November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Enne mijn volgende berichtje is mijn 1200ste...

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

Iemand een stukje?

3. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    heb je vandaag verplichtingen?

zo nee, lekker luieren, tis zondag :D
    verwarming aan, eitje koken, of iets anders, filmpje kijken,.....etcetcetc

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    gloeiende gloeiende.....waarom lukt me dat toch niet met die afbeeldingen grmbl

5. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Roelie het rommel hier een al een paar dagen, vrijdag eind van de middag zelfs behoorlijk. Dacht echt die nacht oke nu gaan we ervoor, maar helaas. Vandaar denk ik ook die dipdag.
    Zal wel pas volgende week worden of die daarna of daarna.....

En bij jouw?

Trouwens 39.1 wkn zwanger.

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    UUuhhhh zwangerschapsdagboek bijhouden.....dat heb ik dus 2 weken volgehouden en dat was het :oops: eigenlijk heel jammer, maar ik ben er volgens mij het type gewoon niet voor.

Otrivin mag idd niet tijdens zwangerschap. Maar ik was toch al in gesprek met mijn ha om ervan af te komen, want het is ook gewoon niet prettig om het altijd te moeten gebruiken. Had van de ha een spray op recept gekregen, maar die mocht echt helemaal niet meer nu. Dus de behandeling van mijn neus is uitgesteld tot na de bv. Die zoutoplossing voor kinderen mag wel, maar daar trekken mijn slijmvliezen zich niks van aan. Gewoon pech dus. Ben er inmiddels al zo aan gewend (heb het tenslotte al meer dan 10 jaar die klachten), dat dit er ook wel bij kan, hoor ;)

Vicks is trouwens ook wel lekker (helpt zeker wel een half uur bij mij :(), maar ik ben allergisch voor menthol op mijn huid...dus dat is ook al geen succes! Mevrouw de snuifjunk, hahahaha!

Voor je vader: een spaarvarken of een geldboom? ;)

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
  8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik krijg het een beetje koud hierboven (de verwarming is stuk), dus ik ga even een bakkie zetten om warm te worden.

Tot strakjes meisjes! O ja, ik lust dus wel een stukkie ;)

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohwwwwwwwwwww die ziet er te lekker uit Roelie :D

10. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    wat lenthe betreft, ik las ff terug, ze had idd vrijdag de scan en die was goed, maar ze moest idd gisteren weer terug,...

ze was er gisteren wel even, om jen en ruby te feliciteren,......

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

Euh....ff denken ik moet de bedden nog opmaken, een was doen, beesten verzorgen, vaatwasser leeg, stofzuigen...tsja....
    Daarna denk ik maar eens wat actiefs gaan doen :D
    Hahahaha nee serieus heb zin om een eindje te gaan lopen vanmiddag, ff naar het bos ofzo of het strand...in ieder geval even eruit zit al veel binnen heb zin in frisse lucht :D

12. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja ik ken dat, zo is mijn pa ook, heeft vissen en knutselen als hobby maar als ik iets moois ervoor wil kopen, roept ie,..heb ik al , haha soms is het al tig jaar oud :cry:

maar wat voor bedrag heb je in gedachten?

ik moet opeens aan vaderdag denken, die valt een week na mn pa zijn verjaardag, das nog erger, op een gegeven moment gaf ik hem een abonnement op een tv gids en betaalde ik gewoon elk jaar de rekening

13. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ja dank je wel nog

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Melanie: hier totaal geen gerommel meer...wel een hele drukke beeb, jee zeg ik zie dat kontje echt van links naar rechts schieten af en toe erg grappig maar ook wel pijnlijks soms...gewroet van handjes daar beneden in mijn blaas...deze voel ik nog duidelijker dan Niels destijds het lijkt wel alsof je baarmoeder bij elke zwangerschap gevoeliger word ik voel echt precies hoe hij ligt ;)

Esther: geniet van je bakkie!

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hihi die spaarpot is wel grappig :D
    Ik ga dinsdag maar eens shoppen eens kijken of ik nog wat vinden kan...

16. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja roellie of een beetje vicks in je thee ;)
    helpt namelijk sneller, en je zweet je verkoudheid er eerder uit,.....
    ik was laatst toch ook 5 dagen echt snotterig, en toen ik de vk zei, dat ik normaal mijn verkoudheid voorkwam door dit middel , zei ze, maar je kunt dit gewoon doen hoor,...., die zelfde avond gedaan en de volgende dag was ik er van af,....
    mocht er zelfs een paracetemol bij, maar die nam ik niet eens,...

17. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    spannend hoor :confused: het komt steeds dichterbij

18. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
  19. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0

20. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik heb ooit mn pa vd gein een ouwe sok gegeven, die had ik van boven dichtgenaaid en een gleuf in gemaakt,....
    een gedichtje erbij,waarin ik schreef dat ie te zuinig was, en ipv het weg te sparen beter kon genieten ;)

Deel Deze Pagina