BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 6 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus nog 21 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM ((bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA ikke1981 25 oktober 15.45 VK Peetje24~25 oktober 17.10 VK Maria~25 oktober 19.00 info-avond BV Ruby~26 oktober wordt ingeleid! Stasia~26 oktober 9:45 gyn Murmel~26 oktober 16.00 VK Peetje24 (petra)~26 oktober JARIG!! (25) Maria~30 oktober controle VK Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15VK Murmel~2 november 09.00 VK Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Maria~ 6 november controle VK Murmel~9 november 16.00 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d KYRA~dochter van Esje en Bob~ 18 oktober ~ 3320 gram~48 cm~38w EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~Ingeleid~37w6d
Ja, je mag van tevoren namelijk kiezen en ik wilde heel graag de nieuwste van Khaled Hosseini en dat is dus gelukt! Nu ga ik voor Karen Slaughter of Renate Dorrestein!
Ben net terug van de vk. Bedrust vandaag met paracetamol. Als morgen hoofdpijn dan niet over is, doorverwijzing naar zkh voor verder (bloed) onderzoek. Voel me echt miserabel vandaag en iedereen die ik tegenkwam zei ook meteen dat ik er niet goed uitzag. Wat natuurlijk niet helpt om me beter te gaan voelen Maar goed, het kan natuurlijk een griep/verkoudheidje zijn. Dus daar hoop ik maar op! Pfffff kep t effe moeilijk nu. Zit hier gewoon even onredelijk te janken. Ik wil helemaal mn bed niet in.
He Buddy: kop op! Het is NIET onredelijk janken hoor! Dat mag allemaal in deze tijd! Neem lekker dat paracetamolletje en kruip er nog even in! Lukt lezen met de hoofdpijn? Of zinloos tv kijken? Of wordt het dan alleen maar erger? Oja, als je echt veel pijn hebt mag je natuurlijk ook 2 paracetasnolletjes nemen, dat helpt dan beter! Superveel sterkte vanaf hier!
Zo veel bij moeten lezen vandaag. Indigo: lekker lopen spoken vannacht? Waarschijnlijk ben je nu nog in het zh. Sterkte en hopen dat die kleine nog even blijft zitten. Esther: Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in bedrust maar ik zou het wel doen alles voor de kleine. Sammie: leuk dat je een boek hebt gewonnen. Waar kan je dat doen boekhappen? Wil het ook wel eens proberen. Zo ik ga me even aankleden en wat boodschappen halen.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 6 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus nog 21 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM ((bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA ikke1981 25 oktober 15.45 VK Peetje24~25 oktober 17.10 VK Maria~25 oktober 19.00 info-avond BV Ruby~26 oktober wordt ingeleid! Stasia~26 oktober 9:45 gyn Murmel~26 oktober 16.00 VK Peetje24 (petra)~26 oktober JARIG!! (25) Maria~30 oktober controle VK Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15VK Murmel~2 november 09.00 VK Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Maria~ 6 november controle VK Murmel~9 november 16.00 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d KYRA~dochter van Esje en Bob~ 18 oktober ~ 3320 gram~48 cm~38w EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~Ingeleid~37w6d Esther lekker naar bed jij, meid hopelijk zakt het af vandaag. En huil hier maar lekker uit hoor. Indigo, succes in het succes, blij dat je toch gebeld hebt. Meiden ga er weer vandoor, zo angelus naar school brengen en door naar mijn moeder.
Hoi dames, @Gwen gefeliciteerd met de geboorte van MIKA en wat fijn dat die nu thuis is. en lekker 300 euries. @Daphne gefeliciteerd met de geboorte van FENNA @Esje gefeliciteerd met de geboorte van KYRA @Missym gefeliciteerd met de geboorte van EVANGELOS @Natasja gefeliciteerd met de geboorte van SANNE @Barbabintje, succes bij de VK @Indigo succes in het ziekenhuis Verder hier een berichtje van mij: Het gaat op het moment heel erg slecht met me. Heb zo'n last van mijn heupen/bekken dat ik bijna heel de dag op bed lig. ga er 2x uit om ons hondje ff buiten te laten maar meer kan ik ook echt niet meer. en nu ff hier me weer laten zien en dan zo het bedje weer in. Hier afgelopen maandag bij de GYN geweest krijg een grote baby beeb was nu 38wk en woog bijna 7 pond. Nu sta ik onder toezicht van de gyn ze zijn namelijk bang dat het een 9 ponder wordt lekker groot dus. Doordat het kindje zo zwaar is heb ik het dus aardig te voorduren gyn zei ook dat het echt van de beeb afkomt de pijn. Nu moet ik iedere week naar de gyn om te kijken hoe hard de beeb groeit is het bij 39 wk 8 pond dan wordt ik waarschijnlijk ingeleid omdat ze geen risico willen lopen. Andere dames succes met de laatste loodjes en ik kom snel weer kijken. Groetjes Rachel
Kop op Esther, even lekker toegeven aan je zwangerschapskwaal. Heel veel beterschap! Mooie kaartjes Melina en Daphne! Indigo, ben benieuwd hoe het gaat vandaag. Hou je ons (via buddy?) op de hoogte? Melanie, ik heb iets gemist over een liesbreuk geloof ik. Wie is het 'slachtoffer'? Hopelijk komt het snel weer goed (moet wel geopereerd worden denk ik?). Ik ben te zwaar voor mijn eigen skelet! Na twee uur liggen doen mijn schouders en bekken behoorlijk pijn en elke beweging doet vervolgens heel erg pijn, dus slapen is drama nu... Sofia is bij mijn moeder, kruip er nog maar een keer in zo... Gisteren viel Sofia van een stoel (ik ben ook zo'n trage slak geworden!) en ze had haar tand door de lip. Op zich helemaal niet ernstig dus, maar het was eigenlijk voor het eerst dat ik haar bloed zag dus ik schrok me dood. Ze huilde heel hard en binnen de kortste keren deed ik gezellig mee . Haha, van hormonen wordt je niet bepaald de meest stabiele moeder. Arm kind, schrok meer van mij dan van die val denk ik. Ilse, niet te hard klussen hoor! Jij bent hartstikke zwanger (o ja? ) en dus ook niet in de beste conditie voor lichamelijk werk lijkt me. Snapt je tante wel toch?
Thanks sammie ga het dadelijk ook ff proberen. Rachel: poeh een 9 ponder! Das idd een flinke baby. Fijn dat ze je evt. inleiden mocht tie echt te zwaar gaan worden. Lenthe: Gelukkig dat het mee viel met Sofia. Altijd schrikken volgens mij als je kindje valt of iets dergelijks. En dat huilen dat zullen idd de hormoontjes wel zijn. Nu ga ik toch echt even boodschappen halen.
Hoi hoi, ik ben ook weer op, slapen gaat nog steeds redelijk goed, rest is een drama. Ik heb heel vaak harde buiken, krijg bij alles wat ik doe zowat een harde buik. zelfs lopen/ winkelen gaat niet meer. autorijden is ook een ramp, rechtopzitten is al lastig. Ik krijg ze de hele dag door, maar niet regelmatig genoeg om de VK te bellen. Moet er vandaag toch heen, vraag misschien of ze even inwendig wil kijken. Ik ben het gewoon beu nu, wil wel weer eens normaal iets kunnen doen. Vandaag zijn er al voor de 2e keer dezelfde kijkers bij mijn buren. Ik hoop dat ze het kopen, alles is beter dan wat er nu woont. ongeloofelijk die mensen wonen er sinds 4 okt 2006 en hebben in dat jaar er alleen rolluiken aangehangen. Nu vragen ze er 30K meer voor dan waar zij het voor gekocht hebben, dat krijgen ze never nooit niet! @ Ilse: daar moet je je niet rot over voelen hoor, als je het zelf niet kunt is het toch juist fijn dat je hulp hebt! Wat erg bestolen door je huishoudster!! Hee maar 8 euro per uur is niet duur. Wij hadden een Marokkaanse vrouw heel aardig, maar die had het geld echt nodig had 6 kinderen. We betaalden 10 euro per uur, maar ze ging steeds slechter poetsen. Omdat ze heel slecht Nederlands sprak wist je soms niet of ze iets wel of niet begrepen had, ze zei altijd Ja hihi. @ Indigo: balen dat het nog steeds zo zwaar is voor je, dat za het wel blijven tot de bevalling vrees ik voor je. Volgens mijn VK dalen de meeste baby's (als het je eerste is) pas heel laat in, vaak pas net voor de bevalling. Jezus je bent echt de hele nacht opgeweest, wat een hel zeg! Vervelend dat je zo slecht slaapt, en die opmerking van Eric NOT FUNNY! Je maakt me bang Indigo, ik heb als sinds het weekend continu harde buiken sommige echt lang, wat erg veel zer doet en vervelend is. Ik wordt er soms zelfs wakker van! @ daphne en melina: Superleuke kaartjes! @ Hope: zo je hebt echt superleuke dingen gekregen voor je verjaardag lees ik, en zeker als het zo spontaan is. Vier je je verjaardag normaal nooit? Ik wilde hem eigenlijk ook overslaan dit jaar maar vier hem morgen toch maar. @ Debby: ik heb ook een borstverkleining gehad, maar je hebt nog wel melkklieren hoor! alleen als ze je tepel helemaal verijdert hebben zijn de verbindingen tussen je tepel en de klieren doorbroken. soms groiet dat weer een beetje aan. Bij mij komt er af en toe (minimaal) ook vocht/ afscheiding uit de tepels. @ Esther: succes bij de controle, ik hoop voor je dat het niets ernstigs is. @ Indigo: nog een keer; succes in het ziekenhuis
@Peetje: volgens mij is het juist precies andersom: bij je eerste kindje daalt het meestal 'vroeg' in, wanneer het een tweede of derde (of verder) kindje betreft, kan het tot de laatste dag duren. @Esther: HUP je bed in met 2 paracetamolletjes (dan weet je tenminste zeker dat het echt gaat werken). Oogjes toe en beentjes over elkaar. Echt supervervelend meis, dat je je zo k*t voelt. Pas op de plaats maken dus. Maar hoe was je BD? Was die OK?
@Rachel: goed om van je te horen! Pfoe, balen dat je je zo slecht voelt... maar je hebt dan dus ook wel een flinkerd in je buik? Laat ze je maar goed in de gaten houden en heel veel sterkte met de laatste loodjes. @Peetje: ook al van die harde buiken... Tja, het schijnt er echt gewoon bij te horen, ik heb ze ook regelmatig. maar zolang ze maar niet ECHT regelmatig zijn (met vaste periode ertussen enzo), kun je het volgens mij toch vooral zien als oefenen @Lenthe: arme Sofia... Maar dan is ze dus normaal wel een voorzichtig kindje, als dit eigenlijk voor het eerst was dat ze bloed had? Ik dacht dat kids aan de lopende band gepleisterd en geknuffeld moesten worden na vallen en lelijke tafelhoeken enzo. Haha, jouw hormonen zullen haar wel hebben laten schrikken Jij ook al zo zwaar? 's nachts draai ik me echt 100x om, omdat mn heupen het gewoon niet aankunnen inderdaad, haha! Nog een paar weekjes...
Ik kom eind van de middag weer kijken, was benieuwd of er spannend nieuws was maar t valt allemaal mee Ik ga de kids nog een keer naar school brengen ze voelen zich beide goed dus dan nog een keer de middag naar school en ik gooi de luikjes ff dicht ben doodmoe Tot laters! xxx Roelie
Ik ga die luikjes ook maar even dichtgooien... Wil wel fit zijn voor de laatste yoga-partnerles die ik ga meemaken ... Truste!
Nou meiden; slaap lekker dan maar zou ik zeggen! @Rachel; wat vervelend dat het fysiek zo belabberd gaat met je! Wens je veel sterkte met de laatste loodjes! @Peetje; als je het niet vertrouwd gewoon even de VK bellen meid! ZOals ik vanmorgen al tegen Indigo zei; ze zijn er niet voor niets! @Lenthe; Ach gos, hebben je hormonen Sophia laten schrikken Maar inderdaad wat Muriel al zegt, is dat pas de eerste keer joh?! Voorzichtig meisje dan! Lekker rustig aan doen vandaag meid! Geniet er even van... Ik heb nog niks van Indigo gehoord, ben wel erg benieuwd hoe het met haar gaat....
Ow, ik kan de luikjes hier (nog) niet dicht doen Moet nog naar de Ikea. Mijn vader komt zaterdag de keuken afmaken en we hebben nog een onderdeeltje nodig. Heb normaal gesproken geen moeite om naar de Ikea te gaan maar nu heb ik eigenlijk geen zin. Maar ja het zal moeten. Dus nog ff wat drinken en een sigaretje(1e van vandaag ) en dan maar even rijden.
Misschien een onsmakelijke vraag maar hebben jullie daar ook last van dat je zo vaak naar de wc moet voor een grote boodschap? Ik ga de laatste weken meerdere malen per dag.