Wim dacht dat die klossen er pas onder hoefden als ik lag te puffen Dus ik kwam thuis en ze stonden nog steeds netjes naast mn bed, samen met de wok (zoals de man van de thuiszorg de ondersteek subtiel noemde, ik kan nu nóóit meer normaal wokken zonder daar aan te moeten denken, haha!).
Jullie gaan het meemaken dames. Ik ga bevallen via mn neus... Ik heb zojuist een dikke slijmprop verloren (uit mn neus) en ik bloed nou als een rund... Ik weet niet wat het is maar het stopt niet...
Ow nou dan wordt jij de 1e vrouw die via de neus gaat bevallen. Maarre...... ik denk dat je dan in ieder geval een totaal ruptuur hebt. FF zonder grapjes das minder hoop dat het snel stopt met bloeden.
Stasia, das schrikken van je schoonmoeder. Fijn dat het mee lijkt te vallen, op zo'n moment is de afstand toch wel ff extra groot he. Maria, t bloeden zal intussen gestopt zijn mag ik hopen? Ik heb t ook wel eens, spontaan een bloedneus, ook wel eens met slijm zoals je zegt. Dan lijkt het echt net of je helemaal leeg bloedt, erg vervelend. Muriel, zitten je klossen er intussen onder? Wij hebben vandaag de box weer vervangen, wat een gedoe zeg. Eerste box was krom, in 2e miste een paar gaten, nu staat de 3e dus. Ook deze is enigszins krom, maar volgens de winkel hoort dat zo het bij hout vaag, maar oke...hij staat weer, miste 'm al Intussen heb ik nog steeds onwijze buikpijn, word er een beetje gestoord van. M'n buik is constant keihard, heb enorme krampen/pijnscheuten en weet gewoon niet hoe ik moet zitten of liggen. Ik zie er ook enorm tegenop om naar bed te gaan, lig toch alleen maar wakker en misselijk/zuur te wezen. Al een paar dagen op rij dat ik elke nacht overgeef...bah. Nouja, dan nog maar ff op de bank hangen, s kijken of er nog wat op tv is..
Wat een toestand met die auto zeg, ik hoop dat t allemaal een beetje goed afloopt. Je zult je wel rot geschrokken zijn, lijkt me. Zat je zelf nou in de auto toen t gebeurde of stond je auto geparkeerd? Heb je zelf niks? Is t een beetje gelukt met t schilderijtje voor Guus? Creatief hoor, ik doe t je niet na. Dat topic komt elke paar weken weer terug en er blijven mensen die volhouden dat je beter geen gordel kunt dragen. Ja hoor, tegen t stuur klappen ofzo is vast minder erg dan de gordel. Na mijn ongeluk 2 jaar geleden, was ik helemaal blauw, je kon precies zien waar de gordel zat. Kun je nagaan, als ik de gordel niet om gehad zou hebben...die klap is vele malen erger. Nou Roelie, dan mag je nu wel opschieten, nog een klein uurtje en dan is t 12 uur...dus hup, beginnen jij! Lief van je, maar ik mag niet klagen hoor. Afgezien van t slechte slapen en de misselijkheid/zuur, heb ik echt een prima zwangerschap, vooral de eerste 7 maanden eigenlijk nergens last van gehad, alleen dat zuur dus. Als ik dan denk aan andere meiden, hier en elders, die al vroeg met BI of andere klachten liepen, denk ik dat ik t prima getroffen heb. Maar uiteraard hoop ik ook op een soepele bevalling hoor Haha wat een idioten. Laat die deurwaarder inderdaad maar komen, ik denk die zich rotlacht óf doodschaamt als ze beseffen waar t omgaat. "Nee meneer, u moet niet bij ons zijn, maar bij de overbuurman, meneer de container". Stelletje mutsen daar Wow, das goed nieuws weer he, en zelfs al ontsluiting, ik wist niet dat dat al kon, zo zonder weeën en toestanden. Hoef je in elk geval weer een cm'tje minder weg te werken straks Zo, ik geloof dat ik weer een beetje bij ben, zo niet..sorry Heb flink wat pagina's terug gescrold om alles een beetje te kunnen quoten, anders was er echt geen touw meer aan vast te knopen vrees ik. En nu dan echt ff richting bank, als t goed is ligt Willem al te pitten.
Drie maal is scheepsrecht! [Maar eerlijk gezegd, vind ik het wel een beetje raar verhaal. Een box is toch eigenlijk altijd van hout en ik kan me niet herinneren dat ik ooit een kromme box heb gezien. En als dat inderdaad "zo hoort bij hout" dan zouden we toch ook kromme boekenkasten, eettafels, etc. moeten hebben? Als je over deze box weer niet tevreden bent, zou ik er opnieuw mee terug gaan hoor. De klant is koning! Je betaalt (meer dan) genoeg voor een box. Daar mag je dus ook kwaliteit van verwachten.] Wat vervelend dat je zo 'n buikpijn blijft houden en 's nachts zo misselijk bent. Heb je al geprobeerd om het hoofdeinde van het bed iets omhoog te zetten, zodat jouw hoofd en schouders iets hoger liggen dan jouw maag?
Tja, de boxen die ze in de winkel hadden staan, waren ook allemaal wel wat krom. En oke, we zijn wel kritisch hoor, maar ik vind t gewoon niet mooi. En ja, mn hoofdeinde staat al weken een stukje omhoog.
Oh trouwens nog even, ik wilde nog even jullie advies vragen. Zoals jullie intussen weten, ga ik dus een bed huren voor de kraamtijd, omdat ons bed niet op klossen kan. Na veel wikken en wegen besloten deze gewoon in de huiskamer te zetten, kamer is er gelukkig groot genoeg voor. Het gaat in principe alleen maar om de kraamweek, de controles enzo, ik hoef er niet perse in te slapen en al helemaal niet in te bevallen. Maar nu m'n dilemma...per wanneer haal ik dat bed in huis? Ze kunnen in principe met een dag bezorgen, dus op maandag gebeld = op dinsdag bezorgd. Maar wat nu als ik snachts ga bevallen? En met een beetje mazzel dezelfde dag nog naar huis mag? Of in t weekend? Dus zeggen we..we laten 'm wat eerder komen. Maar hoeveel eerder? Want ik kan met 37wkn bevallen, maar t kan net zo goed 42wkn worden. En je betaalt per week. Tis wel niet zo heel duur, 17 euro ofzo, maar toch..tikt toch aan. Voordeel van eerder laten komen, dan zou ik er nu vast in kunnen liggen, makkelijker om overdag te gaan liggen en savonds niet altijd de trap op te hoeven. Nadeel is wel dat je dan al die weken je kamer overhoop hebt en je doorbetaalt. Wie o wie heeft advies voor Ilsje?
Tralalala.. tis stil hier.. Ik hoop dat jullie allemaal lekker liggen te slapen. Dag dag, zwaai zwaai
Jee ik zie ineens dat ik al 1582 berichten heb geplaatst, wat een aantal zeg. Maarja, als ik zo doorga en de hele nacht tegen mezelf ga zitten kletsen, loopt dat aardig op natuurlijk.
En nee hoor, ik ben niet aan t dementeren ofzo hoor, dat ik tegen mezelf zit te kletsen. Had er maar iemand online moeten zijn Ik voel me gewoon een beetje drietig, ach ja, kan gebeuren he. Misschien ga ik toch wel gewoon mn bedje in...misschien ook niet, ik weet t nog niet. Ja ja ik weet t, ik ben een muts (dat weet ik dan weer net wel )
Ik ga toch mn bedje maar in, zit nu een beetje voor me uit te staren in t donker, is ook zo ongezellig. Dus kruip maar onder de deken en hoop op een rustige nacht. Tot over een paar uurtjes.
hallooooooooooooooooooooooooooooo,.. is er nog iemand? haha de laatste visite heeft zijn hielen nog niet gelicht en hoppa ff inloggen ik ga proberen bij te lezen maar , weet niet hoelang het duurt voordat mannetje weer binnenstapt, die is ff de laatste visite wegbrengen ,.. maar zodra ie komt=======>>bedje in , ben echt doodmoe,....en moet weer vroeg op pad morgenochtend,....
nou ik ben er weer hoor die kaakpijn word erger en erger, weet niet wat te doen.... misschien morgen eens een doorverwijzing vragen naar de kaakchirurg. KAN gewoon niet slapen kan alleen maar op mijn rechterzij liggen ivm met mijn kaak, maar de baby vind het t fijnst als ik op mijn linkerzij lig. Nou ik ga maar stoppen met klagen, probeer er maar niet aan te denken
Heb je gezellige verjaardag gehad, Hope? Lekker verwend hoop ik! Jemig Blondie, wat ontzettend balen van je pijn. Ik zou inderdaad 'eisen' dat ze je doorverwijzen of op zn minst íets doen, want dit kan toch niet joh, je moet wel een beetje fit zijn voor je bevalling (look who's talking ) Sterkte!!
En tja, intussen is het dus 5 uur en zit ik weer beneden. Ik heb tot nu toe zo'n beetje een uurtje geslapen, van 3 tot 4. Ben ook gewoon klaarwakker nu. Maar ga er straks wel weer in hoor, lange dag vandaag, dus anders trek ik t niet. Oke, ik slaap dan wel niet, maar in rust op zn minst uit lijkt me he. Om 10 uur komt mn hulpje weer, dus wordt mn huis weer ff lekker gedaan. Dan om 3 uur naar de HA voor mn voet en dan vanavond naar Samen Bevallen, wat ik dus wel ga proberen af te maken. Nou ik hoop dat jullie allemaal nog lekker slapen, tot laters weer.