November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee, ik woon in een keurige buurt (welliswaar omgeven door minder keurige buurten). Die rellen in West zijn echt een heel eind bij mij vandaan. Overigens wel om de hoek bij mn werk, maar daar kom ik al wat weekjes niet meer. GElukkig maar, want had mn auto daar niet graag geparkeerd!

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik zou daar ook niet graag parkeren nee.
    Ik moet zeggen dat ik me in Eindhoven, de onveiligste stad van Nederland, me toch wel op mn gemak voel hoor..

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat gebeuren daar eigenlijk voor onveilige dingen? (behalve dat halve junks andermans auto's aan gort rijden in de omliggende dorpen)
    Veel ongure types met een zachte G?

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik zou het niet weten. Ik snap ook niet waar dat bericht vandaan kwam in het nieuws.
    De enige plke waar ik niet graag kom is het stadhuisplein omdat daar skins zitten. En die hebben het niet zo op buitenlanders...

Maar verder durf ik snachts gerust in mn eentje over straat... en ik woon dan in Gestel. En dat schijnt toch wel een tuigwijk van jewelste te zijn, maar dat is denk ik aan de andere kant van de rondweg want waar ik woon is het een sjieke buurt.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    en de zachte G is natuurlijk de G van Geil.

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb toch koud ineens...
    Ik ga de verwarming een standje hoger zetten...

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik had vandaag trouwens een herinneringskaartje in de bus van de tandarts...controle...
    Maar ik ga na de bevalling wel een keer...

8. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

meiden vanochtend ben ik even lekker naar de kapper geweest, wat doet dat een mens goed zeg. Het was wel even moeilijk want je moet toch even je verhaal doen en ik heb altijd een vast kapstertje maar goed alles is goed gegaan en ik heb weer een kort koppie

Blondie ontzettend goed van je dat je toch gegaan bent.

Muriel gelukkig dat je geen last hebt van die rellen, want het is echt niet normaal meer

Maria wat vervelend zeg dat gesprek, ik hoop dat je weer een beetje tot jezelf bent gekomen en dat alles goed met je gaat

Roeli hoe gaat het met jou nu?

Liefs Linda

9. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Maria dat is een goede, ik kwam er van de week achter dat ik vorige week maandag had gemoeten, maar gelukkig was er begrip van de tandarts dat ik het vergeten was.

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Moet na mijn bevalling ook maar weer eens een afspraak maken. Volgens mij is het ook alweer een tijdje gelee.

Blondie: fijn zeg dat je nu verlost bent van die rotpijn. Kan je je idd lekker weer op je zwangerschap richten.

Ik ga me hier maar eens aankleden en dan lekker bij mijn vriendin eten. Volgens mij eten we witlofschotel mjammie

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    o trouwens met schoonmams is alles weer goed. Ze is weer thuis :D

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow dat is fijn Stasia..

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Misschien heb ik er wel overheen gelezen, maar LindaPooh. Wat heb je eigenlijk met de kinderkamer gedaan? En de spulletjes?

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Op zich voel ik me wel goed. Ik slaap momenteel erg veel, maar dat zie ik eigenlijk alleen maar als een voordeel. Alsof mijn lichaam denkt: nu kan het nog, laat ik maar eens lekker wat 'vooruit' gaan slapen... :)

Ik ben net terug van een bezoekje aan de vk. Er zit eiwit in mijn urine (niet schrikbarend veel, maar toch ...) en mijn bloeddruk was weer aan de hoge kant. :cry: Omdat ik verder niet veel klachten heb, wacht ze nog even af. Ik word nu (weer) extra in de gaten gehouden, maar zodra ik hoofdpijn krijg of moet overgeven, moet ik meteen bellen.

Overigens groeit ons beebje goed. :D Het huidige gewicht wordt geschat tussen de 7 en 7 1/2 pond ... en ik 'moet' nog 2 weken ... :confused:

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Maria ik zit ff in de lounge te lezen...wat deed Rob daar nou....
    Is Rob dezelfde als Stormqueen en Bleiblei? :confused:

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nee, dat is hij niet. Maar ik weet wel wie dat dat zijn. Beetje flauwe actie van ze.
    Maarja, ben het ook niet eens met Rob, maar goed, we hoeven niet overal het zelfde over te denken.
    En tja, het blijft een openbaar forum en iedereen kan zich registeren, en anders meelezen zonder te registeren.

17. Niet meer actief

Zo, was weer een hoop bijlezen. Vandaag was best een moeilijke dag, precies een dag geleden dat mijn lieve peetoom overleed aan kanker. Vandaag herdenking met de familie, wel een fijn samen-zijn trouwens. Ook mijn neefjes weer even gezien (en Nathan een flesje kunnen geven!), maar wel errrrrrrg vermoeiend. Even reageren op iedereen en dan houd ik het weer voor gezien hier. Tot morgen.

jeetje Amaranta, dat hoop ik toch niet dat die kleine zelfs een uur voor bevalling nog kan draaien. Gaf me juist zo'n rustig gevoel dat ze nu goed ligt :confused:
    En jij bent dus ook al paraat om te gaan bevallen lees ik, ben benieuwd hoor! Wat die antagel betreft, nee hoor meid, zoooooooo dom was je opmerking echt niet, maar wel ontzettend grappig natuurlijk :)
    Ben benieuwd of je er tevreden over gaat zijn, ik ben eerlijk gezegd niet zo blij met de antagel. Hoe is het nu afgelopen met je bloedneus eigenlijk?

Joldeg, ik heb die perineummassageolie dus gekocht, op aanraden van een vrouw bij de yoga. Nou, ik heb het een keer gedaan en dat deed enorm pijn (maar misschien doe ik wel iets fout?!) en vroeg me gelijk vertwijfeld af hoe dat straks moet gaan met de bevalling :( Hoop dat mijn perineum toch intact gaat blijven eigenlijk 8)
    Shit he, dat zuur...meid ik gun je een hele goede nacht straks!
    Wat je vraag over het bed betreft...sjee, vind dat wel een lastige. Maar ik denk dat ik toch het zekere voor het onzekere zou nemen en het bed al eerder plaatsen, is ook wel zo relaxed om overdag even te kunnen rusten. En dat het dan meer kost, tja....dat is vervelend maar wel het geld waard denk ik.

Ruby, dus toch drank en drugs op...tja, dacht al, je ramt natuurlijk niet zomaar zoveel auto's. Fijn dat de auto toch al zo snel gerepareerd kan worden en het geen lange-story wordt, hoop voor jou dat het waarborgfonds inderdaad de kosten zal vergoeden.
    Fijn dat ze je vrijdagochtend gaan inleiden meid, is dat nu 100% zeker?

Roelie proficiat met de 37 weken grens! benieuwd wat je ermee gaat doen.....een 'stortbevalling', dat klinkt wel heel erg spectaculair!

Peetje, wat is er dan precies aan de hand met de buurkat dat je je dat afvraagt? aha, lees het al. Is dus om het terugpesten te doen, foeifoei! Haha, wat een blijdschap om het naderend vertrek van je lieftallige buren. Nu nog maar even afwachten wie er voor in de plaats gaan komen :D

Murmel, inderdaad een stelletje idioten van Nuon dan zeg...sjemig! Proficiat met je 37 weken, HOERA!

Debby, dat ziet er allemaal al een stuk rooskleuriger uit, of in ieder geval lijk je zelf weer wat positiever tegen de situatie aan te kijken. Ik duim voor je hoor, dat Pietertje morgen lekker komt als oma er is. Enne...proficiat met de 37 weken, nu mag je!

Melina, dat is goed nieuws zeg dat je ventje lekker onder de lamp vandaan is! En dat het met jou goed gaat. Hoop dat jullie snel lekker samen thuis kunnen genieten.

Hope, mooie leeftijd toch?! 8)

Oeh Sammie, moet er niet aan denken dat mijn kat met zo'n lief klein vogeltje aan zou komen. Doet me trouwens denken aan een droom een tijd geleden waarin ze wel een birdie achterna joeg.... vreemd!

Stasia, jeetje dat is even schrikken zo'n nieuws over je schoonmoeder zeg. Kan me voorstellen dat je hubbie daar van slag door raakt. Wel fijn dat alles goed lijkt te zijn gegaan. En fijn ook dat jullie haar financieel hebben kunnen ondersteunen! Proficiat met de 37 weken!

Barbabintje, ik wens je een heerlijk bad toe vanavond. Lekker genieten maar en die rotzooi inderdaad maar lekker negeren ;)

Lenthe, dat is klote zeg, dat jullie zoveel moeten neerleggen voor reparatie van de auto. Altijd vervelende kosten vind ik. En dat de zorg voor Sophia je met momenten even opbreekt kan ik me levendig voorstellen, ik vind het zonder kindjes al ondraaglijk nu, laat staan dat ik steeds paraat zou moeten zijn voor een mini-mensje. Ik heb bewondering voor de mama's hier hoor, petje af!

Elmo, bedankt voor je lieve wens voor ons allen. Wens jou ook een hele goede bevalling toe en natuurlijk een prachtig, gezond kindje en een heerlijke kraamtijd!

Blondiedfu, wat goed joh dat je gewoon een andere tandarts hebt opgezocht! Blij dat je nu van je pijn af bent. Concentreer je idd maar lekker op het zwanger zijn nu.

Jen, lekker bezig met nestelen, hahaha. Ga vooral zo door, begint nu aardig dichtbij te komen he?!

Linda, kan inderdaad goed doen een bezoekje aan de kapster, fijn dat het jou goed gedaan heeft. Lijkt me inderdaad wel even moeilijk ja, toch weer iemand aan wie je je verhaal moet doen en dat zal vast iedere keer weer pijn doen.

Wat die dostinex betreft, mijn zusje is ook nog steeds aan het kolven om de borstvoeding af te bouwen, ivm de tweede antibioticakuur die ze neemt. Haar huisarts wil haar die pillen niet geven ivm de hormonen die in die pil zitten of zoiets, dat zou ongunstig zijn voor de mama nu de hormoonspiegel toch al zo schommelt bij het ontzwangeren. Ik snap de logica niet helemaal, maar goed, is dus inderdaad niet iets wat iedere arts zomaar voorschrijft.

Ben trouwens wel een beetje jaloers op al die vibi's en bibi's ---
    Hier is ons mupje nog niet ingedaald, zou dat betekenen dat ze ook later komt dan? (Oh, hell) :(

Fijne avond allemaal!
    Liefs, Indigo

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Melina bedankt voor je leuke kaart. Ik moest wel lachen om het grieks!
    Wij hebben lang zitten denken hoe we dat aan moesten pakken. En we hebben gewoon symbooltjes waarmee we datum,tijd en gewicht aangeven. De naam en onze namen.
    Uiteindelijk een klein nederlands gedichtje en verder niks in het spaans....was anders te veel van het goede...

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Indigo een dag geleden? Of bedoel je een jaar geleden?

En wat betreft vibi en bibi. Dat wil niks zeggen hoor. Jouw baby'tje komt gewoon wanneer hij wil en of ie nou vibi of bibi is maakt niet uit. Dus maak je daar maar geen zorgen om.

Deel Deze Pagina