nee volgens mij zit ze te stangen,bij mij was het hartje ook heel duidelijk bij 10 weken.en die maten : ik heb normaal 34/36 en heb positiebroeken gekocht bij h&m maatje 36.is een beetje wijd maar er zit ook een verstelbare band in.
ik ga voor de zekerheid wat positie kleren halen bij de h&m dan. Mijn vriend wil dolgraag een tweeling. En in de familie (niet de directe lijn) zitten ook tweelingen...
Vanmiddag een mooie middag gehad met mijn mamma in de tuin. Ik kwam binnen en toen zei ze heel spontaan HALLO! Het klinkt simpel, maar ik ben er helemaal blij mee! Murmel, het is precies zoals je zegt: het is mooi dat we toch onze moeder/dochterband kunnen onderhouden. amaranta, wil jij ook graag een tweeling? Mijn buurvrouw heeft een tweeling van nu net 2 jaar en het is heel bijzonder. murmel, fijn dat je kat weer terug is van zijn avontuur! Ik ben de mijne al bijna 2 weken kwijt... Het is nogal een dondersteen en hij blijft wel vaker een paar dagen weg, maar nu maak ik me wel zorgen.
@Barbabintje wat ontzettend mooi dat je moeder zo gedag zei, fijn dat dat soort kleine dingen dan zoveel met je doen. ze is er vast hard mee bezig om weer er bovenop te komen om fijn met je mee te kunnen leven de komende maanden en jaren! Maar wat vreselijk dat je kat al zo lang weg is, ik zou helemaal gek worden. Is hij verliefd (en niet geholpen) misschien? Heb je al een zoekactie op touw gezet? Je kunt zo weinig doen verder he? Voelde me ook heel suf toen ik als een kattenvrouwtje al roepend door de buurt liep, maar daardoor heb ik m toch maar mooi gevonden. Over die positiekleding: heb vandaag voor t eerst mn positiebroek van Mamalicious aan, een stoere broek, met zij-elastiek en wat zit dat HEERLIJK! Geen gedruk meer in mn buik en lekker lossig. Ben blij dat ik m heb.
p.s. Nu we het toch over tweelingen hebben: statistisch gezien zou er haast wel eentje bij moeten zitten, want volgens mij hebben de oktobermama´s er ook geen! Dus voor degenen die nog geen echo hebben gehad: !
He ladies, kom ff snel de banner checken...kom van de week weer aanwaaien om op iedereen te reageren...nu ff druk druk druk ....
goeiemorgen, vannacht weer heel beroerd geslapen maar voel me verder wel goed. ben eigenlijk weer heel zenuwachtig,moet vandaag naar de gynacoloog en krijg weer een echo. ook gaan ze een klysma doen omdat ik al een week niet normaal naar het toilet ben geweest.brrrrrr eng joh maar die buikkrampen zijn enorm vervelend. ga vanmiddag ook ff naar de stad een zomerjas voor mijn jongens kopen en sandalen voor de oudste.de jongste heb ik superstoere voor gekocht van panama jack.en natuurlijk nog ff een broek en een truitje voor mezelf. denk dat ik gelijk ff een paar spulletjes voor de baby ga halen bij de hema. de babykamer is al bijna klaar als ik weet wat we krijgen hoef ik alleen nog het beddegoed aan te schaffen. als het een meid wordt koop ik een knalroze quinny kinderwagen en voor een jongen een lime kleurige. kan niet wachten tot ik weet wat het word,met een beetje geluk hoor ik het over 6 weken
@ruby28 ik kan ook niet wachten tot we weten wat het word gek hé. Heb ook ontzettend vervelend geslapen, althans het voelt alsof ik niet heb geslapen terwijl ik er om 10 uur al in lag! Donderdag me 2de echo, ben toch wel weer zenuwachtig. Lekker een halve dag vrij donderdag ben ik ook wel blij mee Volgende week koninginnedag...heeft er al iemand plannen?
ik heb volgende week ook mijn eerste echo kan er niet op wachten. ik wil ook heel graag weten wat het wordt. bij de mijn vriend zitten ook tweelingen. mensen vragen ook zitten er echt geen twee in. mijn buikje is al aardig gegroeid (zie album) ik had al wel een buikje maar je ziet wel het verschil van zeven en tien weken. we wachten het mooi af volgende week woensdag. ik kan super slapen ben zochtens optijd wakker. en ben ook niet zo moe de hele dag.
Zooo Ilona, jij hebt Echt al een buik! Ben benieuwd naar je echo..... Mijn zusje zegt ook iedere keer tegen mij:ik voel dat je een tweeling krijgt! Maar bij mij is de kans klein, want ik weet dat ik één folikel had dus in het uiterste geval zou het dan een één eii'ge tweeling kunnen zijn (of zeg ik nou iets heel doms?) en die kans is wel erg klein. Wij willen geloof ik niet weten wat het wordt, een jongen of meisje. Voor mij hoeft het in ieder geval niet. Maar wie weet, niets is zo veranderlijk als de mens
Spannend Ilona! Tja, ons geld zetten we toch allemaal in op jou denk ik, als ik je buikje zo zie, hahahaha! @Amaranta: nog 3 daagjes werken en dan.... ben je een getrouwde vrouw! Ook erg spannend natuurlijk. Geen run-away-bride gevoelens?
dat zal wel even schrikken zijn als dat zo was. maar aan de andere kant zal ik het ook wel heel erg leuk vinden. ik zal het jullie meteen laten weten als ik geweest ben.
goedemorgen allemaal, was te druk om eerder langs te komen, dus gaat niet echt lukken om op iedereen te reageren. Ilona de grote van je buik hoeft niet te beteken dat het een tweeling word. Bij al mijn zwangerschappen dat men dit ook. En toch ook nu is het er een. Terwijl iedereen dacht dat het er echt 2 waren. Maar ja wie weet bij jouw wel. Ruby het word wel erg grappig met ons, wij willen ook weten wat het word, gewoon te nieuwsgierig, wil geen 40 weken meer wachten. leuke foto's in je album. mijn banner loopt 1 dag achter met die van jouw, terwijl we gelijk lopen. Zal hem morgenvroeg opnieuw aanmaken, misschien heeft het daar mee te maken. Maar de 12 wkn zijn we weer voorbij. Ik ben zaterdag naar de elf fantay fair geweest in Haarzuilens. Was weer erg leuk en gezellig, maar toen we 's avonds thuis kwamen was ik doodop en hondsberoerd. zondag had ik nog last van de vermoeiheid. Lekker 2 uurtjes als een blok geslapen s'middags. Maar ja vannacht weer elk uur op de klok gezien. Heb daar tevens een leuke windgongtje met een elfje voor de babykamer gekocht. Eindelijk eens iets voor de baby. verders al weken last van zware hoestbuien zo erg zelf dat zaterdag ochtend mijn ontbijt er weer uit lag. goed begin van de dag. Amaranta word spannend voor je, nog een aantal dagen. fientje vreemd dat jouw gyn vanaf je innnestelingdag rekend, dit is niet echt gebruikelijk.
@ilona aan de buik kan je niet zien of het een meerling is. Ik was zwanger van een drieling en bij 4 maanden was ik een stuk dunner dan ik nu ben met 10 weken!
ik weet ook wel dat dat totaal geen gerantie geeft voor een tweling. ik vond het gewoon leuk om te laten zien. en kijken wat jullie er van vonden.