dat voelen deed trouwens pijn...dan moet je inademen en dan gaan ze drukken op je onderbuik... maargoed...
Hey hey, daar ben ik weer.... Het duffe konijn gevoel heeft plaats gemaakt voor een berg energie, heb al 2 muren van de computerkamer geschilderd........ EN al in bad geweest, komt helemaal goed vandaag! Ruby moest vandaag toch weer naar het ZH om te kijken of ze nu wel kunnen inleiden? Ben benieuwd.....Ga heel hard voor haar duimen in ieder geval! Ik had overigens gisteren bij de VK een VIBI op de kaart staan ! \/ Zo dan ga ik nu weer naar boven om met mijn verf te kliederen !
Oh ja; nog 9 dagen te gaan Van mij mag ze nog even blijven zitten hoor...., ben het nog niet beu en heb nog wel eea te doen!
Chardell? De 37-weken-dames gefeliciteerd! Fijn idee, dat het nu 'mag'. De auto is er inderdaad helemaal mee opgehouden, dus we hebben eigenlijk geen andere optie... Grappig, van de zwangercshapsdatum is de gezamenlijke beval-datum ook op 11/11 gesteld. Nou, ik ga me maar weer eens in mijn te krappe schoenen hijsen om de eendjes met een bezoekje te vereren....
hoi hoi, beetje vroeg maar hier ook het bedje op bavaria. Jons kreeg ineens de drang om het bed te verhogen. Lekker hoog! Ik vind dat ik het VERDIEN om eerder te bevallen omdat ik al CVIBI heb, of zoiets. in ieder geval hoofd vast en volledig ingedaald. Maar het zal er wel nie inzitten voor mij. Ga zodadelijk met de trein naar Tilburg, naar mijn zusje toe. Bah Noortje (kat) heeft uit mijn melk beker gedronken terwijl ik nar de wc was, nu hoef ik mijn melk niet meer hoor! @ blondie: klote zeg die kaak, jij kan dadelijk gelijk in het zkh blijven, voor je kaak en misschien wel de beeb hahaha! @ melina; 10 KG AL KWIJT, WOW DAT IS SNEL! @ Ilse: als je 's nachts bevalt dan mag je niet meteen naar huis, tenminste hier laten ze je blijven tot de volgende ochtend. zeker als het je eerste kindje is en omdat er thuis geen kraamhulp is 's nachts. Dus misschien kun je toch het bedje de dag van te voren bestellen. Als je safe wil zijn zou ik het vanaf 37 weken laten neerzetten, ik weet niet hoe duur het is? @ stasia & murmel: gefeli met de 37 weekjes @ Maria: heerlijk lijkt me dat een neusbevalling hihihi!
nou ik ben bij het ziekenhuis geweest.het blijft op vrijdag staan. dus vrijdagochtend half 8 melden en dan gaan ze inleiden. ervan uit gaand dat ik er net zo lang als natasja over doe heb ik vrijdagavond mijn zoon in mijn armen. heb trouwens ook een schimmelinfectie dus mag vanavond aan de slag met een eitje. heb een hele brakke nacht achter de rug en moet mijn energie gaan sparen dus ik zal zo nog maar even gaan liggen. kom straks weer ff kijken. blondie gewoon de tandarts bellen hoor,dadelijk ga je bevallen terwijl je nog kaakpijn hebt en dat lijkt me dus ook niet echt prettig.
@ Lenthe. Chardella is de werknaam van de baby. Maar niet de naam die ze over een week of wat gaat krijgen.
Hallo meiden (breaky breaky), Toen ik net zwanger was heb ik hier even meegeschreven....het was me iets te druk en iets te chaotisch toen Ik heb mijn zwangerschap dus gezellig bij de walvisjes uitgezeten. Nu komt het moment van de eerste bevallingen eraan! Ik weet van de ellende bij sommige november mama's....en dat doet zeer! Toch wil ik alle anderen een ontzettend fijne "laatste loodjes tijd" wensen (voor zover dat kan) en een goede bevalling. Op naar het wondertje, eindelijk zien hoe hij/zij eruit ziet, ruikt, klinkt, voelt.....*zwijmel*. Zet hem op meiden! Nog even en we kunnen onze kindjes heerlijk knuffelen! Elmo
thnx elmo, hetzelfde voor jou natuurlijk! Maria: chardella is wel een ontzettend kitscherige naam hihihi, hoop dat ik je hiermee niet kwets. Wij noemen onze beeb 'de pinda'
Haha Jen, is t niet logischer om eerst te gaan verven en dan in bad te gaan? Of heb je nu gewoon een excuus om straks nog een keer te badderen Peet, hier laten ze t vooral over aan de situatie en wat je zelf wilt. Als je je goed voelt, mag je naar huis, wil je blijven, mag je blijven. Ik vind t zelf overigens ook wel een prettig idee om pas naar huis te gaan als de kraamzorg geregeld is hoor, maar aan de andere kant lijkt t me ook fijn om gewoon weer lekker naar je eigen huis te gaan. Ach, we zien wel tegen die tijd. Bed kost zo'n 17.50 per week, dus dat is wel te overzien. Lenthe, balen dat de auto het echt niet meer doet, daar zit je nu echt ff niet op te wachten zeg, suces ermee! Ruby, jammer dat het er nog niet van komt, maar wel fijn dat je nu in elk geval weet dat het vrijdag wel gaat gebeuren. En nog een infectie ook, het zit je wel mee de laatste tijd zeg...(((((knuf)))) Hier is Jennefer mijn gebrek aan nesteldrang weer even lekker aan t compenseren, heerlijk hoor, zo loopt te poetsen terwijl ik op mn gemakje een kopje thee drink....lui he
Hey Elmo, jij ook succes met je laatste loodjes. En als je wilt kun je natuurlijk altijd alsnog mee blijven schrijven he
ooh ilse heb jij een poetsvrouwtje? wat lekker! dat zou ik ook wel willen, maar het is zo duur. we hadden er eerst 1 maar die deed het niet geweldig, en toen werketen we alebei 5 dagen per week. Maarja toen dacht ik voor die 120 euri per maand doe ik het zelf wel. als ze nou goed poetste had ik het er best voor over gehad. misschien ben ik te kritisch
Nou, Ruby nog 2 daagjes en dan is het zover bij jou. Maar ik denk (en hoop) dat jij vrijdagavond je zoon in je armen kan houden. Zal in ieder geval voor je duimen vrijdag enne hou ons dan wel op de hoogte he? Succes alvast. Hier het huis een beetje opgeruimd. Zal zo ff de stofzuiger er doorheen halen. Mag alleen niet zoveel meer doen van Ibrahim. Maar ik zei al ik doe het rustig aan en lukt het niet dan komt het een andere keer. Maar hij vind het wel heel spannend allemaal nu omdat het vanaf vandaag gedurende 5 weken kan gaan gebeuren.
Peetje: zou het niet doen vandaag. Ik heb ook mijn huispak uit de kast getrokken en geen make up op en mijn haartjes wel gekamt maar verder niets mee gedaan. Echt een luierdag vandaag dus.
Wij hebben eigenlijk al jaren een hulp, om de simpele reden dat ik het gewoon zelf allemaal niet meer kan door mn hypo. Helaas, maar waar. In het begin had ik t er wel moeilijk mee hoor, ik ben tenslotte fulltime thuis, dus ben huisvrouw met een huishoudster hihi. Maarja, het is niet anders. Hebben in de loop der jaren meerdere 'werksters' gehad. Nu hebben we dus Jennefer, een meid van 20 die we 2 jaar geleden hebben aangenomen en t vooral erg gezellig vindt hier. Ze is niet zo heel grondig, maar dat vind ik niet erg, ze doet vooral de dingen die ik zelf gewoon niet kan, het echte poetsen zeg maar, zodat ik het zelf alleen maar hoef bij te houden. Vorig jaar stopte ze omdat we weer naar school ging en toen namen we een ander. Daar hebben we achteraf flink spijt van gehad, omdat we (waarschijnlijk) door haar zijn bestolen tijdens onze vakantie afgelopen zomer en we nu nog een aangifte en schadevergoeding endergelijke hebben lopen, erg veel gezeik dus. Sinds 2 maandjes hebben we nu dus Jennefer weer terug, woensdag is haar vrije dag en komt ze 'gezellig' naar mij toe. Ze werkt 3 uurtjes en rekent 8 euro per uur, dus dat is best te doen. Voorheen kwam ze om de week, nu komt ze voorlopig elke week. Zodra ik straks weer op de been ben en weer meer zelf kan, komt ze dus weer gewoon om de week. Tja, liever zou ik t gewoon allemaal zelf doen, maar ik moet nou eenmaal accepteren dat ik dat niet kan. En nu in de laatste weken al helemaal niet, so be it.
hoi Elmo, jij ook succes met de laatste loodjes. Nou, hier tandarts gebeld en ik moet nog wachten tot vrijdagochtend. Als het dan niet minder is word er een actieplan opgesteld. Ik meld me trouwens af voor de groepsbevalling op 11/11 8) Mijn zusje haar vriend is nl. op die dag jarig en ik heb dan een bevalverbod gekregen van haar.