Hope, ik ben er wel eens geweest, en ja wat is je verwachting ervan en waar ben je naar op zoek. Ik ga alleen heen voor de gezelligheid en soms wel eens een leuke aanbieding, maar ik persoonlijk vind de 9mnd beurs leuker. Serafijntje, tja eh,s****, . Daphne, herken het hoor, dat van die kinderwagen, mensen kijken je dan ook aan van.....moet dat..... Ze krijgen van mij dan ook gewoon een reaktie terug; zeker zelf geen kleine kinderen gehad. Nou zorgde ik vaak op markten of beurzen dat ik ze in een draagdoek of later in een rugdrager had. Want werd dan gek van die mensen die elke keer boos worden omdat je er met een wagen loopt, ook al raak je ze niet eens aan. Hier kijkt iedereen ook met medelijden naar me. O moet je eigenlijk nog een week, jemig wat een buik, wel een mooie, maar ....... Ach ja, word deze keer wel meer aangesproken dan met de vorige zwangerschappen. Allemaal leuke reacties nu vooral als ze horen dat het de 3e is. Verwachten ze dank ik niet van me.
haha, Fenna is aan het drinken laat ze tussendoor een boer (aan de borst ) en gaat dan gewoon verder met drinken
Tari, het stomme was dat deze mensen juist ook allemaal kinderen hebben...snap je toch niet.. ook niemand die ff de deur voor je openhoudt... gelukkig is hubbie wel zo lief
Tari, zijn jouw eerste twee mannen gepland zo kort achter elkaar gekomen? Op zich een mooi leeftijdsverschil.
Ja ze zijn gepland zo. Deze keer wilde we een iets langer leeftijd verschil, maar het was eerder raak dan we dachten. We waren nu nog niet eens voor het 'echt' bezig, hihi. Maar het is best wel druk zo, en zo meteen 3 kids onder de 4 jr. Wat mij ook altijd opvalt is dat het inderdaad altijd mensen met zelf kinderen zijn die commentaar op de wagen hebben. Juist van dat soort mensen snap je het niet.
Tja, dat komt er nou van he Wel gezellig zo dicht op elkaar denk ik... dan kunnen ze leuk met elkaar spelen... anders wordt het eerder dat ze op elkaar moeten passen ofzo.. ach het heeft allebei wel iets denk ik.. maar nu zit er toch iets meer dan twee jaar tussen?
Wat gezellig hier! Weinig nieuws, maar wel gezelligheid. Dafje -> lijkt me zo heerlijk om lekker met de kleine naar buiten te gaan! Daar kijk ik echt naar uit! En Tari > goed om te horen dat je je weer iets beter voelt! En ik kijk nog steeds uit naar ons "bakkie"
Ruby wat een ontzettend mooie zoon hebben jullie zeg. Lief zo die foto samen mijn zijn drieeen en met je grote en kleine zoon. Heel speciaal. Meid ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je niet lang pijn hebt van de ruggeprik. Ik denk aan je Liefs Linda
ik lust wel een stukkie Natasja, bedankt voor je kaartje! Realiseer me dat vannacht de klok een uur terug gaat.. hebben we een voedingsritme.. wordt dat ff door elkaar geschud vannacht hihi.. ben benieuwd hoe dat gaat straks.. of hij zich dan ook eerder meld en zo..
Ik schrok vanochtend ook heel erg toen ik het berichtje van Eliza zag. Echt onvoorstelbaar. Denk je aan een nieuwe periode van je leven te beginnen stopt je leven door het nieuwe begin. Echt heel bizar en oneerlijk. Ik vraag me inderdaad ook wel eens af wie de eerste echte november mama wordt. Zo zie je maar een uitgerekende datum zegt niet zoveel. Je kindje komt wanneer het wil komen en dat laat zich niet sturen door een datum. Meiden ik wens jullie allemaal een fijne avond en een fijne zondag toe. Als er morgen wat gebeurt zou jij Muriel mij dat weer op de hoogte willen brengen. Ik ben morgen die op het internet te vinden. Eerst heb ik zondag de herdenkingsdienst in de kerk en dat zal me heel veel energie kosten en daarna moet ik goed gaan rusten. Dus Muriel als je dat wilt zou ik dat erg fijn vinden. Liefs Linda
Oke...dan delen we met z'n 3-en . De verpleegkundige had het er ook al over dat de klok een uur terug gaat en dat ze morgen dus een uurtje "later' komt
Ja, doe ik Linda, maar alleen als ik ook een stukje taart mag, hihi En natuurlijk veel sterkte morgen tijdens de herdenkingsdienst!