Nee natuurlijk kun je dat nu nog lang niet aan de buik zien. Die frutsels zijn een paar cm! Maar het is gewoon grappig om er een beetje over te dollen
dat vond ik nou ook. ik heb er ook geen gevoel bij dat het er meerdere zullen zijn. niet dat dat weer wat uitmaakt.. heeft iemand trouwens gister de paffs zitten kijken. wat is bruce een groot kind zeg.
nee niet gezien, ik zag op de echo wel dat ik meer vruchtwater heb dan bij de 1e met deze aantal weken, dat maakt dus ook wat uit voor de grote van je buik. Deze kleine heeft al heel wat meer ruimte om in te spartelen. Wel leuk hoor die foto's van je buik, heb ze ook al gemaakt. vooral tegen het eind is het leuk om te zien, dan denk je temig! ben ik dat. Ik vond dat ik bij de tweede al een grote buik had, ben benieuwd wat het nu gaat doen.
ik vind het ook erg leuk om te maken buikfoto's heb net even kraamzorg geregeld. anders vergeet ik het weer en dan ben ik zo twee weken verder als ik er weer aan denk ofzo. dit kan ik via menzis regelen echt heel makkelijk. zijn er al mensen die dit geregeld hebben. of ben ik weer zo vroeg.
Barbarintje, wat fijn dat je moeder je zo begroet! Lijkt me heerlijk om haar dat te horen zeggen. Ik stommelde vanochtend met dichte ogen naar de wc, zit ik erop, hoor ik opeens een kraaitje en ligt er een blote Sofia op een kussentje naast de pot . Ik schrok me dood, dacht dat ik nog sliep ofzo, maar toen bleek dat mijn man zijn papa-dag weer eens uiterst serieus aan het nemen was; hij had haar daar vast klaargelegd om samen met hem in bad te gaan. Heel rare ervaring als je nog niet helemaal wakker bent... Ik kan ook echt niet wachten tot ik weet wat het wordt! Hoezo weet jij het al zo snel Ruby? Dat wil ik ook! Fijn, bijna de twaalf weken erop zitten! Is natuurlijk geen garantie, maar het geeft toch weer een beetje rust. Ga snel door met werken, is knetterdruk hier ( ).
heb vanmorgen ook net mijn kraamzorg geregeld via CZ. Was dit al weer bijna vergeten. Krijg wel minder uren dan bij de vorige 2. Toen kreeg ik 64 uur nu maar 48, dat terwijl er nu 2 kleintjes rond lopen. Mijn moeder maar even lief aankijken. haha. Volgens mij heb ik vrijdag en zaterdag al de kleine gevoeld. Precies in het midden net boven mijn schaambeen, beetje gekriebel en net of er van binnen uit iemand langs je buik drukt. Nee deze ronde zijn het echt niet mijn darmen, dat voelde compleet anders. Zijn meer mama's van de 3e die dit bij de 12 wkn voelde. Is de 3e dus gaat wat sneller, je baarmoeder is wat gevoeliger, Zefanja voelde ik al met 15 weken. Ben benieuwd.
@Tari: wauw, dat zou wel gaaf zijn, zo snel. Jij weet natuurlijk ook al hoe het zou moeten voelen. Ik heb nog geen idee. Ik las ergens dat het een beetje voelt alsnof je (heel vies, sorry!) een wind laat in je badpak, dan die lucht die dan langs je badpak omhoog borrelt. Ik moest zo lachen toen ik dat las. Ik kan ook niet wachten tot het zover is! @Lenthe: ook voor jou bijna die magische 12 weken grens, heel fijn voor je! Ook kan ik niet wachten tot dat zover bij mij is... Ik ben in ieder geval gelukkig verder dan mn vorige keer, dat voelt al heel erg goed! Haha, kan me voorstellen dat je dacht dat je nog sliep toen je Sofia zag liggen
Ik heb de kraamzorg ook al geregeld hoor via FBTO en ik krijg het maximale dus 80 uur! Dat is mooi meegenomen.
Ik heb kraamzorg nog niet geregeld, wacht ik nog even mee. Eerst me 2de echo afwachten! Bah heb totaal geen zin meer vandaag, ben ook een btje chaggo! Werken valt me nu wel wat zwaarder hoor. Heb ook de hele nacht liggen dromen...
Kraamzorg heb ik wel aangevraagd, maar heb nog niet vernomen voor hoeveel uur ik aanmerking kom. Ben benieuwd. Wil wrschnlk geen BV geven, dus dan gaan er al wat uurtjes af geloof ik!
dat had ik ook gehoord. ik heb ook nog niet vernomen hoeveel uur ik krijg. ze vroegen alleen aan mij of ik voledige zorg wilden.
@Ilona: ach, maar jij hoeft je geen zorgen te maken, want met jouw tweeling krijg je toch al extra uurtjes, hahahahahahaha!
Hoi dames, Ben een paar daagjes niet geweest. Heb ook een heel vervelend weekend achter de rug. Ze hebben mijn 2e kat doodgereden hij was nog geen 2 min buiten toen er een vriendin van me binnen kwam je kat ligt midden op straat. Ik voelde weer het zelfde opkomen als 1.5 jaar geleden helemaal in paniek van NEEEEE niet weer ik heb zitten schelden en vloeken. Ik ben helemaal van slag af. Manlief ook.
@Rachel: he nee, wat vreselijk! En diegene die hem heeft aangereden heeft niets gemerkt en is niet gestopt? Kan me voorstellen dat je er behoorlijk van slag van bent. Sterkte gewenst!