Goedemorgen, morgen! He,he, gisterenavond héél laat (om 23.20u.) nog een echo gehad. En ja hoor, er zit wel effectief een inniminni beebje in mijn buik Ik kan het nog steeds niet goed vatten. Ben blijkbaar wel later uitgerekend dan dat ik dacht, dus het zal een midden december baby worden. Ik ga proberen m'n echo in mijn album te krijgen. Dikke knuf aan iedereen Fientje
Goedemorgen! Wow ben blij voor je dat je nog zooo laat een echo heb kunnen krijgen, misschien dat je je nu wat rustiger voelt! Ik heb echt vreselijk geslapen, me buik was heel erg opgezet en had veel buikpijn (misschien stress?). Ben wel gewoon aan het werk hoor..
Ja, voel me wel geruster, maar heb toch weer geen oog dicht gedaan vannacht hoor. Kan idd van de stress komen Missym, als het blijft duren mss even contact opnemen met je HA. Veel succes vandaag; dikke knuf! Fientje
@Missym: irritant als je buik zo gespannen aanvoelt he, dat heb ik ook. Ik merk dat het echt met stress te maken heeft. ZOdra ik dan even pas op de plaats maak en bv. even rustig thuis op de bank ga liggen, wordt het gevoel meteen een stuk minder. Misschien een voorbode van de bekende 'harde buik'? Rustig aan doen hoor! @Fientje: wat fijn dat het toch nog is gelukt, maar wat laat zeg! Dat zal een hele zit zijn geweest! Ga je nu naar de decembermama's? Jammer hoor! Wist je niet precies wanneer je was uitgerekend door een onregelmatige ongi? Ben blij voor je dat je iig bevestiging hebt gekregen, geniet ervan!
Ja, had geteld vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Maar de gyn heeft echt geteld vanaf de innestelingsdag, dus dat scheelt een paar weekjes. Ik blijf ook nog hier hoor, vind het hier nu net zo fijn! Knuf
Hoi damens, Wat schrijven jullie veel zeg. Ik kan het amper bijhouden. Gisteren heb ik mijn magische grens van 12 weken bereikt. Maar zoals julllie wel zullen snappen zegt dat eigenlijk niet voor mij. Wel ben ik bij dat alles zo goed gaat. Maandag bij de gyn heb ik de baby weer gezien. Was druk in de weer met zijn armen en beentjes. en trouwens gisteren ben ik bij de huisarts geweest voor mijn hooikoort wat echt niet meer leuk is nu. ik schijn het 3x zo erg te hebben als een ander. Mijn oren zijn ontstoken, mijn keel is ontstoken en noem maar op. Ik heb nu een neusspray en tablettjes gekregen die meteen gingen helpen. Alleen een bijwerking van de tablettjes is dat je zooooooooooooo moe wordt dat je geen eens meer het verkeer in mag. Maar ja als het helpt doe ik alles. tot snel. Liefs Linda p.s. ik leef met jullie allemaal mee.
@LindaPOOH: toch GEFELICITEERD met het passeren van deze eerste 'hindernis'. Ik weet dat het nog geen vaste garantie is, maar dit heb je 'm toch maar geflikt! En sterkte met je hooikoorts, lastig met van die versuffende tabletjes, maar goed als ze helpen! En nu moet de rest nog eventjes volgen met die 12 weken, he?! Pfffff lijkt nog een erg lange weg!
Ik heb vrijdag over een week een echo. Het kon a.s. dinsdag al, maar mijn vriend had aangegeven dat hij alleen op vrijdag kon volgende week. Plus dat ik er geen vrij voor wil nemen. (een echte work-a-holic ?) Donderdag en vrijdag ben ik vrij (trouwverlof) en dan doen we het dan. Ik heb ook al een verwijsbrief voor 20wk echo. Die kan in dan ook al inplannen denk ik. Verder gaan ze bloedprikken en nog wat onderzoekjes.
Ik hoop dat je hooikoorts snel onder controle is Linda. En, positief blijven denken hoor, ik geef je alvast een dikke knuf. Liefs Fientje
@Amaranta: Eindelijk je echo, leuk hoor, nog een weekje geduld dus. En dat zo vlak voor jullie trouwdag, wel strakke timing hoor! EN hoe gaat het met de trouwstress? Onder controle? En pas je nog goed in je jurk? Ben heel benieuwd hoe je er uit komt te zien.
ik heb morgen mijn 12 weken grens..... maar heb zo'n buikpijn,weet bijna zeker dat het mijn darmen zijn.heb het gevoel dat ik naar de wc moet,maar het gaat zo moeilijk. en ik geef weer enorm veel over heel de dag door heb net mijn zoontje van school gehaald omdat ie ook al flink ziek is,zal watworden hier in het weekend. ga weer ff liggen, kom straks wel weer ff kijken
Heel veel beterschap Ruby. Rust maar goed uit en laat je maar lekker verwennen. Knuf P.S.:Raad eens wat ik gisteren gegeten heb dames?
Ehm pizza?! @Ruby: he bah, wat balen dat je je zo vreselijk misselijk voelt . Helpen de medicijnen niet? Die had je toch wel gekregen? Want dit is geen doen zo, natuurlijk! Sterkte!
@ Ruby, Missym ik ben duidelijk niet de enige met buikklachten. Succes ermee! Bij mij is het inmiddels bijna over en weet inmiddels zeker dat de buikklachten door verstopte darmen enzo kwamen (laat ik verder niet in details treden). Die hormonen hebben ook overal invloed op! Ik heb inmiddels ook besloten geen extra echo meer te gaan regelen. Ik wacht wel tot woensdag. Het vertrouwen in deze zwangerschap is weer aardig terug. Heb er echt zin in om ons kindje weer te zien. @Amaranta ga je nog op huwelijksreis? Heb begint nu allemaal echt op te schieten zeg! Jente
@Ruby: je hebt ook gewone pillen daarvan hoor, die heb ik. Alleen moet je dan even niet overgeven om hem binnen te houden. Ik zou ze onmiddellijk nemen als je zoveel overgeeft, want dat is niet goed voor je hoor en het middel kan echt wel werken bij veel mensen. SUcces en sterkte!