tja onze buurtjes hebben het geocht voor 245K en verkopen het nu voor 274K. Ik vind het nogal 274 voor een rijtjeshuis. wij wonen op de hoek en ons huis is getaxeerd op 245K. Nu hebben hun wel een kleine bijkeuken dus dat scheelt wel natuurlijk. Maar in 1 jaar 20 duidend erop, dat lijkt me stug. Als ze dat ervoor krijgen dan ga ik het mijne ook verkopen hahaha. Misschien heb ik mijn VK dan verkeerd begrepen en bedoelde ze het juist zoals jullie zeggen. Ik ga door de grond van de pijnlijke tepels, hebben jullie dat ook zoveel? bij mij worden ze helemaal wit of juist helemaal paars/ zwart. auw auw auw! Hee stasia 141/ 95 is wel hoog, maar volgens mij gaat bij veel vrouwen de bloeddruk aan het einde omhoog. als je verder geen klachten hebt. Ik zou het wel even navragen, ook voor je eigen gemoedsrust.
Mijn gyn zei vorige week al in principe kan het geen kwaad omdat ik verder geen klachten hebt en het bloed en urine goed waren. Maar afgelopen week wel vaak last gehad van hoofdpijn dus ik ga het morgen zeker even aankaarten dat ik me toch wel een beetje zorgen maak.
Die van mij varieert van 160/90 tot 140/100. Vaak is de onderdruk of 95 of 100. En dat tezamen met de zwangerschapssuiker was voor de gynaecoloog reden voor volledige bedrust en misschien dus inleiden.
Ik had, voordat ik de bedrust kreeg voorgeschreven, ook al een iets hogere bloeddruk zonder klachten. Tot die woensdag, toen werd ik misselijk, veel vocht vasthouden, hoofdpijn en er zaten eiwitten in mijn urine. Dus vandaar geen risico's nemen! Zolang je verder geen klachten hebt, kan het weinig kwaad heb ik begrepen. Maar ik kreeg dus andere klachten erbij en natuurlijk de suiker...alhoewel dat in eerste instantie niet heel veel kwaad kan hoor, maar het was een combinatie van en dat werd teveel. Ik zou het gewoon even aankaarten! Je hoort natuurlijk ook verhalen van mij en bent dan toch bang....maar wie weet valt het allemaal mee!
Stasia -> het ligt er ook nog aan hoe hoog je bloeddruk normaal is of het moment dat je zwanger was. Als je bij de onderdruk 15 optelt, dan ben je al "medisch" zeggen ze. Volgens mij betekent dat alleen dat ze je bloeddruk en je urine en bloed dan in de gaten willen houden. Dus als je een bloeddruk had van 70 en nu 85, ben je "medisch". Mag ik vragen waarom jij bij de gynaecoloog loopt?
Hallo meiden Nou heb nog bij gelezen eigelijk ben ik ook echt te suf voor Voel me de hele dag al niet lekker Bij de vk geweest en ben niet helemaal goed gekeurd Ijzergehalte was te laag, dus moet aan de ijzer Bloeddruk was wat te hoog, normaal zit ik aan de 65 a 70 onderdruk nu was mn bloeddruk 135/85 en mn urine was niet helemaal in orde. Aangezien ik ook wat last heb van mn buik en hoofdpijn grieperig voel moet ik morgen terug komen voor extra controlle, en moet rustig aan doen. Nou de mazzel dat ik me blehhhhhhh voel dus doe ook niks. Heb ook even niet e puf om op iedereen te reageren sorry
ohwja verder alles goed met Ukkie en ligt helemaal ingedaald en vast, Ukkie is er klaar voor nu mn lichaam nog
Debby: Ik loop bij de gyn omdat ik diabetes heb. En dan geen zwangerschapssuiker maar ik had al diabetes voor dat ik zwanger was.
Hey Dees, jij ook al?! Jouw klachten zijn wel precies dezelfde als de mijne. Dus misschien dan toch een griepje? (behalve het ijzer dan) Vwb de bloeddruk gaat de vk uit van 15 tot 20 stijging van de onderdruk wat als bovengrens wordt gezien. Ik zit normaal rond de 60 a 65 en nu was het gisteren 80 en vanmorgen 82. Voor veel mensen is een onderdruk rond de 80 normaal en dus juist geen reden voor extra controle. Ik heb me braaf aan de rust gehouden vanmiddag. Tijdschriftjes in bed en zelfs nog 2,5 uur geslapen. Daarna lekker in mijn nieuwe badje geweest en nu net fris in huispakje even snel bijlezen. Hoofdpijn is helaas nog steeds niet over ondanks de paracetamol. Zou ook een beetje stress kunnen zijn, want ik ben best bang dat de baby eerder komt, terwijl we nog in de puinzooi zitten....ik heb echt flink de balen van mezelf nu. Natuurlijk allemaal niet bevordelijk voor het afnemen van de klachten. Ga nu op de bank liggen, want dat is beter voor me. Hoop binnenkort uitgebreider te reageren weer. Wat ik nog wel even snel wilde zeggen: Gwen, wat SUPER dat Mika naar huis mag! En de rest van de meisjes in de lappenmand: sterkte!
Meiden, ik ben er weer. En ik hoefde geen lichamelijk arbeid ofzo te doen hoor, mn tante had gewoon een zooi spullen en kleding enzo klaar liggen en dat ging ik op de foto zetten en op marktplaats. Nouja, een deel van de kleding is maar op MP gekomen, want mn moeder heeft zich ook even uitgeleefd en een stuk of 5 dingen meegenomen geloof ik Ik moet de foto's nog ff uitzoeken en bij de advertenties zetten en dan ben ik erg benieuwd of ze wat verkoopt. Geen bevalling of andere spannende dingen gebeurd vandaag?
Dames, ik plof lekker met m'n fleecedekentje op de bank. Ga lekker tv kijken. Kom strakjes weer ff langs.
Hoi damens sinds gisteren middag niet meer online geweest. Is er nog wat spannends gebeurt? Melina en Daphne dank je wel voor jullie kaartje. Met mij gaat het momenteel helemaal niet goed. Ik ben de hele dag al aan het huilen en kan niet meer stoppen. Hopelijk gaat het morgen beter. Groetjes Linda
He Linda, wat kl*te dat je je zo down en rot voelt Lucht het huilen wel op, of helpt het niet? Ik hoop dat je lekker vroeg zult slapen en morgen je je beter en sterker zult voelen.
Zo leuk, kom net thuis en ineens parkeert er een Golf achter me, die groot licht geeft enzo... Een vriendinnetje! Onverwacht dus. Het is hetzelfde vriendinnetje dat afgelopen vrijdag foto's van mn buik heeft gemaakt. Ze heeft toen blijkbaar vaak op haar tong moeten bijten, want... ze had nieuws... ze is 8 weken zwanger en heeft vanmorgen een kloppend hartje op de echo gezien! Echt supergaaf, want vorig jaar hebben zij en ik ongeveer tegelijk ons miskraam gehad, dus ook voor hun was het weer superspannend. Ben zo blij voor ze!
nou kom me nog ff melden. ben helemaal op van de zenuwen. de poetsvrouw heeft vandaag heel het huis gedaan van boven naar beneden. en ik heb een beetje gelegen omdat ik zo'n kutnacht heb gehad.droomde dat mijn weeen begonnen waren. dus elke keer wakker worden en aan mijn buik voelen. tas staat klaar in de gang,morgen gaan we ervoor. heb net een beetje gegoogled op "primen",wat ze dus gaan doen om de baarmoeder week te maken. pff wat een horrorverhalen,heb meteen de verloskamers gebeld maar die vrouw zei dat het bij een derde bevalling wel snel zou gaan.dus ik duim me suf hihi.
Ik ga zo de pc afsluiten en lekker in mijn bedje tv kijken ben helemaal gesloopt... Ruby heel veel succes morgen hopelijk krijgen we snel goed nieuws te lezen op het forum! xxx Roelie