Superbuddy's dus jullie tweetjes. Bedoelde er verder ook niets mee hoor lieve Amaranta, voor je denkt dat ik het verkeerd bedoelde of zo Meiden, ik ga eens even kijken wat ik kan eten. Moet helaas zelf iets gaan koken en heb totaal geen puf. Erik is de hele dag weg, naar zijn vader in de buurt van Gent (B). Nou, heb toch wel even iets moeten doen om er uberhaupt voor te zorgen dat hij vanavond om elf uur thuis is en niet blijft slapen daar Maar goed..... wens jullie allemaal een hele fijne avond en tot morgen of zo.
goedenavond meiden Hier een niet zo'n lekkere dag achter de rug, (en we hebben nog even) Dacht vanmorgen lekker de wasmachiene aan te zetten, wil ik was nummer 2 aanzetten, heeft mn machiene niks gedaan en geeft een foutcode aan, de gebruiksaanwijzing erbij gehaald, staat die code er niet bij nou lang leve google kom ik er achter dat waarschijnlijk mn printplaat naar de knoppe is. de wasmachien hebben we nog geen 5 maanden. Dus klantenservice gebeld volgens het boekje 24 uur bereikbaar ja niet dus, maandag pas weer Gelukkig was mn schoonzus er, die kwam 2 lieve pakjes brengen voor onze uk en heeft gelijk onze was mee genomen, erg lief. Nou PIet probeerd ook al de hele dag de tante te pakken te krijgen over de gordijnen voor onze kleine Uk, mooi niet. Piet heeft nu zoiets als ze nu niet klaar zijn haal ik ze op en breng naar een Turk en laat ze daar maken. Hij is echt laaiend, logisch ook. Ik probeer me niet zo heel druk te maken ivm bloeddruk maar dat is nog best lastig. Verder weinig gedaan vandaag, mag niks van Piet doen, is zo moeilijk om maar te blijven zitten en te hangen. Indigo bedankt voor de update van Jen. Gelukkig gaat alles goed met het verse gezinnetje. BEn erg benieuwd naar de foto's! Roelie rust lekker uit meid, heb je wel verdiend na al die drukke dagen Linda heel veel succes voor morgen, mooi gedicht trouwens!
Ik had het al geschreven voordat jij je bericht postte... Dus we zaten gewoon tegelijk. Ik voelde me zeer zeker niet aangevallen.
We zijn druk bezig om er vandaag toch nog een nuttig dagje van te maken, als ik niet beval, dan maar wat anders, nietwaar? We hebben een grote foto in 9 stukjes geknipt, en hebben die in 9 fotolijsten gedaan en dan weer naast elkaar opgehangen tot een groot schilderij. Volgens mij wordt het leuk, dan maak ik er zo nog wel even een fotootje van!
Meiden ik ben jullie iets heel belangrijks vergeten te vertellen. Vandaag hebben wij de brief uit het AzM gekregen om te bellen voor een afspraak voor het voorlichtingsgesprek voor PGD. Ik ga maandag meteen bellen en kijken wanneer we kunnen. Goed nieuws he! ik werd er even helemaal blij van. Liefs Linda
Jeetje Linda, dat wordt wel spannend ineens, dat is sneller dan jullie hadden verwacht zeker? Hartstikke goed dat jullie er dan in ieder geval al een beetje in rollen.
Ja muriel tussen gisteren en over 4 weken zouden we die brief krijgen dus erg snel. Dit wordt dan als het goed is de start van het hele jaar. En ik hoop dat we goed nieuws over een poosje krijgen te horen dat het kan. Maar sowieso wil ik niet eerder zwanger worden dan september volgend jaar. Ik wil mijn lichaam en mijn geest eerst een vol jaar rust gunnen, zover dat mogelijk is.
Heel verstandig dat je even een royale rustpauze neemt. En dan niet alleen voor je lijf, maar vooral ook voor jullie allebei emotioneel natuurlijk. Hoe graag je ook wilt, het is logisch dat je na zo'n heftige tijd even pas op de plaats maakt. Maar dan is wel heel fijn dat jullie alvast het voorwerk kunnen gaan verrichten, dan voelt het alsof je er toch al mee bezig bent!
je hebt helemaal gelijk muriel. zo ik ga nu echt lekker naar mijn mannetje toe en dan samen de finale van so you wanne be a popstar kijken en meiden denken jullie er aan. De klok gaat vanacht achteruit
heey muriel,zou jij het kaartje in kunnen scannen en doormailen? ik heb hem alleen naar jou en roelie gestuurd omdat ik er anders te weinig had. ben meteen weer weg,ga ff een flesje geven.
hoi allemaal, Hier niet veel gedaan. We hebben de open haard lekker aan en gaan zo speculaasijs proberen. Ik meld me morgen weer. @ Dees: OOoh je hoeft niet helemaal naar beneden dus, sorry dat had ik nog niet begrepen. @Linda: wat een mooi gedicht, wel verdrieig natuurlijk, maar we erg mooi. vast veel sterkte gewenst meis.
Ben benieuwd naar het kaartje Ruby/Muriel. Linda, dat is zeker goed nieuws. En goed dat je wacht! Je lichaam kan die rust zeker wel gebruiken!
Hey meiden, bedankt voor al jullie lieve felicitaties! Heb even snel een fotootje in mijn album geplaatst en ga nu weer lekker naar mijn meisje, begint lekker te brullen....
Linda: super gedicht, veel sterkte morgen! Enne, fijn dat die brief er al is, kan me indenken dat dat toch weer even de dag goed maakt en extra kracht voor morgen met zich meebrengt! Jen: ik zie de foto niet , zal morgen nog een keertje kijken! Ga vandaag weer een nieuw boek pakken om te beginnen met lezen, dus duik zo mijn bedje in! Tot morgen!
Ha Ruby, meteen al lekker druk met flesjes geven Ik (of Wim) moet onze scanner nog even zien aan te sluiten op onze nieuwe laptop, maar zodra dat is gelukt, krijg je 'm!