November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hahaha, ja ben een beetje te druk geweest.....
    Maar ja als hubbie 's avonds alleen amar tijd heeft voor zijn spelletjes op de pc of playstation zal ik een en ander toch moeten doen....
    Ik vertik het om in de puinzooi te zitten..... :(

Heb hem gisteren al weer even laten weten dat ik niet zo blij ben met zijn inzet...dus ben benieuwd of er verandering in gaat komen...

Oh wat gaat die het zwaar krijgen straks als die kleine er is, hij is altijd vreselijk verwend door zijn moeder, hoefde nergens over na te denken, niets te plannen, kreeg alles in zijn schoot geworpen, maar nu moet ie het zelf doen en lukt het hem niet....

Alles wat je vraagt is; ja doe ik zometeen, met als gevolg............... ;) Nou ja, jullie raden het wel..!

2. Niet meer actief

Wat een fantastisch verhaal Hope, eerst je grote liefde terugvinden en dan je grootste of in ieder geval grote wens alsnog in vervulling zien gaan....

Hier ook min of meer het geval hoor. Mijn vriend en ik hebben een aantal jaren samengewoond, waarna we een jaar uit elkaar zijn geweest (vanwege het feit dat ik alle hoop had opgegeven dat hij nog ooit aan kinderen zou willen beginnen met me en ik dan maar besloot mijn kindergeluk nog een kans te geven door eventueel een andere partner tegen het lijf te lopen), elkaar vervolgens weer terugvonden, helemaal in love, waarbij ik me ineens echt realiseerde dat onze relatie het belangrijkst was en dat ik mijn moedergevoelens ook op andere kindjes los kon laten dan de mijne. En toen, op het moment dat we pas weer samenwoonden.....eind goed-al goed, liet Erik me ineens onverwacht weten papa te willen worden van mijn kindje(s).

Zucht, hoe het toch kan lopen he? Mooi!

3. Niet meer actief

Oh ennuh, zo geslaagd was dat bad niet.........mijn benen doen zo'n pijn...
    Ik heb het idee/gevoel dat er een zenuw oid klem zit boven in mijn bil, waardoor ik die uitstraling naar mijn benen heb....

Kan er gewoon niet op blijven liggen/zitten, doet echt zeer.... :(
    Ik ga zometeen nog maar even op de bank hangen om te kijken of ik nog wat slaap kan vatten...

4. Niet meer actief

Goh Jen, niet zomaar buddy's blijkt.
    Onze mannetjes lijken wel op elkaar dus.... 8)

:(

Kan goed zijn hoor van die zenuw, daardoor heb ik namelijk ook al maanden die uitstraling in mijn been, die komt niet door de bekkenklachten.

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    oeps is jen al weg? was ff de boodschap voor jou aan het invullen ,..hihi is idd geen doen zo,......

6. Niet meer actief

Oh men! Dan heb ik echt met je te doen Indigo!
    Wat een kl*tegevoel is dit zeg...

Wel grappig trouwens; hetgeen waarmee erik jou gisteren vergeleek (slak en pinguin) zo noem ik mezelf al een tijdje... :)

7. Niet meer actief

Ik denk dat ik zometeen maar eens even een warme douche ga nemen, hoop dat die wat soelaas brengt........

Harde buiken nemen nu gelukkig weer wat af, dat scheelt al.
    Nu blijven gelukkig ( :confused: ) alleen de 'normale, dagelijkse' klachten over....

:(

8. Niet meer actief

Nee hoor ben er nog.... :D
    Ga zo ff een sigaretje roken en dan kom ik nog even kijken en dan.....dan ga ik bankhangen...

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen meiden,

Indigo, gezellig gekletst in je uppie vanacht. Wel balen hoor dat je zo slecht slaap en eh die harde buiken komen toch niet met regelmaat, anders zou ik namelijk even de VK bellen. Zo veel harde buiken is namelijk ook niet de bedoeling.

Hier vanacht helemaal nergens last van gehad, geen voorteken te bekenen. Gister eind van de middag wel, maar nu,?
    Maar ja maar goed ook mijn vader moet straks naar het ziekenhuis voor een liesbreuk operatie, dus kreeg al de opdracht om niet vandaag te gaan bevallen, :)

Hope, heerlijk toch dat je je daar zo bewust van ben ineens. Heb dat nog steeds hoor, als ik naar het kamertje en wiegje kijk... Dat het ons zo gegund is dat er een 3e kindje komt. Weer opnieuw mama worden.......
    Terwijl we al 2 prachtige jochies hebben. Maar ook heel bewust dat wij echt mazzel hebben, nooit problemen gehad met zwanger worden of blijven. VInd dat wel eens beangstigend. wat zou ons dan nog te wachten staan. Maar geniet lekker van dat gevoel. Heerlijk toch, nog een week of 5 en dan is het zover voor je.

Gwen; :({|= \:D/ :baby: \:D/ :({|=
    ECHT SUPER MEID, MIKA MAG NAAR HUIS!

Daphne, heel leuk kaartje van Fenna, mooi hoor.
    En Melina ook, leuk in 2 talen.

Bewaar jullie kaartjes in een aparte map. Print ze later uit.

Jen ga jij het eens rustig aan doen meis, je moet straks ook nog bevallen hoor, hou wel wat energie over, anders kom je jezelf daarna heel hard tegen. Je krijgt het nog druk genoeg. Schop dat mannetje maar lekker aan het werk.
    Die van mij werkt ook de hele week en is pas om 18.30 uur thuis maar hij helpt me altijd in het huishouden en met de kinderen.

10. Niet meer actief

Ja, is inderdaad een klotegevoel Jen. Niet te negeren, continu aanwezig en scherp. Toch?
    Ik zal blij zijn als er eindelijk iets aan te doen is, kan volgens de fysio pas als beebje eruit is, dus daar kijk ik wel naar uit (om meerdere redenen natuurlijk :D )

Goh, dus jij vergelijkt jezelf vrijwillig met een kruising tussen een slak en pinquin? :) :)
    (is toch anders als je hetzelf doet of manlief noemt je zo, nietwaar?) ;)

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Jen klinkt al isias, heb daar momenteel ook last van. Rustig aan doen dus!

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Gisteravond naar de VK geweest en weer goedgekeurd voor een week. Bloeddruk was 100/60 en dat voor eind van de dag. de kleine heeft nog mooi de ruimte om te bewegen ze lag nu weer links met haar rug, dat wisselt elke keer.
    Ze ligt mooi in het bekken, maar kan er nog wel uit.
    Zal zo mijn afspraak in de agenda zetten, als ik deze terug kan vinden.

13. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja mooi he ingigo,..

maar ja onze lieve heer, weet wel wat er in iemand omgaat,...
    die regelde volgens mij de onverwachte ontmoeting na 30 jaar :D ,...
    mijn tante (de zus van mijn moeder, die eerders , ook aan K was overleden) lag op sterven en haar dood bracht ons samen ,......
    een beloning op mn levenswerk ;)

14. Niet meer actief

SLAPEN? Wa-is-da'? 8)
    :) :) :) :( :(

Zou ik vandaag eens met de vk moeten bellen dan denk je? Ze waren er namelijk wel echt met regelmaat, die harde buiken en hielden ook behoorlijk lang aan iedere keer.
    Nu weer stuk minder, gelukkig. Heeft het dan wel zin daarover contact op te nemen?

15. Niet meer actief

Ga ik ook zeker doen! ;)

16. Niet meer actief

Tari, klinkt positief allemaal je controle bij de vk. Houden zo!
    Dat ze nog uit het bekken kan, wat moet ik daar onder verstaan?
    Kan ze nog draaien dan of zo?

Ja, Hope, geloof dat ook. Niets is voor niets....
    Meid, geniet maar heerlijk van de bekroning op je levenswerk, ben hartstikke blij voor je!

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Als ze regelmatig komen, ik weet niet om de hoeveel tijd het was, en ze houden wat langer aan, tja wie weet zijn het wel weeen en jij maar denken dat het harde buiken zijn.
    Zoveel harde buiken is echt niet de bedoeling.

Zou voor alle zekerheid straks even bellen. Beter dat dan voor verrassingen komen te staan.

18. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha weer een wakkere vogel, morgen tari :D

haha indigo, mijn iedeetje gaat niet werken zo,...
    tegen die tijd dat ik de lijst heb aangevuld is, iedereen die boodschap weer voor bij,...

haha wou eerst al gewoon op diegenen reageren die ik wel een beetje had gevolgd,
    zoals ruby bijv, blij dat ze morgen eindelijk mag, mooi op haar moeders verjaardag en tevens nog volle maan ook toch?

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ze kan geloof ik niet mee omdraaien maar wel niet ingedaald zijn als dan mijn vliezen breken moet ik plat liggen ivm navelstreng. Nu hoefde dit van haar niet. Ze ligt er wel in maar heeft nog wat ruimte boven in om er weer uit te kunnen.

20. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha iedeetje? tijd voor koffie zo te zien,......
    is een beter ideetje ;)

Deel Deze Pagina