Haai! Goedgekeurd! Wel even gemeld dat ik toevallig de afgelopen dagen minder activiteit heb gevoeld, of dat misschien kon komen doordat de beeb minder ruimte krijgt?! (dat heb ik elke 2 weken tot nu toe wel een paar dagen) Maar ze zei dat ik wel ong 10x per dag beweging moest blijven voelen, al zou het minder hard kunnen zijn. Maar vandaag weer de hele dag leven in de brouwerij, dus dat is prima. En anders moet ik bellen, als het weer minder wordt... Bloeddruk was hoog voor mijn doen, maar dat kwam waarschijnlijk door haar uitleg van het 10x per dag... schrok ervan omdat ik eigenlijk nooit tel! Volgende week weer terugkomen! Ga het morgen wel in de agenda zetten, ga nu thee zetten en het BLOK kijken! Fijne avond allemaal! oja, Melina, mooi kaartje hoor!
sammie, ik heb gisteren gewoon precies hetzelfde gesprek gehad met de vk. Ook over dat minder leven voelen. En zij gaf ook als antwoord 10 keer per dag. Ik ga nu ook het blok kijken.
Melina, leuk kaartje... Tja je moet wat met tweetalige kaartjes.. leuk opgelost zo.. ziet er wel interessant uit zo met twee talen Bekend mutsje ook
whaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Daar was ik weer!! heb mijn eerste dagje er samen met Pat en Mika erop zitten. We hebben vandaag rooming-in gedaan in het ziekenhuis en hebben de hele dag zelf voor hem gezorgd en alle voedingen gedaan. Het ging erg goed!! Met als gevolg.. HIJ KOMT MORGEN NAAR HUIS!!! \/ we zijn nu dus al lekker thuis en de laatste voorbereidingen treffen..!! Morgenvroeg kunnen we ons manneke ein-de-lijk ophalen!! Ik zal dan dus ook wat minder vaak hier zijn, heb nu andere "prioriteiten" thuis hihi.. Nog een andere "bak", Pat was vanmiddag ff naar huis om de hond uit te laten, en Mika sliep en ik was zo'n vaag belspelletje aan het kijken.. en dacht.. what the.. laat ik het eens proberen.. en je raad het al!! Ik kwam er doorheen!! Heb gewoon 300,- gewonnen toen ik in het ziekenhuis zat werd helemaal lyrisch.. haha.. en Mika lekker doorpitten.. dus ik moest me nog inhouden ook hihi.. Nou dames, zal hier af en toe ff spieken of er dames zijn bevallen en als Roelie bevalt zal ik haar buddy zijn...! maar gewoon minder actief dan normaal.. ik wil iedereen dus alvast héél veel succes wensen met de laatste loodjes! Het grote namen raden laat ik dus maar even voor wat het is.. O ladies.. take care!
Hey Gwen; Dat is geweldig nieuws! Gefeliciteerd met de thuiskomst van jullie mannetje! Ga lekker van hem genieten en we zien je wel verschijnen als jij daar tijd voor hebt! @Melina; Leuk kaartje! Die twee talen op 1 kaartje heb je mooi opgelost zo! Hoe gaat het nu met de kleine man? en met jou natuurlijk.... Nou, ik ga afsluiten, heb een beetje veel gedaan vandaag. Net de nieuwe gordijnen opgehangen, de keuken uitgesopt en de berging opgeruimd. De computerkamer is zo goed als klaar, vrijdag nog 1 muurtje... Morgen een dagje visite en uitrusten tussendoor zodat ik er vrijdag weer tegen aan kan....
Ik duik zo mijn bedje in maar GWEN GEFELICITEERD JIPPIE MIKA EINDELIJK THUIS! En die 300 euro is lekker meegenomen dacht ik! Tot morgen meiden! xxx Roelie
Wow Gwen! Fijn zeg! Lekker genieten morgen! En de dagen erna Ik heb eindelijk het kaartje via de mail verstuurd.. ik hoop dat alles goed is gegaan.. misschien hebben sommigen van jullie hem dubbel gekregen... de mail deed een beetje vaag.. vandaar...
Nou Gwen, dat is dubbel geluk vandaag. 300 euries zijn altijd mooi meegenomen en lekker hoor dat jullie mannetje eindelijk naar huis mag. Lekker genieten met z'n drietjes. We zien je vanzelf wel verschijnen op het forum. Melina: leuk kaartje. Ook leuk dat grieks erbij. Wij hebben het kaartje in alleen het Nederlands gelaten. Ibrahim vertaald het wel in het turks als we in Turkije zijn.
Hey meiden Allereerst: een super super dikke mega kus en knuffel voor ROELIE EN GWEN; jullie zijn echt schatten! En gwen, gefeliciteerd dat je mannetje lekker naar huis mag! De rest natuurlijk ook ontzettend bedankt voor jullie felicitaties! Ik kom later nog een verslag doen van alles, maar heb net de laatste visite weer weg, en morgenvroeg staat de kraamhulp om 8.00 uur weer voor de deur. Met sanne, en mij gaat alles perfect! De eerste kraamdagen zijn superdruk..dus ik hoop morgen nog uitgebreid te kunnen reageren. Spreek jullie snel weer! Liefs, Natasja
halloohaaaaaaa, nog iemand wakker hier? De nacht sleept zich weer eens voort, nog geen oog dichtgedaan. Heb al vanaf elf uur gisterenavond aan de lopende band pijnlijke harde buiken, waarmee ik bedoel dat ik meer/langer wel dan geen harde buik heb. Erg vervelend en met momenten dus ook pijnlijk. Zijn dit voorweeen of indalingsweeen soms? Ook gigantisch het zuur......bwegh. Heb er effe helemaal genoeg van. De kat presteerde het dan ook nog om iedere keer op een ongunstige plek te gaan liggen op mijn bed, zodat ik de neiging had haar te ontzien en dan zelf in vreemde kronkel te liggen. En Erik ligt maar lekker te ronken.....ZUCHT (heeft me overigens gisteren bij zusje en schoonbroer vergeleken met een combinatie tussen een slak en een pinguin qua wandelgang, hahaha, grappig he? NOT)
Nou, dan ook maar weer even bijlezen hier.... Is niet veel meer geschreven 8) Eh, ik bedoel dus inderdaad een JAAR geleden dat mijn oom overleed, thanks Amaranta...waar zat ik met mijn gedachten? mmmmm, best wel jaloers op jouw heerlijke nachten Serafijntje! Ik zou ook graag eens vooruitslapen, of beter nog eerst eens bijslapen, maar weet eigenlijk niet eens wat mijn lijf dan denkt; "eens kijken of we haar lekker vantevoren al finaal kunnen uitputten?!" Mooi kaartje inderdaad Melina! Prachtig dat Grieks, al kan ik het niet lezen, hahaha. Viel me trouwens wel op dat jullie je adres niet hebben vermeld. Heeft dat een speciale reden? Sammie, denk je dat je wel eens vaker aan minder dan 10 bewegingen zit soms, dat je ervan geschrokken bent dat de vk dat zei? Gwen, wat een FANTASTISCH nieuws zeg! Proficiat met deze mijlpaal, jullie Mika lekker naar huis, geweldig! En die 300 euro, wow! Je zat blijkbaar in een winning-mood dus alles bij elkaar. Nou meid, geniet er straks maar lekker van dat jullie dat prachtige manneke lekker mee naar huis mogen nemen. En doe met dat geld maar iets leuks samen met je gezinnetje, om het lekker te vieren. Jen, maak je het niet te bont meid? Uitrusten hoor, kracht verzamelen voor de bevalling 8) Natasja, fijn dat je er weer even was en dat het allemaal goed verloopt met jou en Sanne. Ik hoop dat je lekker kunt genieten van je kraambed, ondanks (of dankzij) de drukte.
mmmmm, er is niemand online blijkbaar. Kan me toch niet voorstellen dat ik weer de enige nachtbraker ben. Dacht toch zeker wel iemand te vinden hier, normaal log ik expres niet in, omdat ik bang ben dan helemaal niet meer in slaap te komen erna, maar ik weet dat er een aantal zijn onder ons die wel s' nachts eens komen piepen.... Waar zijn jullie?
NOPE, ook niemand online. Saai, ook geen zin om daar eens flink te gaan lezen of zo. Denk dat ik nog maar eens in bed ga liggen, toch proberen in ieder geval lijf een beetje rust te geven. ach jee, nu heeft mijn meisje al weer de 3e keer de hik sinds elf uur. Vind dat zo sneu voor het mupke. (voel daardoor gelukkig wel goed dat ze nog steeds oke ligt, met het hoofdje voor de levenspoort ) Nou meiden, slaap allemaal lekker. Ik volg hoop ik snel jullie voorbeeld. Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
(momenteel maar 3 geregistreerden online, waaronder ik, en 70 gasten) Geen wonder dat er niets te beleven valt hierzo.... Nou, zometeen dus nog maar 2 geregistreerden
Ben ik weer Worst-night-ever.....nog geen oog dichtgedaan de hele nacht, een nieuw record t.o.v. vorige (1,5 uur) Inmiddels ook geen enkel vertrouwen dat dit nog veranderd, het is notabene alweer bijna DAG. Nou, dan ga ik maar eens even brainstormen op de tekst voor ons uitnodigingskaartje voor het kraamfeestje....
OPSTAAN MEIDEN! Een nieuwe dag is aangebroken...... 8) (mannetje nog in diepe rust, ik denk tot een uur of 8, de geluksvogel) Pffff, nog steeds zo'n pijnlijke harde buiken. Mag van mij wel gaan stoppen hoor. Nog niemand wakker? JOEHOEoeoeoeoeoe