Wat maak(te) je zoal dan? Ah en dat komt straks echt wel weer, zo'n zwangerschap is gewoon hartstikke intensief is logisch toch dat je minder aan andere dingen toekomt?
morge tari,..... ja misschien moet ik daar eens gaan gluren,... ik vind het wel moeilijk hoor, de kv zei, dat het een wiegje moest zijn met een katoenen binnenkant en niet teveel tierelantijntjes,....... ik zou trouwens niet eens weten hoe groot ie moet zijn, welke maat heb je eigenlijk nodig? ik wil het denk ik minstens een half jaartje vd borstvoeding gebruiken, (indien ik de mazzel heb dat de bv aanslaat/mogelijk is, natuurlijk) tja idd beter de beurs een keertje doen vd gezelligheid,
roelie, zefanja's oog is weer goed genezen. Heeft nog wel een tijd gehad dat het erg gevoelig was met te veel licht. Vandaag een betere dag. Gelukkig. Merk wel dat ik het nu met de kids wel eens zwaar vind, vooral als ze zo'n niet mee werk dag hebben en veel huilen. Maar ik denk ook dat ze niet echt lekker zijn, Zefanja zit nu bij me op schoot maar voelt erg warm aan. Nou ja we zien wel we.er.. .. Kijk .maar hij helpt 3mee met h5et berichtje typen. 50Gaat lek8ker 2ha2ndig zo2.
Geen een Hij rookt niet, drinkt af en toe jenever (maar we komen altijd al allemaal met een cadeusverpakking aanzetten en mijn moeder klaagt dan dat we 'm alcoholist maken ), hij leest wel graag boeken maar is lid van de bieb (en geeft dus de boekenbonnen aan de kleinkinderen) het enige wat ze samen doen (naast ruzie maken haha) is fietsen en tuinieren...maar heb nou al 3 keer een bon gedaan van het tuincentrum is ook niet leuk meer... Zat te denken om een oudejaarslot van de staatsloterij ofzo te doen maar als er dan niks op valt is 't ook weer zo zonde geld
Goedemorgen meiden Hier weer lekker geslapen, joepie! Vandaag komt er weer een oom klusse, cv ketel verhangen en die kijkt ook gelijk even naar de wasmachiene. Roelie: had je nog gebeld voor die rugsteun? Jen: ik zwijmel even weg bij jullie mooie meid, een koppie om op te vreten zeg! Nu even aan de koffie
Hope onze oude wieg (heeft Adriaan in gelegen) is 80cm lang. Angelus heeft er ook zeker een half jaar in gelegen.
Inderdaad nog niks gehoord van Wencke volgens mij...Zal zo eens even op hyves spieken of daar misschien wat staat. Die verstopte neus heb ik vrij regelmatig. Ik ben op de middelbare school met gym tegen een muur opgeknald, waarbij een botsplintertje door mijn neus was gaan zwerven. Ben er 2x aan geopereerd (tja, het is een blijft een "gok" is hier de gevleugelde opmerking ) en sindsdien heb ik er geen pijn meer aan, maar zijn mijn slijmvliezen wel bij het minste of geringste overstuur en raakt mijn neus verstopt. Voor mijn zwangerschap was ook "verslaafd" aan de otrivin. Het was echt heel vervelend om daarvan af te komen. Nu gaat het redelijk, maar zo af en toe..... Hmmmm cadeautjes voor papa's...da's altijd een lastige....Heb je een goede relatie met hem? Of ligt dat net zo gecompliceerd als met je moeder? Als de relatie goed is, kun je misschien iets met een papa-gedichtje doen of zo'n fotoboekje zelf samengesteld bij de Hema (ofzo) met papa-dochter momenten. O ja, hoofdpijn is soms nog wel aanwezig, maar lijkt wel af te nemen. Denk dat het toch "gewoon ordinaire" stress is, vanwege de badkamer en het werk dat op de zaak even bijna spaak liep (met de lonen en de aangiften). Moet morgenochtend weer terug voor extra controle, dus dan weten we meer.
nou ja , ik schreef normaal heel veel, maakte vaak gedichten, schilderde en borduurde meestal geboortekleden, breidde zelf nog lekker ouderwets babykleertjes ,..... maakte zelf wel fotolijstjes, zelf schilderijtjes maken enzovoort,.. haha ik weet nog dat ik in het begin vd zwangerschap dacht wauw joeppie eindelijk voor mn eigen kindje aan de slag,..... wou met hout en verf aan de slag, dacht aan geboorte tegel,... tja teveel om op te noemen, maar ja de 1ste 20 weken had ik toch een beetje ,..het moeten afwwachten gevoel en erna, kwam het er niet echt meer van , daar ik toen meer met de andere dingen bezig ging
Ook op Hyves geen bericht van Wencke...We zullen nog maar even afwachten dan... Hahahaha die Zefanja....wordt later een programmeur ofzo, nu al mee willen op de computer?!
http://www.zelan.be/zelan/filmpjes/1796/Most_funny_baby_lach_ever.html haha zet deze maar even voor zefanja aan
goedemorgen allemaal Linda: erg mooi gedicht heb je en ik hoop dat je je afspraak op korte termijn kunt maken.
tja roellie wat een staatlot betreft,..... ik geef het meestal ook als ik niet weet, wat te geven en idd zonde als er niets valt, en een oudejaarslot is nog duurder ook,.. dan kun je misschien beter een straatje geven van 1/5 loten voor nov,..... maar uh misschien schiet me zo wel iets anders leuks te binnen voor je pa,........ iets leuks voor thuis misschien? een leuk abonnementje op iets? misschien wel met kado erbij vh lid worden,.... een tijdschrift over de tuin bijv,.....
Pfffff ik kan me er niet toe zetten me aan te kleden en wat nuttigs te gaan doen Melanie wel fijn dat alles goed komt met zijn oog! Nu dus helemaal geen last meer gelukkig maar! Hoe is het verder met jou, nog wat aan het rommelen of rustig in de buik? Ben wel benieuwd hoe het met Wencke gegaan is...geen nieuws is goed nieuws zullen we dan maar hopen toch? Esther mag je in de zwangerschap geen otrivin gebruiken dan? Er is toch ook een speciale voor kinderen die mag volgens mij wel toch? Wel lastig continue zo'n verstopte neus...ik heb er zelf ook vaak last van ben helemaal verlsaafd aan die neussticks van vicks, hier word ik dan de snuifjunk genoemd Hope dat creatieve komt echt wel weer joh...ik herken het wel, ik heb zelf al moeite om mijn zwangerschapsdagboek bij te houden laat staan dat ik aan iets creatiefs toekom
hope die is echt leuk zeg. Daar word je helemaal blij van als je dat ventje ziet lachen. heb ook nog zoiets opname van Angelus. O ze kunnen zo lekker lachen..... Maakt helemaal mijn dag vrolijk zo'n lach.
Hahaha iedereen is maar laat hoor Hope! Normaal is iedereen veel vroeger Zal eens even googlen op tijdschriften maar ja ook die haalt ie uit de bieb he...hij is ook nog eens zo zuinig als wat
tip voor en tegen verkoudheid,.... doe een heel klein beetje tijgerbalsem in je kopje thee en drink dit nippend op,.... en vooral eentje voordat je naar bed gaat,........ haha wel een heel klein beetje he? geen theelepel ofzo dit helpt ook bij maag of buikpijn,....soms bij kiespijn, hoofdpijn,..... maar helpt vooral VOORKOMEN, wanneer je het betijds gebruikt
tijgerbalsem opdrinken? Die kende ik nog niet, wel in heet water oplossen om te stomen of lekker smeren maar opdrinken? Hihi ga dan liever voor de berenburg
haha ja lekker he? ik was eigenlijk op zoek naar dat andere babietje, die aan dat touwtje zit en als je dan met je muis beweegt gaat het babietje lachend mee,.....aan een elastiek ofzo,.... dan had zefanja ff kunnen spelen en bewegen,......maar ja kon die niet vinden