Morge stelletje nachtbrakers! Ik heb eindelijk weer eens goed geslapen, wel te kort voor me gevoel, maar ja dat is het nadeel als je in de woonkamer slaapt en mannetje zn wekker om 7 uur gaat. Mannetje slaapt nog steeds bij me op de bank, die is volgens mij bang dat hij iets mist mocht het gaan beginnen. Ahw so sweet! Hier verder alles rustig, gister erg druk geweest en storte gister middag dan ook even helemaal in, zo moe was ik. Vandaag ook weer een drukke dag voor de boeg, straks boodschappen doen, vanmiddag weer naar de VK, en tussen door de rest wat ik dagelijks doe. Gwen, meis wat supe gaaf dat jullie mannetje mee naar huis mag! Neem lekker de tijd om te genieten,w el af en toe een update-tje! Pff hebbij gelezen maar was echt te veel om op alles te reageren sorry. Ga maar weer eens aan de koffie
Hahahahaha die Indigo, lekker in haar eentje aan het posten... Ik zag je al helemaal voor me zo midden in de nacht. maar niet tof natuurlijk Hoop dat deze slapeloosheid je niet al te veel extra gaat opbreken vandaag. Is de tekst goedgekeurd door je mannetje? Wat hebben jij en Hope mooie verhalen trouwens mbt het mama worden, heel bijzonder dat het bij jullie allebei dan 'toch nog' gebeurt!
@Melina: dankjewel voor je leuke kaartje! Wat een snoezige foto voorop, was het een van zijn eersten ook nog, of hebben jullie echt een hele fotosessie gehouden? En leuk, tekst in het Grieks! M'arese para poli Konden ze bij de drukker geen accentjes erop zetten (probleem had een vriendin van mij ook), of hebben jullie dat juist bewust gedaan? @Dafje: dankjewel voor het romantische kaartje van Fenna, lieve kleurtjes!
GWEN > WAT SUPERGAAF DAT MIKA VANDAAG THUISKOMT! wAUW WAT SPANNEND, wat zullen jullie hier naar hebben uitgekeken! Geniet er van meis... Tuurlijk begrijpen we dat je minder online zult zijn, maar we EISEN wel af en toe een mooie update van die kleine
Goedemorgen! Ik heb net 2 kinderen naar school gebracht die allebei niet fit zijn...Lars klaagt over buikpijn en misselijkheid, Niels over oorpijn...ik zou eigenlijk ff naar de markt maar ik blijf toch maar thuis, ben benieuwd of ik straks telefoon krijg dat ik ze moet komen halen... Weinig geslapen dus vannacht, sliep de ene eindelijk was de andere weer wakker...pffff laatste keer dat ik op de wekker keek was het 3.45 en toen had ik nog geen oog dicht gedaan...ik had beter kunnen gaan forummen zie ik wel 't was hier wel gezellig Melina en Daphne: leuke kaartjes! Gwen: heel veel succes vandaag, dit is een dag met een gouden randje...eindelijk Mika thuis! Natasja: fijn dat alles zo goed gaat met jou en Sanne! Ben erg benieuwd naar de eerste foto's! Indigo: hee dat zijn wel heel veel harde buiken... Zo hee ik dacht dat ik slecht geslapen had maar jij spant de kroon vandaag hoor! Pffff ga je vandaag nog wel ff liggen meis? Ik zou trouwens wel de vk bellen voor die harde buiken en voor jou hoop ik haast dat het spoedig bij je begint... lijkt me voor jouw gezondheid geen slechte zaak als je meisje wat eerder komt... Hope: jij bent zeker goed verwend op je verjaardag! Wat leuk dat iedereen zo meeleeft qua cadeau's enzo! Ik vind het trouwens erg bijzonder, op je 45ste mama worden...hoe reageerde jouw omgeving er op? Ik bedoel, als jonge moeder krijg je het nodige over je heen (ik was 21 toen ik Lars kreeg), maar ook als oudere moeder krijg je vast te maken met de nodige vooroordelen... Jen: ga je het een beetje kalm aan doen meis? Je bent al bijna 39 weken he straks ben je te moe om te bevallen Verschrikkelijk irritant zo'n man...pfoe afkloppen hier de mijne helpt flink mee momenteel... Maar misschien trekt hij straks wel helemaal bij als de kleine er is...enne wat ook wel eens helpt is wel gewoon je eigen troep opruimen en dat van hem laten liggen...eens kijken hoe actief hij word als er geen schone sokken meer zijn, geen borden meer in de kast voor hem... Oh uitstralingspijn in je benen...toen mijn bevalling van Niels begon dacht ik ook alleen maar: goh wat doet mijn rug toch zeer het straalt zo uit naar mijn benen... en achteraf was ik aan het bevallen dusssssssssssssss...... Melanie: vandaag mag je dus ook al niet bevallen Toch jammer dat het nog niet doorzet bij je! Geniet in ieder geval van het dagje bij je moeder! Ruby: uitrusten vandaag jij! Morgen is dé dag! Goed ik zal de honden uitlaten en hier ook eens wat gaan doen totdat de energiemeter het nulpunt weer aangeeft Fijne dag allemaal! xxx Roelie
@Melanie: hmmz, bij jou dus eigenlijk nog rustig aan het front... maarja, je mág vandaag ook niet, begrijp ik, dus dat komt dan weer goed uit. @Jen: RUSTIG aan meid! Je hebt gewoon nog te veel energie, lijkt het wel.. Spaar die nou lekker op voor de bevalling
RUBY >> ZENUWACHTIG?! Nog maar 1 nachtje slapen (als dat lukt)! Ik kreeg vanmorgen vroeg een smsje en dacht meteen aan jou, dat je misschien toch al eerder was begonnen, maar nee, helaas....
Zo, Indigo heeft vannacht geloof ik het 'tegen-jezelf-kletsen-stokje' van me overgenomen. Vervelend he, zo'n lange nacht. Ik heb vannacht weer niet geslapen en weer overgegeven, dus zit er nu helemaal doorheen. M'n moeder komt me zo ophalen, we gaan even naar mn tante om foto's te maken van spul wat ze op marktplaats wil zetten. Hoop dat t niet teveel is, want ben gesloopt. Ik zal vandaag dus niet online. Tot vanavond. Fijne dag allemaal
Ben ik weer effe.... niet bijgelezen sorry Harde buiken weer toegenomen, gaan eigenlijk amper nog weg, ook lage rugpijn Zonet de vk gebeld, die komt zometeen langs Pffff, ze moet wel echt nog even blijven zitten, zodat ik met 37 weken lekker thuis mag bevallen!
ohw meis jeetje dit word weer een spannend dagje zeg! Wat hadden we nou afgesproken, beentjes nog bijelkaar, is nog geen nov! Pfff heb echt geen puf vandaag, voel me blehh warm bah.
Ojee Indigo... dat is ineens toch wel spannend! Fijn dat de VK zometeen bij je langs komt en dat je niet daar heen hoeft! Hou je ons op de hoogte?!
@Ikke: moet je veel doen dan vandaag? Of staat er niet veel op je to do lijstje? Gewoon relaxen dan een keertje, zonder poetsen en schrobben! xx
verdeeld over de dag beetje druk, zo boodschappen doen en vanmiddag vk, daar tussen doe ik het rustig aan
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 6 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus nog 21 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM ((bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA ikke1981 25 oktober 15.45 VK Peetje24~25 oktober 17.10 VK Maria~25 oktober 19.00 info-avond BV Ruby~26 oktober wordt ingeleid! Stasia~26 oktober 9:45 gyn Murmel~26 oktober 16.00 VK Peetje24 (petra)~26 oktober JARIG!! (25) Maria~30 oktober controle VK Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Roelie~1 november 12.15VK Murmel~2 november 09.00 VK Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Maria~ 6 november controle VK Murmel~9 november 16.00 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d KYRA~dochter van Esje en Bob~ 18 oktober ~ 3320 gram~48 cm~38w EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~Ingeleid~37w6d
Voor degenen die mij al misten (zo te lezen nog weinig ), ik ben helaas niet bevallen op de dag dat mijn ouders er waren...vannacht een vreselijke nacht gehad, veel harde buiken (of waren het toch weeen?) en ben nu dus ook helemaal gesloopt! Pff...Arnoud heeft besloten om vandaag maar een dagje thuis te gaan werken, kan hij even kijken hoe het met mij gaat, wel lief! Straks komt de verpleegkundige, even afwachten wat ze zegt. En oh ja...klinkt misschien een beetje ranzig/raar , maar gisteravond kwam er denk ik vocht uit mijn ene tepel. En ik ben ervan overtuigd dat ik geen melkklieren heb omdat ik een borstverkleining heb gehad...nou ja, straks maar even lekker tegen de verloskundige aan gaan zitten klagen! En oh ja, maandag mogen we weer naar het ziekenhuis en dan gaan ze kijken of ik ingeleid kan worden! Erg spannend! Misschien daarom ook wel een slechte nachtrust?! Wie zal het zeggen... Sorry...geen puf om op iedereen te reageren! Dat komt hopelijk snel weer! Gwen: wat fijn dat Mika naar huis mag!! Super nieuws!! Geniet er maar lekker van!!!!!!!!
Hoi meiden, Ik heb nog even geen tijd om bij te lezen. Heb helaas sinds gistermiddag hoofdpijn gekregen (en voel me in het algemeen niet lekker, met veel harde buiken) en heb vanmorgen de vlos gebeld. Nu moet ik over een half uurtje op controle komen. Dus ik ga gauw douchen en daarnaartoe. Uiteraard laat ik weten hoe het afloopt! xxx