Chocoladesoesjes...mmm...dat klinkt lekker! En even naar buiten klinkt ook niet verkeerd (maar dat mag toch ook goed klinken na 1 week bedrust )
@Debby; ja dat mag zeker lekker klinken na 1 week bedrust! Ik zou knettergek worden.... Hondje ligt echter wel lekker te pitten op de vensterbank nu..... Is net een kant dat beest, kijkt graag naar buiten en ligt hele dagen op de vensterbank boven de verwarming lui te zijn.......... Een echt hondenleven
Ach...je went eraan moet ik zeggen. Maar ik ben blij dat ze toch gaan kijken of ik inleidbaar ben, anders zou ik nog langer moeten..pff... Hahaha, wat voor hond heb je?
Meiden met harde buiken en andere kwalen, sterkte vandaag en succes met eventuele controles. Ik ben nu pleite, ik neem aan dat mn buddy Maria me op de hoogte houdt als er iets spannends gebeurt hier? Ik ben doodmoe, maar ja, deze afspraak staat al een tijdje dus kan mn tante ook niet laten stikken. Ze heeft nu herfstvakantie, dus wil nu gaan puinruimen en marktplaats gaan vullen, dus ik moet ff aan de slag (dat kan ze zelf niet, schijnt..). Succes allemaal (((((((((((((((knufff))))))))))))voor hen die m nodig hebben
Muriel: je bent leuk op iedereen aan het reageren maar hoe is het eigenlijk met jou? Geen last van brakke nachten, hormoonaanvallen, nesteldrang, oefenweeen? Ilse: oh meis wéér zo'n nacht...jeetje zeg! Ik hoop voor jou ook dat het niet al te lang meer gaat duren, dit is natuurlijk geen weken meer vol te houden! Wat zegt je vk ervan eigenlijk? En heb je al eens gedacht aan iets alternatiefs, misschien acupunctuur, homeopathie, weet ik veel... maar gewoon iets om je van die slapeloosheid en misselijkheid af te helpen? Indigo: oh jee spannend meis... Ik weet dat je nog maar 35 weken bent maar echt...stiekem hoop ik voor jouw fysieke toestand dat het gaat beginnen... meis je hebt zo'n zware tijd achter de rug het is misschien wel goed als je meisje komt...ze is er vast sterk genoeg voor en beter een weekje ziekenhuis en een ziekenhuisbevalling dan dat je over 2 weken écht niks meer kunt... Lees net dat je naar het ziekenhuis moet...meis heel veel succes en hou ons op de hoogte! Debby: was het gezellig gister met je ouders? Ik heb nog wel ff aan je gedacht hoor van goh misschien gaat ze wel bevallen... maar de discussie over iemand al dan niet missen op het forum is nu al zo vaak geweest dat ik me niet meer ga verontschuldigen voor het feit dat ik nou eenmaal niet aan iedereen kan denken laat staan het melden op het forum...we zijn allemaal hoogzwanger en hebben allemaal wel ff genoeg aan onszelf toch? Ik ben benieuwd maandag, laten we hopen dat die harde buiken het nodige voorwerk verrichten zodat je bevallingsrijp bent! Esther: sjonge jij maakt het ook weer spannend voor vandaag! Succes bij de vk zometeen! Jen: goed zo! Lekker op de bank/bed gaan liggen jij, boekjes lezen, soaps en belspelletjes kijken en UITRUSTEN! En zet manlief vanavond maar eens hard aan het werk! ikke1981 25 oktober 15.45 VK Peetje24~25 oktober 17.10 VK Maria~25 oktober 19.00 info-avond BV Succes bij de afspraken meiden! Word een spannend dagje vandaag meiden! Ik ben gelukkig lekker de hele dag thuis, had eigenlijk vanmiddag nog cesar therapie met Niels maar dat heb ik gezien de oorpijn maar afgebeld... Ik ga weer even wat doen hou het forum wel in de smiezen vandaag xxx Roelie
Ik ga ook maar eens offline...wachten op de verpleegkundige en me aan mijn bedrust houden... Knuffel voor iedereen!
Het was erg gezellig met mijn ouders, blij dat ik ze nog even heb gezien voor de bevalling! Mijn moeder is inmiddels op van de zenuwen, dat ze nu toch echt binnenkort voor de 1e keer oma wordt . Enne...ik wilde ook niemand beledigen hoor met mijn opmerking! Wilde alleen ff laten weten dat ik nog steeds met een baby in mijn buik loop! En niemand hoeft zich te verontschuldigen! We hebben inderdaad allemaal genoeg aan onszelf! Ik begin trouwens ook te dromen over jullie...vannacht over Joldeg. Hoe kom je erop he?! En ik hoop ook dat ik maandag bevallingsrijp ben...heel spannend! En hoe gaat het met jou Roelie? Is het gerommel weer een beetje over?
Ha, dat lees ik nog net op de valreep...nu ben ik dus wel heeeeel benieuwd naar die droom van jou, dus vertel s..
Ik hoop t ook Roelie, ben echt gesloopt, loop steeds vaker zomaar te janken enzo. Moeheid en hormonen is echt geen goeie combi. VK zegt er niet veel van, hoort er bij schijnbaar en wordt hopelijk minder zodra kleine helemaal ingedaald is, dan zou ik meer ruimte daar boven moeten krijgen. Ik heb er een hard hoofd in. Alternatiefs heb ik in mn zwangerschap nog niet geprobeerd, maar slapeloosheid heb ik mn hele leven eigenlijk al en heb daar werkelijk alles al voor geprobeerd, zowel alternatief als regulier, de zwaarste slaapmiddelen die een half dorp in slaap leggen bij wijze van spreken..en tuurlijk, Ilsje blijft gewoon wakker..grmbl Nu ben ik écht weg hoor, althans, ik moet nog 'even' m'n schoenen aantrekken en dan ben ik pleite haha. Maar pc gaat nu wel ff offline. Ciao, tot vanavond!
Ik droomde dat ik naar het ziekenhuis moest om te kijken of ik ingeleid kon worden. En er was nog iemand die ook in de thuis monitoring (dat iedere dag een verpleegkundige langskomt) zat en dat was jij. En ze gingen eerst bij mij kijken met een inwendig onderzoek, en jij bleef er ook gewoon bij zitten. En er kwamen allerlei andere mensen aan m'n bed staan. Misschien een voorteken dat we vandaag allebei gaan bevallen? Dat zou toch wat zijn!
Aangezien de hond overheerlijk ligt te pitten op de vensterbank en ik zojuist hoor dat m'n visite pas vanmiddag komt ga ik nog maar eens ff lekker mijn luiken sluiten... Zodra ik iets hoor van Indigo laat ik het natuurlijk even weten!
Nou..vandaag vind ik wel een beetje vroeg hoor, ben 35.5 week, ik wil toch wel graag de 37 weken volmaken. Hoe zwaar t ook is momenteel, alles voor de beeb he.. Oh ik kan dit helemaal niet typen, ik was offline geloof ik hihihi
goedemorgen meiden sorry dat ik al die tijd mij neus niet heb laten zien, maar deze dame zat niet lekker in har vel loop 3x in die week in het ziekenhuis voor een ctg voor de kleine in me buik me bloed druk is veel te hoog me onderdruk zit steeds tussen de 105 en 115 in en das te hoog moet ook steeds bloedprikken en urine onderzoeken laten doen, gelukkig zijn die wel goed steeds dat ik gewoon naar huis toe mag maar pppfff het is wel weer streeds een spannend moment als de dokter bij je bed staat slaap de laatse tijd ook erg slecht gisteravond onwijs harde buiken gehad dat ik maar weer een een traantje heb weg gepikt ben om 9 uur naar bed gegaan. smiddag slaap ik ook behoorlijk veel maar ja is wel even lekker hoor mag nl niks meer doen van de arts en dat al 6 weken niet, gelukkig komt me ma iedere dag langs om het huishouden te doen vriendlief is aan het werk en die hoeft alleen nog maar het eten af te gieten en dat vaatwasser aan te zetten en de grote boodschapen te halen de rest doet me ma gelukkig maar ze is een schat maar ja thuis heeft ze ook nog een huishouden die ze moet doen maar gelukkig als me pa uit zijn werk komt is haar huisje ook al weer aan kant en staat het eten op. nou meiden nog even volhouden hoor en heel veel suces sorry voor dat ik er niet was hoor maar me pc staat op zolder en ik hijg als steeds al ik de eerst trap op moet, kom nu net uit me bedje en dacht eerst even langzaam naar de pc en dan naar benee douche en dan nog 1 trap naar bene voor de thee en brood. tari alles oke met jou voel je al iets, ppff heb het gevoel of het hoofje al echt tussen me benen zit
dames die op controle moeten vandaag: heel veel succes. MissyM en Dafje, leuke kaartjes hadden jullie Ik ben gisteren ook weer APK goedgekeurd dus kan er weer even tegen
Nee, eigenlijk is de rust weergekeerd in mn buik na een wilde zondagnacht. Dus het wordt gewoon 30 november denk ik En bij jou? Rust in de buik en rust in de relatie? Zijn jullie weer helemaal lief voor elkaar?
Goedemorgen! Hier weer fijn in slobbertrui achter de pc, na een goede aflevering van 24 op DVD, en al heerlijk wat tijdschriftjes te hebben doorgebladerd! En een hoop bij te lezen, ook heel wat monologen, zag ik! Vervelend hoor, die slecht slapers! Dus, nachtbrakers: ik heb redelijk geslapen, maar werd elke 3 kwartier wakker, omdat ik droomde dat mijn vliezen waren gebroken! Echt TE BIZAR. Een korte check leverde dan weer ¾ uur slaap op. Het leek wel een of andere pc-game Indigo: sterkte vandaag! Esther: hoe was het bij de VK?? Ik denk aan je hoor, buddy! Gwen: wat zul jij NU aan het genieten zijn!! Tari: beentje bij elkaar vandaag! Sterkte met de liesbreukoperatie, hopen dat hij snel herstelt! Hey Debby: dan komt bij jou het einde ook al aardig in zicht!! Ilse: ik hoop dat het puinruimen meegevallen is bij je tante! Niet teveel doen he, alleen fotos maken en ernaar kijken Dafje: jullie hebben ook een leuk kaartje gestuurd hoor! Blondie: ook weer goedgekeurd zie ik, mooi zo! Ik ga de agenda nog even updaten en dan de douche verblijden met een bezoekje... Oja, nog een klein ego-berichtje: heb vanmorgen met BOEKHAPPEN een boek gewonnen! Ik doe het gewoon elke dag een paar keer, met verschillende e-mailadressen (heel naar, ik heb er wel 6!!), hopend dat het een keer vruchten zou afwerpen en ja hoor!!!