November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik ga mannetje eens zijn bed uitschoppen 8)
    Ongelofelijk zoals die vent kan slapen.....

Tja, Tari, misschien heb je wel gelijk. Ik ga straks toch maar even bellen met de verloskundige dan.

2. Niet meer actief

Meiden, ga ff op de bank hangen.....mijn ogen vallen bijna vanzelf dicht!

@Tari; gelukkig weer goedgekeurd ennuh mooie bloeddruk hoor!
    Ons dametje is ook van het draaien qua rugligging, maar ligt gelukkig met het hoofdje al helemaal ingedaald...

@Indigo; ik zou gewoon voor de zekerheid even bellen meid! Ze zijn er niet voor niets....

Meiden spreek jullie later!

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen hope, nou koffie?!
    Drink het niet zo veel meer omdat ik dan zo slecht slaap. De laatste tijd heb ik niet te klagen qua slaap. Komt ook doordat ik minder achter het forum zit, ben ik niet te druk met jullie bezig haha.... maar het werkt wel

4. Niet meer actief

Hope, geef het gewoon op voor nu 8) en drink een lekker koffietje....
    Dat reageren komt wel, toch?

Tari, dus je hoeft nu niet meer plat als de vliezen breken? Dat is hartstikke mooi nieuws, toch?

Jen, hoop dat je wat kunt rusten op de bank.

Ik ga eens even mijn mannetje de tekst laten lezen voor de uitnodiging, dan lekker douchen en iets eten.
    tot later!

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    trouwens tari ik zag je vd week ff helemaal niet, dacht nog ff, zal die ook al bezig zijn (bevallen)
    maar toen zag ik je feli voor mij (nog bedankt) en dacht okay, die neemt ff beetje afstand ,..lekker he? was wel een beetje jaloers op je, toen je het over die heerlijke boswandelingen had, haha ik was toen nog heel druk aan de poets hier, opdat de visite kon komen ;)

maar ja ik heb het soms ook hoor, dat ik alleen nog bij dit forum zit met mijn koppie en dan denk ik, das niet goed :rolleyes:

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    je sliep trouwens niet zo lekker, nu wel? en is de pijn wat minder geworden?
    (zie je wel,, ik heb veel te veel gemist hier )

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    adriaan trouwens nog geslaagd?

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ja klopt, ik sliep aldoor zeer slecht, te druk in mijn hoofd en te veel last van mijn bekken. Maar sinds een week gaat dat beterder doordat de kleine de bekken blokkeerd het zit er dus nog wel maar nu even minder klachten.

Heb inderdaad express afstand genomen. Om die redenen. Zit nu meestal alleen even 's ochtends er achter. maar niet meer zo vaak en vooral niet s avonds. VInd het wel jammer, maar moet toch een beetje om mezelf denken
    Terwijl er hier allemaal super leuk meiden zitten., zo lekker dubbel dus.

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ja met een ruime voldoende, hoogste cijfer voor hem ooit. Maar hij was zo zenuwachtig, hij was bang dat ik hem zou bellen dat de bevalling begonnen was. Zo lief, ik was juist zenuwachtig voor hem, want hij moest het echt halen

10. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja zou het wel doen als ik jou was, ik heb het wel eens , maar dan wanneer mn lichaam zegt STOP nu ff rust,.....maar zo vaak,.....
    beter 1 x te veel bellen al;s 1 x te weinig,...

11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    goedemorgen dames! hier ook alive n´ kicking! slecht geslapen en toch helemaal hyper! hihi.. stelletje nachtbrakers zijn jullie! wat vervelend dat jullie zo slecht slapen.. probleem is dan ook nog eens dat vooruitzichten ook niet best zijn voor de nachtrust..
    kunnen jullie ´s middags wel lekker tukkie doen? hope so!

ik ga zo ff kolven (trouwens melina, ben wel benieuwd waar jij nu voor gekozen hebt qua voeding aangezien jouw zoontje ook te vroeg is gekomen.. toch overstag?) en daarna de laatste spulletje pakken/klaarlegeen voor zijn thuiskomst!

12. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    hoop dat ie de uitnodiging goed vindt,.........
    ik zou zeggen, kook ff een lekker eitje voor hem ;)

spreek je laters wel :D

13. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    das mooi tari, gefeliciteerd, wat lief dat jullie allebei aan elkaar zaten te denken ,.....
    maar wat de afstand nemen betreft, wel goed hoor,..en heus niet slecht bedoeld van je, maar ja jij bent helemaal al aan het einde van je zwangerschap en moet je idd ff met je eigen dingetje bezighouden nu,.....
    laters kun je het allemaal hier nog wel inhalen hoor :D

ik doe het meestal ook s ochtends, dan lees ik bij, reageer ik, lees af en toe wel ff bij en sluit dan soms s avonds ff af, haha maar ja wist ik veel dat indigo zich vanmorgen verveelde :D die was met een monoloog bezig hihihi,....
    dus van mn reakties is niets meer gekomen,.......

gelukkig ben je ook weer apk gekeurd, en gaat alles de goede kant op,.......

14. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    morgen gwen,

hoe gaat ie met jou? en hoe is het met de kleine ?
    wat gaat de tijd toch snel he?
    je schatje mocht vandaag naar huis toch?

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Gwen spannende dag voor je vandaag.
    Heel veel succes en plezier

16. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik slaap trouwens niet slecht hoor, ik ben alleen altijd vroeg wakker,........
    ik slaap als een blok en ga er af en toe ff uit vd wc en hoppa, snurk gewoon door ,...
    ehb af en toe wel iets, maar over het algemeen, niks te klagen,....

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Meiden ik ga afsluiten voor vandaag.
    Vanmiddag naar mijn moeder. om haar gezelschap te houden en om mezelf even uit te laten en Zefanja die begint het thuis zitten zat te worden net zoals mama. hahaha

18. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja dus , haha zie het al gwen,.....
    spannend hoor, eindelijk mag ie naar huis,....
    kun je eindelijk de tijd van ervoor gaan loslaten,.....

ik wens jullie een heel bijzondere tijd toe, hopelijk zo mooi, dat de rest in een vergeethoekje verdwijnt ,.....

als je er trouwens op terug kijkt,.......
    hoe is je ervaring geweest?

19. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    owowow wat vliegt de tijd nu,
    zou ik dus nu ook moeten doen tari,
    mannetje moet er zo uit,....
    haha al dit geklets, ben ik nog niet aan reageren toe gekomen ,....

nou ja we spreken elkaar nog wel

fijne dag tari

20. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha sorry dames, ik was echt van plan ff iedereen een reaktie te geven, ,..maar dit ging een beetje fout,.....

dus wil ik alleen nog ff iedereen een hele fijne dag wensen,...
    iedereen nog bedankt vd felicitaties, ;D

ruby nog 1 dagje lieverd, hou je taai ,....

Deel Deze Pagina