelend voor jullie zeg! hier ben ik überhappy! Mijn rotburen gaan verhuizen! Hun huis staat op funda, en ze vragen belachelijk veel 274 K voor een tussenwoning! maar goed vandaag waren er al kijkers. Hun buurvrouw aan de andere kant en ik zaten samen achter de pc gepropt, we konden ons geluk nie op haahhaa. Ja ik weet het, heel slecht van me. Ik drink er even een fictief glaasje op!
Ik lig in mijn superhoge maar oh zo comfortabele bedje in de kamer lekker House te kijken...tot laters! xxx Roelie
Kreeg net weer bericht uit Turkije. Schoonmams is gedotterd en alles gaat goed nu. Morgen waarschijnlijk naar huis dus het valt gelukkig mee. We hebben even wat geld gestuurd naar hun want de dokter moet betaald worden en nu zijn natuurlijk gelijk al hun centjes op. Zo breed hebben ze het niet. Ja, daar werkt het allemaal anders dan hier. Ze zijn wel verzekerd maar omdat ze nu in een academisch zh ligt is het weer anders
Whahahaha kwam hier echt even niet meer bij, toen ik mij het plaatje voorstelde van die domme eendjes die achter oude broodkorstjes aanwaggelden. En jij daar blij bij staan kijken, haha! Maar wel ontzettend k*t van je auto zeg, dat is echt veel geld! Is de koppeling echt al kapot, dat je niet meer kunt rijden? Want ze hebben m mij ook al wel eens aan willen smeren bij een beurt, omdat ie nogal versleten was, maar heb dat toen niet gedaan en heb er gewoon nog ruim 2 jaar mee door kunnen rijden!
Dat was snel Stasia, dat jullie al hoorden dat het goed was gegaan met je schoonmoeder. Maar wel even spannend natuurlijk Beterschap!