Oh wat heerlijk zeg! Die van mijj schopt alleen af en toe in mijn buik . Verder geen geluid! Maar kan me voorstellen dat je helemaal aan het genieten bent
5 uur doorslapen?! Dat is heel lang of niet? Ik dacht dat ze om de 3/4 uur gevoed moesten worden? Of heb ik het helemaal mis?!
Nou inmiddels vind ik het niet zo erg meer om 's nachts te voeden.. alleen als ze 5 uur slaapt scheelt dat een nachtvoeding, dus vandaar... dan is het 's avonds laat rond 11 uur en dan 4 uur en dan 8 uur oid...
Na een lange zware dag van buddy-schap ( ) ga ik maar weer eens een lekker warm badje pakken. Dan mn hoogpotige nestje in en ff duimen dat ik morgen weer mn eigen blije zelf ben, hihi! Welterusten alvast allemaal en ik ben benieuwd wie er vannacht nog tegen de volle maan gaan huilen!
Weltrusten alvast Muriel! Ik ga straks ook lekker mijn bedje opzoeken (oh nee, daar lig ik al ). Dan ga ik straks maar gestrekt en oogjes dicht.
In het balkje met de knoppen waar ook album staat.. staat achteraan website, als je daar op klikt krijg je onze blog over Fenna en ons huis.. rare combi, ja ik weet het hihi
ff snel een berichtje. RUBY, GEFELICITEERD MET RAYAN! STASIA bedankt voor je sms-je. Ga ff sterrren dansen op het ijs kijken