November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen, wat een moppie!

Linda, wat een mooi gedicht, en wat een goed nieuws! Lekker vlot inderdaad! Had je trouwens mijn sms nog gehad vandaag?

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    oooh jen echt een scheetje.

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    :idea: Jen: wat een lieverd zeg! Als ik al die lieve kleine babietjes zie kan ik ook niet meer wachten.

:idea: Linda: wat een goed nieuws zeg. Kan me voorstellen dat je je lichaam en geest voorlopig even rust wilt geven maar echt hardstikke tof dat je al zo snel bericht hebt. Kunnen jullie je in ieder geval alvast gaan voorbereiden e.d.

Hier een enerverende dag gehad. Was helemaal geslopt. Toch iets te veel gedaan denk ik. Ibrahim en ik zijn dus net pas wakker. We waren gewoon met z'n tweetjes op de bank in slaap gevallen. Ik ga afsluiten voor vanavond. Spreek jullie allemaal morgen weer.

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Ruby, je hebt mail!

5. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Wauwwww 2x over babynieuws! :D

RUBY :idea: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON RAYAN!!
    JEN :idea: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER ESMAY!!

Sanne doet het erg goed! Ze kan zich nog niet goed op temperatuur houden, maar dat komt goed. Ik moet nu weer weg om te voeden, hopelijk heb ik morgen meer tijd als de kraamhulp weg is...

Tot snel!

Liefs,
    Natasja

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Linda sterkte morgen!

En Jen.. Esmay's lookin'good!

voor nu.. truste!

7. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Lin, ik word helemaal stil van je prachtige gedicht voor morgen bij de herdenkingsdienst. Sterkte morgen en mijn gedachten zijn bij jullie. Oeeeh spannend het PGD traject gaat (hopelijk) binnenkort beginnen met in ieder geval de mentale voorbereiding!

Indigo, hier ook de 18 kilo al gehaald! En we moeten nog een maandje.....

Dees, jij hebt echt pech de laatste tijd met de in je huisje. Eerst je gordijnen al en nu de wasmachine weer....Balen!

CreaBea,Muriel! Ik heb ooit ook zoiets in het klein gedaan, maar helaas zag niemand dat het een puzezlfoto was. :( Ik heb wel de ideetjes, maar mijn handen kunnen het niet maken. Hopelijk bereik jij wel een goed resultaat ;)

Jen, wat ziet Esmay er tevreden uit **smelterdesmelt**

Wij hebben een waanzinnig gezellige avond gehad met vrienden. Ben er fysiek moe van, maar heb er toch energie van gekregen. :)
    Vandaag trouwens de mijlpaal van 8 maanden bereikt hier :) Morgen zijn wel allemaal officieel 8 maanden, want dan zijn ook Hope en Indigo zover! Soms wel gek gevoel, hoor, om er "achteraan te hobbelen" als eind novembermamma ;)

Trusten meiden, tot morgen! Hopelijk slaapt iedereen lekker!

xxx

8. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    zo ,..daar zijn we weer :D
    so you wanna be a popstar is weer voorbij,
    al is tessa een vriendinnetje van mn nichtje, ik vind maaike toch wel de verdiende winnaar,....

wat de utrechtbeurs betreft: ik wil er normaal best eens heen als de kleine er is, dan lijkt het mij allemaal wel heel leuk, maar als ik nu zou gaan , is het meer om de laatste aankoopjes te doen,...
    daarom was ik zo benieuwd of er dan ook dingen echt te koop waren, zoals ik bijv nog steeds een wiegje wil (heb die andere op aanraden van ruby toen laten varen)

@linda wat een mooi gedicht zeg, veel succes morgen, hopelijk wordt het een hele mooi dienst om nooit meer te vergeten,......
    en dan maandag meteen een mooie positieve start,......ben blij voor je, eindelijk wat mooie positieve berichtjes ,.....

verders heb ik nog niet echt bijgelezen,.........
    dus ik ga straks nog ff neuzen, en reageer dan wel weer ,.....

9. Niet meer actief

Sterker nog Esther, je hebt de 8 maanden vorige week al gehaald hoor ;) Je uitgerekende datum is namelijk geen 9 maanden, maar 9 maanden plús een week. Ga maar na toen je je datum moest berekenen, dat was als t goed is dan vanaf 20 februari gok ik zo? Dus we zijn allemaal al aan de 9e maand begonnen, gek idee he.

Ik ga zo mn bedje weer in, heb echt geen zak gedaan, terwijl Willem ineens last van nesteldrang lijkt te hebben ;)

Linda, veel sterkte morgen, in gedachten zijn we bij je.

Liefs
    Ilse

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    muriel ik weet niet hoe ik die moet doorsturen naar iedereen.
    zou jij dat kunnen doen?

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    wie denkt geen brakke nachten meer te hebben na de bevalling heeft het mis. :)

vannacht om 2 uur eruit om te voeden en nu weer beneden.
    maar dit is leuk wakker worden.

lieve kreungeluidjes maakt rayan en hij ligt het liefst tegen mijn borst aan.
    het is echt een superlekker en makkelijk ventje.

ga nog ff een slaapje proberen te pakken.

muriel kun jij het kaartje doormailen voor mij?

12. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    morgen :D

nou ruby maar jij krijgt iets heel moois vd brakke nachtjes hihi,...
    de anderen moeten nog ff wachten,........ ;)
    maar lekker he, nu eens ff heerlijk genieten ipv stressen en ellende,...
    wie weet komt alles toch nog goed ;)
    eind goed al goed,..........

nou we hebben er een extra uurtje bij vandaag,...
    dus eigenlijk werd ik pas om half 9 wakker, dus ik heb niks te klagen :)
    ben er wel geloof ik 4 a 5 x uitgeweest,...
    en zo te zien zijn de andere dames ook nog onder zeil

13. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!

Wat is het nog lekker vroeg he ;)
    Hier een goede nachtrust gehad, zit nu lekker in pyama beneden, kids voor Jetix, mama achter de pc en papa is aan het werk...gelukkig komt hij zo rond de middag wel weer thuis kunnen we nog wat leuks doen vandaag.
    Verder eigenlijk weinig bijzonders hier, nog niks geen tekenen van een naderende bevalling :(
    Het word écht wel november...
    Ik heb wel wat een onrustig gevoel,meer zo van he het is bijna november, 't gaat bijna gebeuren nu, en dan nu de wintertijd, het grauwe weer, de sint die eraan komt...zo'n melancholisch donkerbruin wintergevoel kennen jullie dat?

Nou eens even bijlezen of er niemand stiekem vannacht is bevallen ;)

Dafje: oh wat lekker een boswandeling daar is het ook echt weer voor...eens kijken of wij dat vanmiddag ook ff kunnen doen of dat ik halverwege instort :D

Melanie: he vervelend zo'n dag...maar meis ook die dagen mag je hebben he je bent echt hartstikke hoogzwanger!
    Ik had het al eens gevraagd maar hoe is het eigenlijk met Zefanja's oog afgelopen?
    Hopelijk gaat het vandaag beter met je!

Melina: hoe gaat het met jou/jullie?
    Mag Evan al bijna naar huis?

Linda: oooh lekker taart :D
    Veel succes vandaag met de dienst...zal ongetwijfeld erg emotioneel worden maar vast ook erg mooi!
    Wat een mooi gedicht trouwens...heb er kippenvel van...
    Oh en wat een goed nieuws! Hopelijk kun je snel terecht voor je afspraak...jeee spannend zeg!
    En net als Muriel zegt, een vol jaar rust is heel goed maar zo ben je toch al met het voorwerk bezig!

Debby: alvast heel veel succes voor morgen, ik hoop voor je dat ze kunnen inleiden!

Dees: oooooh neeeeee he wat je nu net niet kunt hebben: wasmachine stuk!
    Maandag bellen en diezelfde dag nog een nieuwe eisen hoor!

Muriel: wat een leuk idee met die foto in stukken!
    Die ga ik onthouden voor als we hier de woonkamer gaan opknappen!

*smelt hier even weg bij de foto van Esmay....snif ik wil ook...*

Meiden met beebs: succes met de brakke nachten...ik weet nog hoe moe je ervan kunt zijn maar ik heb toch ook altijd wel genoten van die intieme momenten 's nachts...de hele wereld lag dan voor mijn gevoel te slapen terwijl ik met mijn baby bezig was...ik vond het altijd bijzondere momenten...

xxx Roelie

14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik ben net wakker hier. Zou op zich nog wel een uurtje ofzo kunnen slapen, maar mijn neus zit potdicht en piept bij iedere inademing. Dus ik ben er maar uit gegaan en blijf zo maar een beetje suffen op de bank. Kan Jean-Paul in ieder geval nog even rustig verder slapen.

Ja Ilse, je hebt inderdaad gelijk! Mijn banner versprong gisteren pas naar het 9de hokje, die gaat uit van "nog precies 1 maand tot uitgerekende datum". De 27ste dus in mijn geval. :( Dat is toch allemaal veel te verwarrend voor ons zwangere vrouwen?! hihihihi

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Heeft iemand trouwens nog gehoord/gelezen hoe het gisteren met Lenthe gegaan is die kreeg toch nog een ctg?

En het forum doet niet mee aan de wintertijd geloof ik :D
    Zag bij berichtjes al 9.14 am staan...ik dacht al huh zit ik alweer zo lang achter de pc?

Esther vervelend zo'n verstopte neus...nou niet ziek worden he?
    Hoe is het met je hoofdpijn?

xxx Roelie

16. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    morge roellie :D

lijkt me idd ook geweldig hoor, zo'n hummeltje en de rest om je heen ff vergeten ;)

en wat het idee van muriel betreft, is echt toppie hoor, ik heb ook ooit zoiets gedaan en stond echt mooi, alleen had ik het in vieren gedaan,....

ik vind het trouwens jammer dat ik , ik die altijd zo creatief bezig ben voor anderen, nu helemaal nog niks echt zelf heb gemaakt,....
    dit had ik nimmer van mezelf verwacht,.....
    hopelijk komt dit na de bevalling nog,....

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Heeft iemand trouwens een leuk idee voor een verjaardagskado voor mijn vader die vrijdag 67 word?
    Ik pieker me suf maar ik weet het echt niet....

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen,

Hier ook op oude tijd 8.15 uur wakker en wonder boven wonder, zelfs de kids waren laat wakker. Niet dat ik vannacht top geslapen heb. MAar ja.
    Gisteren bij mijn ouders patat gegeten, maar ik kan niet tegen hun frituurvet. Dus die lag een beetje boel dwars vannacht.
    De kinderen hadden we express wat later ( eh behoorlijk, 21.00 uur) naar bed gedaan. Maar het heeft geholpen. Voor het eerst.

Daphne, tussen angelus en zefanja zit 20 mnd en nu zit er 26 mnd tussen. Wij hebben er ook zeker geen spijt van. Ze spelen en ruzien heerlijk samen. Maar Angelus kan ook al heel goed die grotere broer spelen, :D

Hope, een wieg is daar niet te koop, wat wel, eh draagdoeken, draagzakken, kleertjes, verzorgingsproducten, badjes, flesjes, voeding, fietstoeltjes, mama fiets, zwangerschapskleren, speelgoed, ideeen voor de babykamer, echoburo, ehhhhhh, nou nog wel meer maar wiegjes heb ik nooit gezien.
    Is er op marktplaats niets voor je.

Morrighan, gaat alles nog goed met de zwangerschap? En een stille nov.mama nou niets mis mee hoor. Lekker stil mee genieten.

Wencke, hoe was het gisteren afgelopen in het ziekenhuis, alles nog steeds goed?

Jen, mooi meissie lekker tevreden ligt ze te slapen.

Linda, mooi gedicht voor de herdenkingsdienst en heel veel sterkte vandaag. Maar goed nieuws zeg. Hopelijk geeft je dat wat kracht voor vandaag en de dagen die volgen.

Debby, kom je je dagen een beetje door? Hoop voor je dat ze maandag zeggen dat ze je inleiden. Zal heel hard voor je duimen.

En voor de rest, ben het ff kwijt.

19. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    wat lenthe betreft: was dit in het weekend?
    mij staat bij maandag,.of ben ik in de war met debbie,..die wordt ingeleid?

weet alleen vd dienst van linda vandaag en maandag haar spannende afspraakje,..

20. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    welke hobby's heeft ie?

Deel Deze Pagina