Ohja, supermarkt ! Ik vind hem nog wel mooi hoor Maria. Maar kan me voorstellen dat je er anders over denkt als je er eerst een ander idee van had en dat dan laat beinvloeden door iemand die er weer een andere mening op nahoudt (snap je nog wat ik bedoel?)... Over de luiers: bedankt, ga zaterdag wel eens bedenken of ik ze ga kopen of niet. Waarschijnlijk wel... ken mezelf! Net weer even (uit verveling en uit hormoon-bui) alle websites bekeken waar onze vermiste poes op staat... helaas, niets natuurlijk. Ik haal mezelf nog steeds stomme dingen in mijn hoofd, dat ze al wel gevonden is, in een andere stad ofzo en dat ze dan "vergeten" om de chip te checken... Maarja, dat zal toch wel niet
Zo heb even een slapie gedaan en kwam even kijken of er al nieuws was. Pff 3 cm schiet nog niet echt op voor Ruby. Laten we hopen dat het nu wat sneller gaat.
hier geen slaapje meer gedaan trouwens, wel lekker op de bank gehangen Word zo opgehaald door mn tante we gaan daar eten. Dus hoef lekker niks te doen
ff spieken of er "ruby-nieuws" is.. schiet nog niet echt op of wel? maar goed, kan ineens héél snel gaan! Natasja had ook 5 cm ontsluiting en 2 uur later was Sanne er.. u never know.. Kraamhulp is net weer weg, ze zegt ook.. er is jou weinig te leren.. je kan alles al *trots* hihi.. Maar vind die back-up de eerste (4) dagen wel fijn.. ff 2 uurtjes alles samen doen.. Net in bad gedaan en ruik nu helemaal naar de zwitsal..! zo lekker vind ik dat! De eerste nacht zijn we goed doorgekomen, we zijn er 1 keer uitgegaan om te voeden.. maar niks geen gehuil of geschreeuw.. hopelijk blijft ie zo heerlijk! Ik heb ook hydrofiel en flanellen luiers.. hydrofiel kan je er bijna geen genoeg van hebben vind ik, maar flanellen idd alleen als het koud is, maar kamertemperatuur hou je toch in de gaten.. dus voor nu vind ik ze overbodig..
Fijn dat de eerste nacht zo goed is gegaan met Mika! En dank voor het luierantwoord! Ik ga weer uitloggen, moet naar mijn vriendinnetje om te kletsen en eten! Tot morgen!
Heb nooit flanellen luiers gehad, ook niet gemist... Wat fijn dat het zo lekker gaat met Mika, Gwen! Klinkt als een heerlijk mannetje! Peetje gefeliciteerd met je verjaardag! Sammy, jouw kat ook vermist? De mijne ook, sinds half september... Naar he? Weet ook niet waar ik moet zoeken, we houden wat sites en de dierenasiels in de gaten. Hij was niet gechipt, was er nog nooit van gekomen... Voel me nu wel een beetje schuldig. Wat veel dames met een hoge bloeddruk zeg! Het is wel duidelijk dat we met z'n allen op het eind lopen. Probeer het goed rustig aan te doen! Spannend he, van Ruby?!
Jee zeg, ik ben echt van de wereld geweest. Heb 3 uur lang liggen slapen, nou ja slapen....was gewoon helemaal out dus. Voel me nog steeds superbrak, maar de rust heeft wel goed gedaan. Helaas wel weer meer last nu van mijn bekken en heupen. Ik dacht: ik ga eens even spieken naar nieuws over Ruby, had eigenlijk min of meer verwacht dat er al goed nieuws zou zijn. Ai, schiet nog niet echt op dus, terwijl het begin zo voorspoedig verliep.... Ik hoop voor haar dat de ruggenprik meehelpt bij het ontsluiten (telkens als ik iets lees of hoor over pijnmedicatie vraag ik me even af hoe het hier moet gaan lukken zonder, zo thuis, maar sluit dan toch maar snel mijn ogen daarvoor.....) Dafja, Fenna al twee weekjes oud, jeetje wat vliegt de tijd. Lekker geurtje zeg: drop en anijs. MMMMM, zou mezelf denk ik moeten beheersen dat flesje vit. D niet achterover te slaan denk ik Sneu zeg, van de horloge van je hubby. Maar dat krijgt hij neem ik aan wel vergoed door de kraamhulp?! Ikke lekker nog effe kunnen pitten dus. Dus jij zet dan ook een wekker? Hier ook zo Jen, take it easy meis'! Pfff, ook nog een verjaardag...Ik zal aan je denken. Enne, niet stiekem daar gaan bevallen he, bij wijze van surprise voor je zus Barbabintje, het is gelukkig een stukje rustiger tussen Erik en mij, alhoewel het vanochtend weer effe flink raak was. Ik vroeg hem of hij de door mij voor een groot deel ingevulde adressenlijst zou willen uitprinten op zijn werk voor me, hier namelijk geen printer. Niet dat hij dan zegt: Oh, natuurlijk schatje (of zoiets) en blij is dat 'ie dat voor me kan doen. Neeeeeeee, lekker tegen me in gaan he: waarom moet dat nu? Kan dat niet over een week als die adressen die ik nog moest er ook bij staan? Je kunt kiezen of nu of dan...blablabla. Tsjee, waar gaat het over zeg? En denk maar niet dat het komt omdat het zo druk is op zijn werk hoor, neenee, meneer zit daar immers vaak duimen te draaien. Nul komma nul begrip voor de zwangerschapshormoontjes, word er soms erg frusty van. Maar goed, er zijn natuurlijk erger dingen he?! Slaap jij maar lekker veel hoor meid, de stress van je af laten glijden op die momenten. Goed voor jou en je beebje. Lekker voor je laten zorgen en vanavond genieten op het uitje (pff, ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken hoor) Ilse, ik zou als ik jou was idd maar provisie vragen aan je tante 8) Sammie allemaal gezellige plannen in het vooruitschiet voor jou vandaag en het weekend. Geniet er maar lekker van! Zo'n pijnplek bij de ribben heb ik ook, bij mij zit die helemaal bovenaan rechts, waar borstbeen en rib samenkomen. De huid is daar ook helemaal blauwpaars, zit een flinke blauwe plek/bloeduitstorting. Volgens de gyn komt het door het uitzetten van de ribbenkast en mogelijk af en toe een trap daar gehad van de kleine. Doet intens veel pijn, soms een tijd niet, andere keren uren aan een stuk heel erg. Vervelend he?! Oh meid, is jullie poes nog niet terug? Wat vreselijk rot voor je. Ik hoop dat er snel duidelijkheid mag komen waar ze is. Rachel proficiat met de 37 weken! Ik hoop voor jou dat de verkoudheid snel opsodemietert. Stasia, ook al weer aan de ctg en rust geadviseerd gekregen. Het is toch wat met de dames hier (Stasia, Debby, Barbabintje, Ikke, ik zelf). Hoort er blijkbaar echt bij die laatste weken he?! Meissie, doe het rustig aan he?! Debby wie is Iris? heb ik iets gemist? Zo, je zus en jij liggen dan ook lekker dicht bij elkaar in de zwangerschap. Zijn het ook de eerste kleinkinderen voor jullie ouders? Kan me voorstellen hoor die gemengde gevoelens mbt maandag. Misschien beter voor je eigen gemoedsrust je in te stellen op nog enkele weken afzien, al gun ik het je natuurlijk absoluut dat ze je wel zullen inleiden. Amaranta hoezo stom schilderij? Is toch hartstikke leuk geworden?! Meiden, ik ben er weer vandoor. Ga even bank-hangen.... tot later misschien.
Ogen weer open ben alleen nog niet helemaal wakker Lig je lekker te tukken, Niels zo lief achter de pc met koptelefoon op gaat dat achterlijke produkt van 19 jaar van 2 huizen verderop aan zijn auto zitten sleutelen...met van de zalige bonkerdebonkmuziek idioot hard het dreunde helemaal door in mijn buik...en dat zijn dan dezelfde lui die lopen te klagen als mijn honden blaffen als er iemand aankomt Pfoe ben zwaar chagerijnig nu Maar goed kwam ff kijken voor Ruby nieuws...3 cm...he verdorie had gehoopt dat het sneller zou gaan... Die kans is trouwens wel groot hoor nu de ruggenprik zit dan kunnen ze het infuus nog een tikkie opschroeven...mijn gok is dat voor 8 uur vanavond de kleine Ramon/Roman/Rafael/Ray/Rachid (ik heb ook geen idee hoor) er is xxx Roelie >>>> eerst koffie en bijkomen kom straks wel weer langswaaien
meiden ik ben er vandoor! Mn tante staat ieder moment voor de deur Fijne avond allemaal en doe rustig aan
ONTZETTEND BELANGRIJK BUDDY NIEUWS VAN RUBY!! " Ik ben om 13:57 bevallen van Rayan. Hij weegt 3.050 gram " Hoera Ruby! Van harte gefeliciteerd!
Tjonge, dat is dan wel megasnel gegaan. Misschien betekende vorige smsje wel dat ze nog 3 cm te gaan had ipv achter de rug?