November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    hoi buddy Hope,

Ja alles is nu prima, de kaakpijn was al meteen weg. Alleen nog wat stram van het getrek aan mijn kaak door de tandarts maar dat neem ik voor lief.
    Alles goed daar ?
    Ga vanmiddag maar weer een ritje meerijden op de truck nu het nog kan :)

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Niet onderweg gaan bevallen he Blondie ;)

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou mn GSM staat klaar voor het eerste Ruby-nieuws...
    Ik zal Linda een SMSje sturen als het zover is!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou, dat is wel heel sterk... prompt komt er een BUDDY BERICHT binnen van Ruby:

08:52 uur:

" Vliezen zijn gebroken. Ga zo aan het infuus. Ze hebben geen gel gebruikt was niet nodig blijkbaar. toi toi toi gaat het snel. Hou jullie op de hoogte. Liefs. "

Dat is dus erg positief! Nu maar hopen dat ze dit mooie tempo volhoudt vandaag, dan wordt het een 'vluggertje'. Wat zou dat mooi zijn voor haar!

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!
    Hier voor de verandering wel eens behoorlijk geslapen!
    Natuurlijk met het nodige gekreun en gesteun omdraaien zo'n 50 keer per nacht en dan nog de plaspauzes maar geen kinderen wakker...zo dat scheelt ;)

Ik kom later vandaag wel uitgebreid reageren, ga hier even wat doen en straks naar school, de kleuters hebben een soort optreden dus ik ga ff kijken wat Niels presteert ;)

Peetje: gefeliciteerd!
    Brakke meiden: (((knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff)))

En voor de rest ben ik vooral erg met Ruby bezig :D
    Elke keer als ik vannacht wakker werd dacht ik van oh Ruby moet straks....hahaha ben nerveus voor haar :)
    Hoop dat ze inmiddels de weeen ligt weg te puffen en we straks supernieuws krijgen!

Ik kom af en toe spieken op het forum!
    Fijne dag allemaal!
    xxx Roelie

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat spannend!
    Ruby You Go Girl! :D
    Oh ik heb er de kriebels van :D

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Petra VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Enneh.... Ruby regelt namens ons allemaal een kleine surprise ;)

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hihihi :)
    Het was vanavond volle maan toch?
    Misschien komen er nog wel een paar kadootjes bij?
    Volgens mij zijn Jen en Melanie aan de beurt :D

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Even snel...kom later vanmiddag even bijlezen en bijpraten ;).

Ruby -> heel veel succes vandaag! Ik zal aan je denken!

Peetje -> gefeliciteerd met je verjaardag :whistle: :whistle: ! Heb je nog een feestje vandaag?

Stasia -> veel succes bij de gyn! Ben benieuwd of hij/zij nog iets zegt over je bloeddruk en of je eventueel ingeleid kan/mag worden!

Muriel -> jij veel succes bij de vk!

En alle meiden in de lappenmand: heel veel sterkte en beterschap ***knuffel***

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik had aan Metro (mn werk) gevraagd, of ze een Metro-distributierekje wilden plaatsen bij mijn bakker om de hoek, zodat ik iedere dag toch eventjes Metro kan lezen.
    De bakker wilde het graag, dus dat was mooi.
    Het rekje zou vanmorgen worden geplaatst, maar helaas..... het stond er nog niet. Du nu mn croissantje zonder dat krantje, hihi.

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Dat toch zeker niet... alhoewel, er zitten net nieuwe stoelhoezen in de truck hoop dat mijn vliezen niet breken dan ;)

Ruby: you go girl :)

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik zei dat er 15 meiden moesten bevallen vandaag! Wat is dat nou!

Ikzelf heb redelijke nacht. Heb de volle maan niet gezien maar had zo rond 6 uur een samentrekkende buik, ben wakker gebleven maar daarna niks meer gehad. Dus ik kan het niet klokken.

Petra, lang zal je leven!

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik ben nu babyboom aan het kijken, en ik zie die astrid weer bellen en de tranen stromen gelijk over mn wangen

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    maar voglens mij komt het door dat leipe muziekje wat ze erbij draaien, ik moet altijd huilen als ze bij een docu dat muziekje afspelen

15. Niet meer actief

Goedemorgen dames,
    Hier nog steeds een zwaar gevoel in mijn buik, gelukkig geen steken in mijn "onderste", maar echt fijn voelt het allemaal niet....

Dus vanaf vandaag "volledige" rust voor deze dame, althans geen gekke klusdingen meer, gewoon het huishouden een beetje houden en dan mag hubbie de rest doen ;)

Wel raar hoor; begin het allemaal een beetje spannend te vinden nu.....heb geen idee wat ik moet voelen natuurlijk (al zegt iedereen dat je het vanzelf merkt) :rolleyes:

Nou ik spring zometeen nog 1 keer op de fiets, de laatste boodschapjes halen, beschuiten, muisjes e.d. en ik ga mezelf maar eens verwennen met wat lekkers....

Verder doe ik lekker niets vandaag.... :)

16. Niet meer actief

Zo, ik ben weer bijgelezen. Mannetje van de ketel is net geweest voor check-up en reparatie lekkage. Kan ik tenminste weer onderuit gaan, heb megahoofdpijn op het moment. Hoop dat ik nog kan slapen, ook al heb ik vannacht goede nacht gehad natuurlijk toch nog steeds megamoe.

Debby fijn dat je weer goedgekeurd bent door de vk. Maandag wordt een spannende dag voor jou, waar hangt het nu eigenlijk nog van af of ze je wel of niet gaan inleiden dan? Eh, ik bedoel eigenlijk: wat zou reden zijn het wel te doen en wat om het niet te doen? Puur de bloeddruk? Aaaaah, ik lees nu net verder en je geeft zelf al antwoord op mijn vraag dus. Anyway...succes met de laatste loodjes meid!

Roelie hoe is het met je rug meid? Let's keep the hernia out.....

Peetje, die pijnlijke tepels heb ik al de gehele zwangerschap. De ene dag wel meer dan de andere, maar al sinds de bevruchting pijnlijke borsten dus. Ik hoop dat dit na de bevalling gelijk weg is, want ik wil heeeeeeeeeel graag borstvoeding gaan geven aan onze kleine meid.

Ikke niet zo lekker momenteel....Neem voldoende je rust meid! Je lijf geeft het toch aan hoor. Trouwens, voor de ijzer is Floradix erg goed! Helpt bij mij als een tierelier. Wel fijn trouwens dat ukkie al helemaal startklaar ligt!

Barbabintje, knuffel voor je meid. Gaat momenteel ook niet lekker met jou dus. Hoe is het met de hoofdpijn? Ik moet zeggen dat die bij mij de laatste tijd ook weer erg is toegenomen, hangt samen met de verhoogde bloeddruk zegt mijn vk, misschien is dat dus bij jou ook wel daardoor? Al zal de stress zeker een handje meehelpen lijkt me. Is het echt nog zo'n puinzooi bij jullie dan? Maar lekker vaak een heerlijk ontspannend bad nemen en lekker op de bank met boekjes/tijdschriften! Luister maar naar 'tante Indigo' ;)

Linda je hebt het ontzettend moeilijk momenteel dus, lijkt me sowieso niet makkelijk voor je dat hier nu de een na de ander aan het bevallen slaat en met een klein mensje naar huis gaat. meisje een hele dikke knuffel voor jou! En ik hoop dat het maatschappelijk werk vandaag iets voor je kan betekenen.

Murmel, wat ontzettend leuk van dat vriendinnetje van je! Feliciteer haar maar met het ieniemienie mensje in wording in haar buik. En zelf ineens mega-emotioneel dus, terwijl je dat niet eerder hebt gehad. Goh....klinkt wel spannend. Je gaat toch niet ineens meedoen met je buddy vandaag? Wie houdt ons dan op de hoogte? 8)

Gwen, heerlijk meid dat je er zo van kunt genieten dat je manneke nu lekker thuis is. Wat een heerlijk ventje is het toch ook....zwijmel. Geweldig zoals hij zich lekker overgeeft aan de slaap op papa's knie!

Natasja, wat een snoepsige foto's van de kleine meid! Om op te vreten. Dat pakje wat ze op de eerste foto aanheeft hangt hier ook al in de kast voor ons meisje, haha. En wow, wat een heerlijk bevallingsverhaal, daar teken je toch voor? Fijn dat het zo'n voorspoedige bevalling voor je was.

Dafje, dat klinkt als een slimme taakverdeling s'nachts, misschien hier ook alvast eens aankaarten...

Peetje, PROFICIAT MET JE VERJAARDAG

Ruby, zo gaat 'ie goed meis, in gedachten steunen we je vandaag allemaal. Ik hoop dat je jouw kleine nu snel in je armen kunt houden.
    Ik heb gisteren babyboom inderdaad gezien. Pffff, enorm veel bewondering voor je zus hoor, wat een mega teleurstelling zeg, wat moeten sommigen toch een engelengeduld hebben voor ze een kleintje mogen ontvangen!

Tari, alweer delen van de slijmprop verloren. Ben benieuwd, wordt steeds spannender zo he?
    Knapt je vader al goed op van de ingreep? lastig hoor, die hormonen zo op het eind. Kan me goed voorstellen dat je dan effe wat minder van de kids kunt hebben hoor. Knuffel!

Ilse, meid, trek je maar lekker effe terug ja. De wereld kan je nu wel even gestolen worden toch? Een mega-knuffel voor je.

Hope...4,5 uur weinig slaap? Joh, het voelt alsof ik eindelijk weer eens een nacht heb geslapen. Hier kom ik de laatste weken vaak maar aan 2 tot 3 uur hoogstens hoor. En dan niet eens overdag een tukje erbij, lukt gewoon niet.

Ik word hier af en toe trouwens gewoon helemaal niet goed van de heftig intense menstruatiepijnen in mijn buik. Pfffff en dan zeggen ze dat weeen wel 10 x erger zijn dan menstruatiepijn he? Vond mijn menstruatie altijd al hel..... :confused:
    De kleine gebruikt sinds gisterenavond mijn blaas trouwens als boksbal, ECHT niet lekker :( Ook af en toe gigantisch pijnlijke steken in mijn vagina, pffff, alsof ze daar met messen aan de gang is. Wat is dat toch?

Nou, meiden, ik ga wat rust nemen. Vanmiddag krijg ik bezoek van vriendin met zoontje en voel me bagger, dussssss.....
    Allemaal fijne dag alvast en tot de volgende keer weer.

Liefs, Indigo

17. Muriel, dank je dat je Linda wilt sms-en.. ik heb momenteel niet zo heel veel de tijd om op het forum te hangen.. de kleine eist gewoon veel aandacht en tijd op... ik kom nog wel weer even aanwaaien vandaag, maar weet echt niet wanneer.. daar is geen touw op te trekken hier,... want dat laat zich niet sturen.. voeden op verzoek is niet altijd even handig :)

18. Joehoe Fenna is twee weken! \:D/ :whistle: =D>

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Geen probleem Dafje!
    Jeetje, Fenna alweer 2 weken, wat gaat dat ongelooflijk snel he?!

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :confused: heb me toch geslapen tot 11 uur, het is ook dat ik me wekker had gezet anders had ik nog wel even door geslapen.
    Ben lekker onder douche gesprongen en voel me al iets beter.

Wauwwwww Ruby dat gaat snel, nou die heeft strakjes wel haar kleintje in dr armen hoor.

Nou ik ga even een bakkie nemen, beetje make uppen, lijkt het nog wat hoop ik en dan strakjes naar de vk, hips moet nog uriene opvangen, blijft een lastige klus met zo'n dikke buik :)

Deel Deze Pagina