Samen met Daphne en Linda maar bedoel wie er écht gaat bevallen in November, slimpie.. Haar naam moet op de lijst alleen nog eraf gehaald worden, bij de bevallingslijst.. dus wie nog een afsoraak oid aan moet passen.. *hint*
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 5 MEIDEN 9 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 19 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Debby~ 29 oktober 9.20 uur gyn (misschien inleiden??) Maria~30 oktober controle VK Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15VK Murmel~2 november 09.00 VK Stasia~2 november 09.45 gyn Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Maria~ 6 november controle VK Murmel~9 november 16.00 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d KYRA~dochter van Esje en Bob~ 18 oktober ~ 3320 gram~48 cm~38w EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZK ~ ingeleid ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 8.35 uur ~ weeën ~ 39w1d zo dan
jen van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje,..... heel veel liefde en pril geluk,...... haha zijn er nog wel november mama's over? en bevallen die wel in nov? of wachten die tot dec?
Nou, ik heb het juist aangepast omdat er een verschil zit in de meiden in de ene lijst en de buddylijst. Klopte dus wel zoals ik het had aangepast hoor....
zat ff de bevallingslijst te bekijken.. volgens de ´statistieken´ is Melanie nu eerst.. spannend! Gaat er nog iemand voorkruipen? hihi.. en Jolger en Morrighan zijn ook al tijdje niet geweest, of wel?
Die 19 hoort bij het aantal meiden dat moet bevallen. En dat zijn er toch 19 en niet 17? Of snap ik mezelf nou nietmeer>
Als we Morrighan en Rachel nu even toevoegen aan de buddylijst, dan is iedereen tevreden. Wil jiju dat effe doen Amaranta? Dan spring ik nu onder de douche en eerst even boven de wc hangen om weer over te geven.... En anders doe ik het straks wel als ik terugkom. Ik ben later weer hier, zodra er weer bericht is van Jennie.
he ruby wat een lekker kereltje en wat een leuk fotootje met zijn broertje,.... voor zover het te zien is, lijkt ie wel op papa he? hoe was uberhaubt je bevalling? je was snel, bent snel thuis ,....maar hoe verliep het verders?
Huh? Jen gefeliciteerd met jullie dochter! en Ruby, wat een mooi mannetje heb je weer op de wereld gezet!
he dames, rekenwonders, neem ff een bakkie, misschien helpt dat hihi nou ik ga er ff van tussen, ff de douche in, want ik zit nog in mn ouwe kloffie,...... en dan ff flink aan de strijk, genoeg dagen nagenoten van mn verjaardag en de rust vh niks doen tot laters allemaal,.. fijne dag