maar uh ff zonder dollen,.. ik heb in mn leven heel veel met de data's 5 en 7 nov gehad,..... vooral 7 nov, heb ik iets van 8 verjaardagen,..........dus dames hou die datum even in je ged88888, want de traditie is,........
Murmel: gefeliciteert met je mijlpaal! Wat gaat het toch allemaal snel! En jij ook Stasia! Boekhappen: heeft er al iemand iets gewonnen? Het is het eerste wat ik doe s morgens, haha! Maria: 16, jeetje, dat gaat snel! Je zou er bijna nerveus van worden! Vanmorgen al een enerverende ochtend achter de rug: De kat die we nu nog hebben, Storm, kwam met een roodborstje onder het hek door! Ik handelde heel snel (voor mijn doen), kamerdeur dicht, bergingdeur dicht, voor ze dit heel fijn naast me op de bank (in bed **GRIEZEL**) zou leggen! Ze had het vogeltje (levend) achter de kattenbak gelegd en ging er achteraan, haar in nekvel gepakt en in de gang gestopt (was ze het NIET mee eens, kwam bijna onder de deur door!). Toen deur open, bak weg, hupte redelijk rond, beide pootjes zaten er nog aan, geen bloed, alleen angstig. Naar buiten geleid, ging onder de tafel, hek open en naar buiten gedirigeerd. Niet kunnen zien of ze weg vloog, maar kan haar nergens meer vinden, ook niet onder de struiken. En Storm gaat ook niet buiten zoeken, maar alleen in de berging en nu is het tijd om te slapen (je zou er maar moe van worden). Over de groepsbevalling, ik doe graag mee, als ik niet al bevallen ben natuurlijk! Want eigenlijk teken ik voor 1/11 of 9/11, maar 11/11 is een goede reservedatum! Ik ga even douchen en aankleden, dat is er door alle commotie nog niet van gekomen! Tot later!
Esther, geniet van deze rustige dag en de wandeling in de Rhoonse Grienden. Het is helaas niet zo zonnig als gisteren, maar nog wel mooi herfstweer. Wat heerlijk trouwens dat je weer thuis kunt douchen.
Blondie, wat vervelend dat je vannacht weer zo'n pijn hebt gehad dat je er amper van hebt kunnen slapen. Ik hoop dat je inmiddels naar de tandarts hebt gebeld en dat hij jou goed kan helpen. Niet twijfelen, maar BELLEN! Natuurlijk ben je die man niet tot last, je bent eerder jezelf tot last als je nu geen actie onderneemt. Je bent hoogzwanger en het zou mooi zijn als je straks uitgerust aan de bevalling kunt beginnen. Het is allemaal al zwaar en pijnlijk genoeg, en daar kun je geen kaakontsteking bij gebruiken!
Melina, leuk om weer wat van je te horen. Wat een goed nieuws dat Evan onder de lamp vandaan is. Hopelijk mag hij snel met jullie mee naar huis!
@Esther: hoera! Lekker weer thuis douchen en badderen, nog de laatste loodjes en dan is het dus al af? Dat hebben ze snel gedaan, hulde! Geniet ervan.... Als je tevreden over ze bent... wij willen over een jaartje ook de badkamer laten strippen en opnieuw doen, dus laat maar weten
Ben je inmiddels al wakker, Jen? Wat lekker dat jullie een bad hebben, dat is lekker ontspannen wakker worden. Ik zag net in jouw banner staan: nog 9 dagen te gaan. Wow, dat komt echt al snel dichtbij...
Volgens mij zijn er van die bevaldagen (11/11) en andere, niks-dagen. Ik denk dat er echt bevalhozen gaan komen en dan een paar saaie wij-wachten-met-zn-allen-op-het-forum-op-wat-komen-gaat-dagen.
Hellowwwwwwww Zo huisje is weer bevallingsschoon, heb ondanks de brakke nacht weer bakken energie...maar gebruik van maken heb nog een lijstje met allemaal kleine klusjes, de pui ff soppen (nog steeds die hondenpoten erop grrrrrrr), krantenbak uitzoeken, plantjes ff afspoelen, wasjes wegwerken, envelopjes schrijven....eigenlijk best lekker hoe je zo je dagen kunt vullen Ik spring erin vanaf 1497 dus ik weet niet of ik alles meekrijg Debby: wat gek dat je bloeddruk zo op en neer gaat? Ik heb wel gemerkt dat kleine dingen veel verschil kunnen maken, toen ik gister tijdens de bloeddrukmeting zat te kletsen met de vk had ik een onderdruk van 85 (schrok ervan) maar daarna nam ze nog een keer de bd op terwijl ik gewoon stil was en was het 75... Inwendig onderzoek doet in principe geen pijn...je moet het zo zien dat ze met 2 vingers naar binnen gaan om te voelen of de baarmoedermond verweekt of verstreken is en of je wellicht ontsluiting hebt...als je je probeert te ontspannen dan valt het best mee. Ik vond toucheren tijdens een wee niet zo prettig maar tijdens een bevalling is niks daar beneden nog prettig Veel plezier met je ouders vandaag....en wie weet.... Peetje: ik meld me aan hoor voor jouw verjaardag! Tis een beetje dubbel, aan de ene kant ben ik zo nieuwsgierig naar dat mannetje in mijn buik (zeker nadat ik gisteren bij de vk zwaar oogcontact had met een knulletje van 13 weken...men je kon me opdweilen wat een snoepie!), aan de andere kant...dit is de laatste keer... Ik zal hierna nooit meer beeb in buik voelen, kunnen genieten van de hele intieme 'met zijn tweetjes gevoel'... alhoewel dat dacht ik na Niels ook hahahaha En op zich zou ik het liefst in november bevallen, is leuker dan 2 kindjes in dezelfde maand jarig te hebben... Dubbel... Sammie: heeeee jij fietst ook nog Ik doe het ook nog steeds maar het word wel steeds lastiger en ik begin steeds meer te hijgen Heb de afgelopen dagen niet naar school gefietst om de doodsimpele reden dat het me te koud was zonder jas... heb namelijk niet meer een exemplaar wat nog dicht kan Maria: mooi dat de antagel werkt! Wat uitscheuren betreft, de grootte en zwaarte van de baby zegt niks hoor... Ik heb er eentje van 4005 gram zonder een scheurtje uitgewerkt Hoe is het schilderijtje voor Guus geworden? Wat een boel oktobermama's zijn er trouwens he? Iemand zei hier gisteren nog dat we zo weinig meer hoorden van de meiden die in het begin wel meeschreven, maar ik denk wel dat ze straks komen melden dat ze bevallen zijn... We hebben dan misschien een klein maar wel leuk groepje Ruby: succes met het geregel rondom je auto...hopelijk krijg je de boel vergoed via het waarborgfonds! Het is ons destijds (iemand had ons aangereden en was ook leuk weggereden, kom je 's ochtends bij een dikke deuk in je auto ) wel gelukt maar het is een flinke berg papierwerk... Stasia: heel veel beterschap en sterkte voor je schoonmoeder! He dat is geen nieuws waar je nu op zit te wachten! Waren ze ook nog van plan om naar Nederland te komen straks om hun kleinkind te bewonderen? Gefeliciteerd met je 37 weken! Esther: jouw beeb BIBI, de mijne ligt BBBI Die van jou zit tenminste ín de bekkeningang Geniet je een beetje van je 'verlof'? Hoe is het met je vriendin trouwens vwb de toxoplasmose? Oh wandel ze straks met al die labjes...gezellig Muriel: praat me niet over energiebedrijven kan er een forum mee vullen... Heb met allemaal in de clinch gelegen, Essent, Energiebedrijf.com, Oxxio aaaaarrrrrggghhhhh niet aan terugdenken heeeeeel slecht voor de bloeddruk! Geloof me ik heb ze hier zelfs aan de deur gehad om me af te sluiten maar uiteindelijk heb ik wel alles gewonnen De Geschillencommissie Nutsbedrijven zit in Den Haag daarmee dreigen wil nog wel eens helpen De wok......hahahahahahahahahaha die moet in de woordenlijst! Lenthe: (((knuffffff))) Zo hee 1500 euro dat is niet misselijk...misschien even bij een andere garage nog naar laten kijken? Dit is wel heel veel geld zeg! Ilse: wat het bed betreft...ik zou het vanaf week 37 zo'n beetje neerzetten... Hier stond ie al eerder, ik was er niet weg van maar René had wel gelijk, het is gewoon veel comfortabeler dan de bank... Oke je moet iets meer betalen maar het is wel een bedrag waar je overheen kan komen...en misschien rust je overdag dan wat beter uit op het bed zodat je je ook wat beter voelt en minder buikpijn hebt? Ik zou in ieder geval niet bezuinigen op de luxe van een bed in de kamer, en dat je kamer overhoop ligt...ach moet je eens opletten hoe dat straks is met een baby Succes bij de huisarts trouwens met je voet! Blondie: naar de tandarts gaan! Misschien kunnen ze het uitspoelen ofzo? Melina: fijn dat het zo goed gaat met Evan (of noemen jullie 'm Vangelis?). Hopelijk mag je hem snel mee naar huis nemen! Dees: veel plezier bij de lunchdate! Hope: rustig aan doen vandaag hoor! Toch vermoeiend zo'n verjaardag dus nu maar ff lekker uitrusten! Oke ik ben weer bij...ik ga nog ff wat doen hier tot strakkies! xxx Roelie
ow ik heb bibi, maar dat was goed, want als mijn vliezen zouden breken dan zou de baby vanzelf vibi gaan