Zoals beloofd ga ik nu ff een kort verslag doen van de bevalling: Maandagmorgen om 7.00 uur moest ik mij melden. Heb tot 8.00 uur aan de CTG gelegen en ben om 8.30 uur ingeleid met gel. Om 8.45 uur kreeg ik gelijk weeen die aanhielden tot 10.15. Ik moest plassen en tijdens het plassen kreeg ik persdrang Dus eigenlijk heb ik een beetje kracht gezet, toen ik weer in mijn bed lag waren de weeen ineens weg Om 15.00 uur kwam de vk f toucheren en bleek dat ik toch 2 cm ontsluiting had, zonder weeen. Om 15.15 hebben ze de vliezen gebroken en om 15.30 kreeg ik weer weeen. Om 18.00 uur hebben ze mij een infuus gegeven met wee-opwekkers om ze nog heftiger te laten komen. En om 20.00 uur had ik 5 cm ontsluiting. Om 21.10 had ik 10 cm ontsluiting en persdrang. Sanne is na 2 persweeen om 21.16 geboren! Ik heb er niets aan over gehouden, zelfs niet uitgescheurd 4 minuten later is de placenta geboren. Dus al met al, heb ik 5 uur en 45 minuten over de bevalling gedaan, met 2 persweeen Een bevalling volgens het boekje dus! Sanne is super tevreden en lief klein meisje. Dinsdagmorgen mochten wij haar al meenemen naar huis, en ze doet het erg goed...ik wens iedereen net zo'n voorspoedige bevalling en gezond kindje toe! Ik zit nu heerlijk in mijn kraamtijd, echt te genieten. Straks als alles weer rustig is zal ik ook weer wat vaker online zijn. Maar probeer zo vaak mogelijk online te zijn. Liefs, Natasja
Ruby: ik weet PRECIES hoe je je voelt, dat had ik zondagavond ook PPFFF, probeer echt rustig te blijven (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan) maar het is echt zo. Jij hebt tenslotte ook al eerder kids op de wereld gezet, dus deze gaat ook echt lukken, trust me Baarmoedermond: ja, hij was bij mij wel wat verstreken, had 1 cm ontsluiting (wat heel veel vrouwen hebben, na het eerder baren van een kindje). En de gel sloeg voor 1,5 uur aan...wat toch resulteerde in 1 extra cm ontsluiting (dus 2 cm) om zo de vliezen te kunnen breken. Ik hoop dat dat morgen ook zo bij jou is...
Dag dames, ik krijg weer wat moeite om jullie bij te houden hoor... Gwen, gefeliciteerd dat Mika nu lekker bij jullie thuis is! Ruby, heel veel succes morgen, ik zal aan je denken. Wat een schatjes, Gwen en Natasja (en heel erg sorry als iemand anders ook een foto van haar baby heeft geplaatst; dan heb ik die gemist). Muriel, wat fijn van je vriendin. Melanie, lekker genieten van je geblokkeerde bekken, je hebt lang genoeg pijn gehad toch? S*rry dat ik niet op iedereen reageer, ik heb even snel gelezen, want ik ga zo weer met pijnlijke buik mijn bedje in. Ik denk steeds dat het misschien wel begonnen is, maar diep in de nacht val ik alsnog in slaap en de volgende ochtend is het dan weer rustig. 's Avonds begint het weer, en het wordt ook best pijnlijk, maar de gyn zei dat dat ook wel goed kan bij een tweede kind (dat de harde buiken wat gevoeliger zijn). Ik probeer niet teveel te hopen dat hij nu al komt, want dan duurt het nog zo lang als het nog 4 weken duurt... Bovendien maak ik Harmen erg zenuwachtig, want hij heeft nog een paar kleine klusjes in huis liggen (goede motivatie haha!). Slaap lekker iedereen en ik ben er morgen weer!
Ruby, ik had het je al gesmst, maar ook nog even via het forum.... ONTZETTEND VEEL SUCCES MORGEN en ik HOOP dat je nog een beetje slaap kunt meepakken vannacht! Hopelijk heb je gewoon lekker 's middags al je mooie zoontje in je armen! Geniet er van!
Nog even snel; Ruby heel veel succes morgen! Dat je maar net zo'n bevalling als Natasja mag hebben.... Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht... Ik ga afsluiten, ben er morgen weer.... Heb enorm last van het buikje, niet echt harde buiken, maar geregeld een drukkend, stekend gevoel in mijn onderste... Als dat morgen nog zo is, bel ik misschien de vk wel even...
ik breek ff in, sorry: ruby , ik denk aan je, over een uurtje was je moeder jarig, dus die zal morgen wel bij je zijn ik wil je voor morgen heel veel toi toi toi wensen, ik hoop dat je een hele goede, makkelijke bevalling zult krijgen,...... en dat je orgen je zoontje in je armen mag houden en daar al je liefde aan mag schenken, good luck xxx natasja, wat een schatje zeg! mooi hoor,... en gwen, toppie, eindelijk thuis, verwen je lekkere knulletje maar goed,..... nou verders iedereen een fijne nacht gewenst en tot morgenochtend ik ga nog ff tv kijken en dan naar bed groetjessssssssssssssssss
Nou ben een beetje bijgekomen vanvandaag! eerst wil ik Ruby voor strakjes heel veel succes wensen, en hopelijk heb je snel je kleintje in je armen! Hier is de kleine uk mega druk en loopt onwijs op de onderkant te duwen, en dat is geen lekker gevoel hoor. Heb nog steeds last van mn boven buik voel me verder nog steeds niet helemaal happy, hopelijk morgen beter. Hopelijk vanmorgen weer wat actiever hierzo. Beetje hak op de tak berichtje maar ja is niet anders Meiden weldrusten en tot morgen.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 6 MEIDEN 10 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus nog 21 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM ((bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Ruby~26 oktober wordt ingeleid! Stasia~26 oktober 9:45 gyn ikke1981~26 oktober 12.45 extra controlle VK Murmel~26 oktober 16.00 VK Peetje24 (petra)~26 oktober JARIG!! (25) {|= Maria~30 oktober controle VK Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15VK Murmel~2 november 09.00 VK Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Maria~ 6 november controle VK Murmel~9 november 16.00 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d KYRA~dochter van Esje en Bob~ 18 oktober ~ 3320 gram~48 cm~38w EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~Ingeleid~37w6d
afwisseling van de wacht, wat betreft de nachtbrakers! Pff dit is er weer zo eentje, lig me zelf verschrikkelijk in de weg, ben over mn slaap heen, en heb enorme jeuk weer op mn buik. Ben benieuwd hoe dit weer gaat lopen!
is echt enorm saai eigelijk weer hierzo, nou op het hele forum. Je zou toch denken dat er meer mensen zo gek zijn als ik Maar nee, ohww je gaat wel gekke dingen doen, zoals tegen de lucht praten op een forum sja je moet wat om je tijd te vullen en hopen dat je moe word.
lang zal ze leven, {|= lang zal ze leven, {|= lang zal ze leven, {|= in de gloriaaaaa, {|= Peetje van harte met je verjaardag! Dit heb ik op me opperbest in de nacht voor je gezongen
goodmorning ladies, peetje gefeliciteerd meid net het ziekenhuis gebeld moet om kwart over 7 daar zijn.dus spring zo maar onder de douche. die bevalling moet vandaag lukken met onze traditie verjaardag-bevalling hicham brengt mij daarheen en moet dan gewoon gaan werken.als het doorzet kan ik hem bellen en dan komt hij naar het ziekenhuis. mijn nichtje,mijn vriendin en mijn zus komen in ieder geval langs om de tijd te doden haha. gisteravond het geboortebord in elkaar gezet samen met hicham zijn broer.foto's volgen zodra mijn mupke eruit is want de naam staat er ook al op. hebben jullie trouwens babyboom gezien?ging over de vf poging van mijn zus.ik heb me helemaal kapot zitten janken gister voor de tv.zo dubbel om te zien dat het bij haar niet lukt en dat ik vandaag ga bevallen. nou meiden ik houd muriel op de hoogte via sms,en maria sms ik zodra ik bevallen ben.dan krijgen jullie misschien vandaag nog een foto van mijn mannetje te zien. ben zelf over een paar daagjes weer actief (voor zover dat kan in je kraamtijd) op het forum. enne als er nog meer gaan bevallen mij wel smsen hé meiden.
NOu daar be ik weer, voor me gevoel niet weg geweest zeg. Wat een kutnacht zeg! Denk dat ik alles bij elkaar 2 uur geslapen heb Dat word vanmiddag echt bijslapen, anders kan je me echt weg gooien. Ruby nogmaals heel veel succes, denk dat je al weg bent maar maakt niet uit
goedenmorgen PEETJEvan harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een fijne dag van,..... hopelijk voel je je erna net als mij, niet ouder, maar herboren HIEP HIEP HOERA {|= {|= {|=
morge IKKE , weer wakker ? kon je de slaap niet meer vatten? balen he,......maar ja nog ff volhouden, nog 2 weekjes ,.... haha tenminste niet 2 weken niet slapen hoor hihi , maar dat je aan de beurt bent