November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    goedenmorgen indigo :D

als ik wist dat je er was , had ik eerder ingelogd, maar ik was ff aan het scharrelen,....

alles goed?
    harde buiken? nee niet echt,......
    ik heb ze wel, wanneer ik te veel doe ,..haha maar dat gebeurd niet zo vaak whahaha,......

nou ik ga maar eens ff flink bijlezen pffff heb heel wat gemist,....
    was een beetje drukjes en erna moe :)

2. Niet meer actief

Heeeeee HOPE,

gelukkig, er is weer een levende ziel aanwezig hier, voelde me toch wel behoorlijk alleen zo. Al moet ik zeggen dat ik nu heerlijk de tekst klaar heb voor op de uitnodiging, straks mannetje maar even laten keuren.

Jij was dus aan het scharrelen, hahahaha, eitje gelegd? :)
    Veel plezier met bijlezen dan, ik ga eens effe kopje thee zetten.

3. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou ik heb heel wat gemist zie ik, tja sorry maar ik had wel steeds het goede voornemen maar het lukte niet,....
    ik heb onverwachts een leuke verjaardag gehad, erg leuk in combi met de babykamerkijkers :)
    buiten het geld om voor mn verjaardag heb ik leuke cadeautjes ontvangen,
    haha ik die mijn verjaardag dus nooit vier had het reuze naar mijn zin,
    mijn schatje weer he, die weet mij altijd weer te verrassen :D
    ik heb rompertjes en leuke pakjes gekregen, knuffels, en van mijn zus lieve leuke puma schoentjes, voor als ie ietsjes groter is,..geweldig spul :D ;) (niet zo lelijk als ik die laats van dirx vond )
    ook kreeg ik van haar, met mn neefje samen, een mooie baby fotolijst, waar ik elke maand een fotootje in kan doen, t/m 1 jaar zijn 1 ste verjaardag,.. tevens een mooie zilveren ketting met medaljon, waar 4 fotootjes in kunnen ,
    van mijn pa en van mn andere zus,....had ik al babydingen gehad, en daar heb ik nu een hele mooie, voedingsjapon van gehad, met een super sexy slip erbij ,....

van man lief kreeg ik bloemen, een fles van mn favoriete parfum van estee lauder , beautiful en heb ik een videocamera gehad,
    een heel mooi, compact gevalletje, iets waar ik nu heel blij mee ben,
    vooral met de kleine op komst ,....
    ik ben dus erg verwendt, maar de kleine ook, er waren niet echt heel veel mensen, want het was een gewone dag, maar wel verdeeld over de dag,....
    de rest komt vanaf nu om en om langs
    om naar de babykamer te komen kijken, die overigens bij de visite in de smaak is gevallen :D

haha ik geloof dat het kwartje bij mij eigenlijk nu ook pas is gevallen,
    ik heb bijhoorlijk wat traantjes weggepinkt, en brokken in mn keel weggeslikt,...

maar ja, verder alles goed hier bij ons,..genoeg erover,....
    nu ff kijken hoe het jullie allemaal vergaan is,...
    ik heb alle namen die mij te binnen schieten alvast maar genoteerd, in de hoop dat ik niemand zal vergeten ;)

4. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha indigo nee geen eitje gelegd maar zou er wel trek in hebben nu :)

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha zo te zien heb je je aardig verveeld hihi,
    balen dan he als er dan niemand is?
    wel klote dat je niet kan slapen dan,...

6. Niet meer actief

Wat een heerlijke verwennerij Hope! Je hebt inderdaad een leuke verjaardag gehad als ik dat zo lees. En je moet maar zo denken.....als de betreffende mensen niet zo veel van jou zouden houden, was je ook nooit zo verwend, dusssss......geniet er maar lekker van ;)

Dat kwartje dat gevallen is...bedoel je daarmee dat je nu pas goed beseft dat je mama wordt of lees ik nu heel iets anders dan je bedoelt? :oops:

7. Niet meer actief

Ach, verveeld heb ik me niet echt, heb zitten lezen en schrijven.
    Nacht is nog redelijk snel omgegaan, al bij al.
    Maar inderdaad niet echt prettig dat ik helemaal geen minuut geslapen heb, hoop dat het de komende nacht anders zal zijn. En dat ik vandaag toch nog effe kan bijtanken.

Geen eitjes in huis dan Hope? Is wel een ideetje eigenlijk, krijg ook spontaan zin in een gekookt eitje :D

8. Niet meer actief

Heeeeee pssssst, zou het aan de zwangerschapstermijn liggen dat wij nu als enigen online zijn hier? :) :)

9. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    wat dat kwartje betreft, nou toen ik dus in de babykamer met de visite was gedoken, vooral met mn zussen, hoefde we elkaar maar aan te kijken en de tranen kwamen opzetten, en toen realiseerde ik me pas, dat het bijna zover was, bijna mama, iets wat wij met zijn alle nimmer nog voor mogelijk hadden gehouden,..
    al die maanden , regelen, stressen, plannen,knutselen etcetc en nu was het opeens genieten en aan de geboorte denken ,..

haha maar je weet er alles van denk ik, wij zijn op dezelfde dag uitgerekend :D

10. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    jawel eitjes zat in huis, die kook ik zo "spontaan" haha vrij regelmatig

11. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik heb alvast een lijst met namen die zet ik maar neer, en dan ga ik die maar steeds bijvullen zou niet weten hoe ik anders moet reageren haha

komt ie :

indigohaha nou we zitten nu momenteel aan de klets , dus hoef ik niet helemaal terug te bladeren, kan nu gewoon vragen hoe het met je is ;)
    ik las trouwens gisteren wel vd herdenking van je oom,
    fijn is dat he, de saamhorigheid,...
    tis maar een vervelende ziekte, ik noem het altijd de sluipmoordenaar,..
    ik heb heel veel fam en vrienden eraan verloren,....

maar je slaapt wel weinig he de laatste tijd ,..mag toch niet? :D

natasja

stasia

dafje

roelie

jen25

gwen

lindapooh

amaranta

serafijntje

sammie

murmel

joldeg

barbabintje

tari

blondie

lenthe

peetje24

ruby

elmo

debbie

ikke

missym

12. Niet meer actief

Hihihihihi, ja....spannend ineens he?
    Ik realiseer het me soms ook ineens met een schok en ben dan tot tranen geroerd, heb jarenlang de wens gehad en durfde er inmiddels al niet meer op te hopen ooit nog mama te worden. Kan me als de dag van gisteren nog die eerste positieve test herinneren en ondertussen is het al bijna zover.....

We zijn gewoon bijna MAMA!

13. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    meestal is IKKE sóchtends wel aanwezig

14. Niet meer actief

Nee hoor daar ligt het niet aan, hier nog een vroege vogel...
    Als ik had geweten dat er iemand online was geweest was ik vannacht al wel eerder langs gekomen...lag om half 4 klaarwakker en ben om 6 uur maar in bad gegaan.

Ben weer zo stijf als een hark, gisteren toch iets te veel gedaan :(
    Vandaag een dagje rustig aan gelukkig.......

15. Niet meer actief

Hee hope, weet je wat ik altijd doe?
    Ik begin te lezen en ondertussen open ik in word een bestandje waarin ik begin te typen onder de naam van de eerste waarop ik wil reageren.
    Als ik dan op iemand anders wil reageren komt die daaronder te staan en zo verder. Kom ik dan een ander berichtje tegen van iemand die ik al in mijn reactie-lijst heb staan, dan vul ik de tekst gewoon aan.
    Misschien ideetje voor jezelf? Is stuk minder werk lijkt me dan hoe je het nu wil gaan aanpakken en je vergeet ook niemand, of toch niet snel :oops:

Ja, inderdaad, Ikke is hier meestal ook wel vroeg. Misschien ligt ze nog gezellig te slapen met haar vier katten op bed met manlief naast haar op de bank? :D

16. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja bij mij dus ook, jaren pijn gehad, vh besef nimmer mama te worden, niet omdat ik er heel erg mee bezig was en dat het niet lukte, maar gewoon omdat ik op een gegeven moment de leeftijd had bereikt waarop ik wist dat ik het achter mij moest gaan laten ..... hoe moeilijk dan ook,
    en toen ik het achter mij had gelaten, een goed en lekker leventje had, kwam opeens mijn oude liefde weer in mijn leven, en hoppa, op mn oude dag, toch nog mamaschap :D
    haha 45 en dan nog mama worden, en dan nog de mazzel hebben dat alles goed en wel is verlopen ,..
    wat wil een mens nog meer, een kroon op mijn leven,......

17. Niet meer actief

Goeiemorgen Jen, jammer dat je niet eerder online bent gekomen dan....
    Ooooooh, wat heerlijk dat je al lekker in bad hebt gelegen, dat zou ik nu ook wel willen. Zeg, je hebt toch wel aan je buddy gedacht he? ;)
    Doe het maar lekker rustig aan vandaag, je bent de laatste dagen ook wel als een wervelwind aan het nestelen he?!

18. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    hoi jen goedenmorgen, welkom bij de club voor vroege vogels :D

19. Niet meer actief

Goeiesmorgens dames!

20. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja indigo ik doe het meestal ook zoals jou, maar ja heb nu dan wel erg veel te lezen, dus ik dacht okay, nu kan ik gewoon per naam ff bijlezen en de punten eruit pikken haha maar ja dan moet ik wel opschieten voordat ze allemaal al wakker zijn hihi....
    meestal ben ik hier namelijk dan heel vroeg en alleen,.....nu klets ik nog tussendoor :D

Deel Deze Pagina