November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zo voor de tweede keer goedemorgen ladies!
    Heb net nog ff heerlijk op de bank liggen pitten....
    Eigenlijk wilde ik nog even stofzuigen en de vloer dweilen en de badkamer snel soppen, maar ik laat het lekker allemaal links liggen..

De visite kijkt er maar een keer doorheen hoor! :confused:

Ben helemaal gesloopt, heb lekker de kachel omhoog gegooid en ga zometeen lekker bankhangen tot de visite er is....
    Mag hubbie vanavond even met zijn vriendje de stofzuiger door het huis... ;)

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelijk heb je Jen! Even lekker rustig aan!

3. Niet meer actief

Jeetjemina! Indigo en Esther sterkte meiden!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He, Esther, jij ook al in de lappenmand? Ik ben erg benieuwd, laat je het ons weten als je bent langsgeweest? Sterkte!

5. Niet meer actief

Ben ik weer effe,
    vk net weg
    heb Erik net van zijn werk gebeld, was net onderweg ernaar toe
    moeten naar het ziekenhuis voor controle, CTG etc
    harttonen kindje oke en nog geen ontsluiting maar wel een half verstreken baarmoedermond en zacht, dus de hele nacht heeft blijkbaar wel iets gedaan wat dat betreft
    nou, afwachten maar wat er aan de hand is
    misschien wel gewoon een blaasontstekinkje of zo?

Ik laat het jullie wel weten zodra ik terug ben van het ziekenhuis
    tot later meiden
    Pfffff, die rugpijn is trouwens wel echt heel vervelend bovenop de pijn die ik al had in bekken en rug

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Indigo -> heel veel sterkte! Ik denk aan je!

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goed zo, Jen, lekker even de knop op 'rustig-aan-ik-ben-mega-hoogzwanger'-tempo!

@Debby: kan het niet zijn dat er nog kleine kliertjes over zijn gebleven? Of halen ze dan echt alles weg? Ze zitten echt overal, die krengen, schijnt. Ik heb namelijk zelfs een melkklier in mn oksel, als je daar een gaatje in zou prikken, zou er melk uitkomen, aldus de VK, haha. Ziet er echt supercharmant uit, al maanden :(.

Rustig aan jij ook, hoor. Ik hoop maar dat je je niet al te veel focust op een vroege bevalling, want voor hetzelfde geld moet je nog 5 weken wachten (worst case scenario) en dat valt dan zo vre-se-lijk tegen!
    Sterkte x

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat zou heel goed kunnen hoor, was alleen zelf nogal verbaasd :). Ik hoor het straks denk ik ook wel van de verpleegkundige...allemaal erg spannend momenteel!

9. Niet meer actief

Dank je wel Debby, jij ook meid!
    Lees net je laatste berichtje, moet toch wat he tijdens het wachten op mannetje ;)
    Laat maar even checken hoor die harde buiken, misschien waren het wel weeen? Enne, fijn dat je evt. ingeleid mag worden, geeft de burger weer moed toch? ;)

Esther jij ook al....
    succes meisje! Goed dat je voor controle gaat.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goh Indigo, dus toch even voor de volledige check-up? Wel goed hoor, dat ze het goed gaan bekijken.
    En erg spannend natuurlijk...
    Gelukkig klonk de kleine meid iig prima, nu alleen haar moeder nog!
    Succes!

11. Niet meer actief

En Jenny, buddy.... 8) , bank-hang-ze!
    Lekker rustig aan doen he?!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is inderdaad fijn dat ze me misschien kunnen inleiden...maar aan de andere kant ook weer een hoop spanning. Je bent 9 maanden zwanger, maar als het dan zooo dichtbij komt, is het allemaal spannend en onzeker! Ik ben benieuwd wat ze zegt van de harde buiken....

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    De volle maan zit toch aan iedereen te trekken volgens mij, haha!

(behalve aan mij :( )

14. Niet meer actief

Thanks Murmel, ben ook wel benieuwd ja
    Moet nu niet bij gynaecologie zijn, maar blijkbaar echt op de verloskamers, hahaha
    Ach, heb ik die ook eens gezien he? ;)
    Nog steeds de planning om over twee weekjes lekker in mijn eigen bedje te bevallen...... 8)

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha, roep dat maar niet te hard...voor je het weet ;)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Als je toch zit te wachten...ik ben vorige week woensdag ook op de verloskamer geweest. Ze leggen dan banden om je buik voor het CTG, kunnen ze de hartslag van de baby in de gaten houden en de activiteiten van je baarmoeder. En waarschijnlijk nemen ze je temparatuur, je pols en je bloeddruk even op. Mocht het nodig zijn, nemen ze nog bloed af en moet je nog even urine afgeven. En dan afwachten op de uitslagen! Reken maar op 2 uurtjes ziekenhuis (wil je niet demotiveren!).

Succes!

17. Niet meer actief

Hee spannend meid! Als er wat ís laat je het me natuurlijk wel even weten hè?! Ennuh, niet voorkruipen hoor ! ;)

Succes zometeen.....

18. Niet meer actief

I know Debby, heb vorige week ook aan de CTG gelegen helaas....
    ben nu weg
    dag allemaal

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ach...het is natuurlijk fijn dat ze op die manier wel alles goed kunnen controleren! Succes!

20. Niet meer actief

Ik ga me even, heel slecht, ophalen aan de chocoladesoesjes...., dan even mijn haartjes fatsoeneren en een heel klein stukje met dat hondenbeest naar buiten....

Arme beest is nog niet buiten geweest vanochtend omdat ik zo lui ben... :( :oops:

Deel Deze Pagina