Goedemorgen dames, Hier eigenlijk best lekker geslapen . Jeetje dat nieuws over Lieselotje is wel even schrikken zo op de vroege morgen. Ruby: goed gedaan meid. Geniet er lekker van. Jen: jij succes vandaag. Spannend hoor krijgen we er weer een kleintje bij vandaag. Ik hou het forum wel goed in de gaten vandaag. Hier is alles weer rustig in de buik. Ik ga me even aankleden want mijn vader staat zo voor de deur. Kom strakjes weer ff kijken of er nieuws is.
Goeiemorgen lieve meiden, kreeg net een sms-je van mijn lieve buddy: VANOCHTEND OM 8.35 UUR IS JEN BEVALLEN VAN EEN PRACHTIGE DOCHTER, ZE HEBBEN HAAR ESMAY GENOEMD. Details volgen later....
Jen -> gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Dat is toch heel snel gegaan, hopelijk ook soepel!
Daar gaat het wel op lijken . En als ik maandag nou ook nog ingeleid kan worden...dan is er weer een novembermama minder!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 6 MEIDEN 9 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 17 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Peetje24 (petra)~26 oktober JARIG!! (25) {|= Debby~ 29 oktober 9.20 uur gyn (misschien inleiden??) Maria~30 oktober controle VK Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15VK Murmel~2 november 09.00 VK Stasia~2 november 09.45 gyn Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Maria~ 6 november controle VK Murmel~9 november 16.00 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d KYRA~dochter van Esje en Bob~ 18 oktober ~ 3320 gram~48 cm~38w EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZK ~ ingeleid ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 8.35 uur ~ weeën ~ 39w1d Zodra de andere gegevens bekend zijn, pas ik deze natuurlijk nog aan op de lijst.
Goed om te horen dat het allemaal goed was! En fijn dat je vandaag weer even terug mag komen, dan ben je weer gerustgesteld! Houd je ons op de hoogte?
Ruby, wat een heerlijk ventje! Om op te vreten zeg, prachtig! Rust maar lekker uit van de gedane arbeid en geniet van dit mannetje. Amaranta, bedankt voor de tips mbt geboortekaartje aan jullie tonen straks! Roelie, je vijfjarige kleuter in de verkoop?! Hij zal inderdaad wel aanvoelen dat er op heel korte termijn het een en ander gaat veranderen in huis en dat hij dan niet meer 'het kleintje' is. Niet makkelijk voor je, nu je zelf op-het-eind-loopt. Komt allemaal vast weer in orde en dan ben je voor hem weer de allerliefste en mooiste mama Wat de kaartjes betreft....ik kan helaas geen geboortekaartjes aan mensen van hier sturen (dus ook niet aan de meiden die dat wel doen, sorry! De kaartjes zijn immers allemaal al besteld en van een geadresseerde voorzien) Wel stuur ik de meiden allemaal een felicitatiekaartje, hoewel dat soms echt even op zich wachten laat omdat ik niet enkel mijn huis uit ga om een kaartje te posten en aangezien ik op een week tijd misschien 1 of 2 keer uit huis kom.... Dafje, wat een heerlijk moppie is je dochter zeg! Enne....5 uur doorslapen, nou dat is inderdaad wel flink voor zo'n kleintje. Lenthe, fijn dat alles goed was bij controle meid! Hele geruststelling....Nu lekker nog even gaan genieten he meid?
Amaranta, ik denk dat de VRAAG bij je AANBOD last van een opstopping heeft in het verkeer hoop voor jullie beiden dat de file zich snel oplost
Goedemorgen! Zo even snel bijlezen enw at blijkt: de volle maan heeft zijn werk gedaan Jen en Erwin gefeliciteerd met Esmay!!! Ruby ik heb net ff snel de foto's bekeken wat een prachtig mannetje is Rayan! Tsja en hoe dicht kan leven en dood bij elkaar liggen...ik las ook net over het overlijden van Lieselotje...kende haar verder niet maar onvoorstelbaar...hoe oneerlijk kan het leven zijn... Ik ga boodschappen doen, kom vanmiddag weer langswaaien! xxx Roelie
Dacht ff gluren of er fotootje opstaat van Rayan en wat ziet mijn oog? Wéér iemand bevallen.. Jen gefeliciteerd met jullie dochter Esmay! wow.. ben benieuwd wie de eerste échte November mama gaat worden! polletje maken? hihi.. En Ruby wat een mooi manneke! Wat is dat dan toch nog snel gegaan zeg! Hoe gaat het met jouzelf verder? Bevalling goed ¨doorstaan¨? Ik heb echt overal kippevel door het bericht van Lieselot.. ze was gewoon even oud als ik.. daar wil je toch niet aan denken als je denkt aan zwanger worden dat je er een paar maandjes later niet meer bent.. vreselijk! En Muriel, heb je je oude ik al een beetje teruggevonden? Hier hebben we onze 2e nacht ook overleefd. Tot nu toe meld hij zich 1 keer ´s nachts dus we mogen niet klagen so far! maar was gisteren helemaal brak.. best vermoeiend allemaal nu hij thuis is, was net een beetje aan het zkh-ritme gewend en nu wéér een ander dagritme.. Pat begint maandag weer halve dagen, dan sta ik er écht alleen voor.. spannend!