November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ruby: dit lees je nunet meer want je bent inmiddels al in het ziekenhuis maar ik wil je heel veel sterkte en succes wensen. En ik hoop dat je voorspoedig je kleine mannetje in je armen mag houden. toi toi toi

stasia veel plezier en succes bij de gynaecoloog

ikke1981 veel plezier en succes bij de verloskundige ik hoop dat alles goed is en gefeliciteerd met het behalen van de 38 weken

Murmel veel plezier bij de verloskundige en sterkte met het buddy schap vandaag.

Peetje lang zal je leven, lang zal je leven, lang zal je leven in de gloria. In de gloria, in de gloria. Hieperdepiep hoera.

Natasja leuk om te horen dat je mijn kaartje zo leuk vind en dat de reacties ook leuk zijn. En wat een mooi meisje zeg, kleertjes komen mij bekend voor;) ze staan erg leuk en ik vind het echt een mooie naam.

Gwen wat een lieve foto's zeg van mika en ik ben echt supper blij voor je dat mika thuis is. Hoe is de eerste nacht thuis gegaan?

Zo en nu ik... ik heb hoofdpijn en mijn ogen doen zeer van al het huilen. Ik kon gisteren echt niet stoppen. Vandaag naar het ziekenhuis voor het maatschappelijk werk en ik moet zeggen ik ben er echt even aan toe. Ik hou jullie wel in de gaten maar ik moet even goed rust nemen. Dafje of muriel zouden jullie mij willen sms'en als ruby is bevallen. Dank je wel

Liefs Linda

2. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    linda ik hoop dat je hoofdpijn snel weggaat en je je beter zult gaan voelen.
    toi toi toi bij het maatschappelijk werk,...

deze is voor jou, die heb je wel verdiend ;)

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen allemaal.

Ruby je leest het niet meer, maar heel veel succes en vanmiddag heb jij je mannetje in handen. Je kan het hoor.

Petra, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Stasia~26 oktober 9:45 gyn
    ikke1981~26 oktober 12.45 extra controlle VK
    Murmel~26 oktober 16.00 VK

De meiden met controles succes vandaag.

Hier een redelijke nacht gehad. Vannacht even wat last van 'weeen' gehad. MAar toch in slaap gevallen en toen was het rustig.
    Beetje hetzelfde als bij Wencke. Gistermiddag ook meer last gehad en verlies al meer van de slijmprop.
    Angelus was daar in tegen vannacht erg rumoerig en heeft bij ons in bed geslapen. Hij heeft veel last van zijn knie en heupen, dus binnenkort een afspraak met fysio maken.

Vandaag weer naar mijn moeder, tevens om hun auto terug te brengen. Was gisteren samen met mijn broer nog even op bezoek bij mijn vader geweest. Als het goed is mag hij straks naar huis. Hij was zo bang dat ik ging bevallen als hij in het ziekenhuis lag. De lieverd.

Gwen, hoe is je 1e nacht gegaan met Mika en lieve foto's hoor.

Natasja, lief hoor en mooi meisje.

Dees ook weer aan het nachtbraken, maar eh waarom slaap je 's nachts in de woonkamer? Misschien dat ik dat gemist heb hoor. sorry... :oops:

Linda, succes vandaag bij de maatschappelijk werker, hoop dat hij/zij je kan helpen, vooral na zo'n dag als gisteren. Succes hoor meid.

4. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    morge tari :D

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    morge hope.
    Beetje geslapen?

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    je pa in het ziekenhuis? ow jee dat heb ik dus niet gezien, ,....
    hopelijk mag ie snel weer naar huis,....
    dus nog ff je beentjes bij elkaar houden graag :D

al lijkt het mij, dat het bij jou ook niet lang meer op zich zal laten wachten,.......

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Tari en Wencke ik hoop dat het bij jullie snel doorzet.

Bedankt voor de steun en Hope bedankt voor je knuffel

Trouwen even een vraagje aan de ervaren damens. Het is een best intiem vraagje dus als jullie niet willen zeggen begrijp ik dat ook.
    Vraag: liepen jullie ook helemaal leeg bij de eerste menstruatie naar je zwangerschap. Echt niet meer normaal zeg;) Maar goed het is wel een goed teken tegen grote schoonmaak. En laten we wel wezen het is nu sinds 16 maanden weer eens feest bij mij:)

Liefs Linda

8. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja tari, heerlijk geslapen,.....
    gelukkig wel ;)

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hij mag vandaag naar huis, hij had een liesbreuk.

Ik had gisteren inderdaad voor nood maar extra kleding mee, mijn gevoel heeft ook zoiets van, hmm weet niet, maar het zal me niets verbazen als het ineens begint. Maar ja er zijn ook dagen bij dat het erg rustig is.

Maar kon gisteren ook niets van de kinderen hebben, zat op het randje van huilen met ze. HAd ik de vorige keer volgens mijn ook vlak voor de bevalling.

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Nou moet even goed nadenken, maar volgens mijn wel bij Angelus bij Zefanja minder terwijl ik daar pas laat ongesteld werd vanwege de BV. Maar dit was toen minder heftig.

11. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    linda het was wel een DIKKE knuffel hoor ;)

en al ben ik niet (helemaal) ervaren,......
    de ene loopt zeg maar leeg na de bevalling, en de ander niet, bij de 1 komt de menstruatie na 4 weken, bij de ander weer niet, ik geloof dat daar geen touw aan vast te knopen is,.....
    sommige die pas na maanden weer eens ongesteld worden, lopen weer leeg net zoals na de bevalling, de ander heeft zijn eigen cyclus terug,....

12. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    maar ja heeft ook weer met wel of geen bv te maken ,...

13. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    gelukkig tari, dan hoef je je daar ook niet druk om te maken, en je pa zich niet schuldig te voelen ,....

gaan je emo's opspelen? haha kan een voorbode zijn he,.....
    haha ennuh was het vandaag geen volle maan? ennuh pas op he, peetje is jarig :D
    ennuh nog vrijdag ook whaha nog ff en je moet wel

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ah de november mama's ontwaken, ik val bijna weer in slaap :)

Tari ik slaap in de woonkamer omdat ons bed niet op klossen kan, en sowieso niet in de slaapkamer kan bevallen ivm ruimte
    Dus nu een bed in de woonkamer op klossen, want in en uit bed ging niet zo heel makkelijk meer

Lind een hele dikke knuf voor jou!

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ah vandaar, wel lekker he op klossen, gaat een stuk makkelijker met bed uitkomen. Zal wel vreemd slapen dan denk ik. Toch andere geluiden en zo.
    Hangen je gordijnen als nog?

16. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    morge ikke,...
    aangezien die vraag mij laatst ook al bezig hield en nu je reaktie er op zie, kun je dan niet gewoon in je eigen bed blijven en dan wanneer het zich aandiend in de kamer gaan slapen? of is er nu al een andere reden voor dan?

17. Niet meer actief

Mogge meiden

't wordt eentonig zo, ik trek t niet om op iedereen te reageren, zit als een zombie op mn stoel. Gisteravond eerst samen uitgebreid gedoucht, ik kon amper nog op mn benen staan. Om 10 uur lag ik in bed, was gesloopt, maar uiteraard weer amper geslapen. En vannacht én vanmorgen weer overgegven, ik wordt er gestoord van! Ben nu dus goed sjagrijnig en geloof dat ik me vandaag maar een beetje ga verstoppen voor de wereld, want voel me ellendig.

Sorry voor het zoveelste egoberichtje, ik denk echt wel aan jullie, maar t komt momenteel gewoon even niet binnen hier..

Knuf
    Ilse

18. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    :oops: :oops: :oops: zag je laatste zinnetje niet ikke :oops: :D

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hope van mij mag het hoor vandaag! Want ja morgen 'mag' ik ook al niet bevallen, dus dan maar vandaag. hahaha....

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ruby: heel veel succes vandaag

Gwen en Natas: wat een mooie foto's van jullie kindjes

Peetje: van harte gefeliciteerd

Linda: Succes vandaag bij maatschappelijk werk, hoop dat je er baat bij gaat hebben en je wat beter gaat voelen

Tari: beterschap voor je vader

Ikke: al een beetje gewend aan slapen in de woonkamer?

Deel Deze Pagina