Peetje; Gefeliciteerd met je verjaardag meid!! Pfff, voel me echt niet helemaal 100%, heb net m'n sigaretje niet eens op omdat ik er gewoon duizelig en misselijk van werd.... Ga zometeen toch even snel boodschapjes halen en dan duik ik daarna de bank op en doe ik helemaal niets meer vandaag....Moet vanavond ook nog naar de verjaardag van mijn zusje...
Peetje, gefeliciteerd met je verjaardag! Oooeeeeh spannend voor Ruby! Ik ben wel hele benieuwd naar haar mannetje en zijn arabisch/nederlandse naam Wow Indigo, 4.5 uur geslapen. Dat zal helpen om je wat beter te voelen. Hoe gaat het nu met Erik en jou? Issie weer een beetje lief voor je? Muriel, ik wil ook wel een metro bij mijn croissantje....zal ik je mijn adres geven? Hier echt veel geslapen de afgelopen uren. Wel zowat iedere 2 uur een pitstop, maar daarna gewoon weer verder tukken. Zal het toch nodig hebben. Vanmorgen weer controle bij de vlos gehad. Urine was ok. Bloeddruk nog onveranderd en heb ook nog wel hoofdpijn. Maar ik denk zelf dat het toch voornamelijk stressgerelateerde klachten zijn. Zij vermoedde dat ook wel, maar wil het toch in de gaten houden. Nu moet ik maandag weer terug voor extra controle of eerder als de hoofdpijn erger wordt of ik steken in mijn buik erbij zou krijgen. Maar hoef geen bedrust te houden, alleen "gewone" rust.....ik ga mijn best doen Nu eerst de lonen hier thuis op mijn gemakkie verwerken. Dan tukkie proberen te bouwen en vanavond toch maar even mee met het door mijzelf georganiseerde personeelsuitje. Inge is in ieder geval lekker de keuken aan het uitsoppen en Jean-Paul heeft vanmorgen de slaapkamer schoongemaakt en het grof vuil weggebracht, dus er wordt goed voor me gezorgd
Hmm vergeet ik nog Peetje te feliciteren. Dus Peet, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van!
Heb intussen de marktplaats advertenties voor mn tante gezet met de foto's erbij en krijg er al aardig wat reacties op via mail, wat een werk, kan wel provisie gaan vragen hihi
Haha Maria, dat dacht ik ook: doe mij dat croissantje maar bij mijn krantje, beetje proppen, dan past het wel door de brievenbus!! Peetje: gefeliciteerd, maak er een leuke dag van, aan je cadeau wordt gewerkt door (in elk geval) Ruby! Zo, bij Ruby schiet het al op dus. Hopen dat het echt lekker kort duurt, dan horen we weer snel wat! Esther: blijf wel rustig aan doen, hè?! Volle maan: is dat nou aankomende nacht of afgelopen nacht? Misschien dat ik deze vrijdag toch even voorbij laat gaan. Denk dat ik echt maar voor 9/11 ga, dan kan ik nog wat dingen afmaken die ik wil doen en gewoon afspraken nakomen! Vanmiddag naar een vriendinnetje, daar eten met een stel meiden, wordt vast weer gezellig! En het weekend zit ook alweer vol met mensen die langs komen, super gezellig in elk geval! Moeten ook maar weer eens goed naar de uitzetlijst gaan kijken, heb het gevoel dat we er nog niet helemaal zijn
Zo eerder terug dan ik dacht... hubbie is even naar de juwelier... zijn zakhorloge is stukgegaan door de kraamhulp... nu issie al drie dagen sjago als ie dat ding ziet... erg gezellig dus. not! Fenna heeft net d'r eerste vitamine D-druppels gehad, die dingen ruiken naar drop en anijs. Ze maakte wel rare geluiden bij het doorslikken... Peetje, nog gefeliciteerd! Dames die voor de controle gaan, succes! Ruby, jij bent al goed bezig, gebroken vliezen, dan kan het nooit lang meer duren toch?
Nog geen Ruby nieuws...spannend hoor! Ik ga even slapen ben zooooooooooo moe..... Kom straks wel weer kijken! xxx Roelie
hoi meiden, @Ruby, succes vandaag. @Peetje, Hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag gewenst. Hier gaat het nu een beetje redelijk. Voel me zwaar beroerd door de verkoudheid hoop dat het snel weg is. Alle dames fijne dag gewenst en ik kom vanavond wel ff kijken of er nog nieuws is van Ruby
Hallo allemaal, eindelijk thuis pfffff. Moest om 9:45 bij de gyn zijn en je raadt het al mijn bloeddruk was weer torenhoog. Ook verteld dat ik toch wel hoofdpijn heb dehad afgelopen week. Ze vertrouwden het toch niet helemaal dus weer bloed laten prikken en een plasje inleveren. Toen door gestuurd naar de verpleegafdeling waar ik een uur aan de ctg moest en om de 10 min mijn bloeddruk werd gemeten. Bloeddruk zakte weer omdat ik natuurlijk op een heerlijk bedje lag. Gyn nog bij mijn bed geweest en ik mocht weer naar huis. Moet alleen nu veel rust houden ( nog net geen bedrust) en zodra ik buikpijn, hoofdpijn of sterretjes ga zien moet ik bellen. Zo dat was mijn ego berichtje. Peetje gefeli met je verjaardag {|= \/
Deesje -> hoe gaat het vandaag met je? Ben je alweer bij de vk geweest? Stasia -> hoe was jouw controle bij de gyn? Esther -> hoe gaat het vandaag met je? Balen dat de paracetamol niet heeft geholpen tegen de hoofdpijn! En inderdaad stress is niet echt bevorderlijk, maar de baby komt als het klaar is, dus daar moet je je maar niet te druk om proberen te maken. Makkelijker gezegd dan gedaan hoor! Lees trouwens net dat je maandag weer naar de vk mag. Gewoon rustig aan doen, dat is het beste! Iris -> goed om te horen dat je geen lichamelijk werk bij je tante hoefde te doen! En nu maar hopen dat ze snel reacties krijgt op de advertenties. Linda -> wat vervelend dat het even niet goed gaat! Een digiknuffel voor jou! Lees net dat je vandaag naar de maatschappelijk werker moet. Ik heb zelf ook bij een maatschappelijk werker gelopen en voelde me altijd opgelucht als ik geweest was! Hopelijk geldt dat ook voor jou! Muriel -> wat een goed nieuws zeg van je vriendin! Wat heerlijk dat ze weer zwanger is EN dat ze een kloppend hartje heeft gezien! Ik weet nog goed dat ik de eerste keer het hartje hoorde en zag kloppen op de echo (snif, snif ) .ooooh ik dwaal af! Gwen -> wat heerlijk he dat Mika thuis is! Geniet er maar lekker van! En wat een schattige foto! Ik ga spontaan huilen van die mooie babyfotos! Natasja -> wat een schattige fotos zeg! Krijg er spontaan tranen van in mijn ogen. En wat een heerlijke bevalling heb jij gehad! Daar teken ik ook voor . Geniet inderdaad gewoon lekker van de kraamtijd! Wencke -> buddy! Ook jij bent dus lekker aan het rommelen, het wordt allemaal erg spannend! Vanochtend kwam de verpleegkundige weer voor mijn controles en toen vertelde ik ook dat ik vaak s avonds en s nachts last had van harde buiken en overdag nagenoeg niet. Hij vertelde dat dat vaak het geval is, dat de baarmoeder s avonds en s nachts onrustig is. Maar ik hoop voor je dat het je deze keer op tijd herkent en op tijd in het ziekenhuis bent! Ruby -> ik hoop dat je snel bevalt van je zoon! En dat het een voorspoedige bevalling is! Ik heb babyboom nog niet gezien, maar ga straks even naar de herhaling kijken. Heb toch niets beters te doen dan in bed te liggen . Melanie -> wat heeft Angelus dan? Of is dat nog niet bekend? En hoe is het met je vader gegaan? Wel lief dat hij bang was dat jij ging bevallen als hij in het ziekenhuis ligt. En fijn als hij straks weer lekker naar huis mag! Als je zo leest, lijkt iedereen wel te rommelen J. Ilse -> wat vervelend zeg dat je weer slecht hebt geslapen en je niet lekker voelt! Ook voor jou een digiknuffel, die kun je wel gebruiken! Rachel -> gefeliciteerd met je 37 weken!
Enne trouwens ik blijf het forum wel in de gaten houden en mocht er nieuws zijn sms in Tari wel. Ze had het aan iemand anders gevraagd (weet even niet meer wie) omdat ze niet wist of ik vandaag online zou komen.
Jeetje...wat een verhaal Stasia! Maar wel fijn dat je weer naar huis mocht! Hoe hoog was je bloeddruk?
Daarna telkens weer wat lager. Maar met mijn diabetes heb ik toch een verhoogde kans op zwangerschapsvergiftiging dus moet het echt rustig aan doen en gelijk bellen als ik klachten krijg.
Hallo meiden Nou terug van de vk, was expres wat vroeger gegaan, zodat ik even kon bijkomen en mn bloeddruk wat kon zakken. Maar nee was dus niet zo, bloeddruk was nog steeds te hoog, hoger als gister zelfs/ was nu 133/87. KLinkt inpreciepe nog niet zo hoog, maar omdat mn bloeddruk eigelijk altijd vrij laag is. Ze bleef trouwens meten, voor de zekerheid. Duidelijke intructies mee gekregen voor het weekend, als ik me maar ook iets anders ga voelen direct bellen, ze liever 10 keer voor niks komen dan een keer te laat. Maandag moet ik weer bellen voor een tussendoor bloeddruk afspraak. Dus onder extra controlle, en idd ook net zoals Stasia rustig aan doen. Nou piet was gelijk helemaal nerveus, arme man. Maar ja doe dus lekker niks vandaag, vanavond bij mn tante eten. komt allemaal goed