November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    okay doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii =====================>>>>>>>>>>>>out

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tuuuuurlijk! Wij hebben het ook geleend van het meisje bij wie we de wieg hadden laten bekleden. Die had een groot zwart-wit portret van haar kinderen op deze manier gemaakt, erg mooi.

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ruby, leuk kaartje!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Het kaartje van Ruby is trouwens in 3 delen gevouwen, met nog een uitstekend plaatje erin, heel leuk.
    Alleen moest ik 'm natuurlijk als (saai) A4tje scannen helaas.

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goedesmorgens allemaal. Hier heerlijk geslapen :D . Verder alles rustig hier. Ibrahim is nu lekker een ontbijtje aan het maken. Daarna aankleden en douchen en verder er een rustig dagje van maken.

:idea: Ruby: Lief kaartje zeg.

Nou tot strakkies.

6. Niet meer actief

Esther, er is een Otrivin variant die wél tijdens de zwangerschap mag, staat ook specifiek in de bijsluiter, heb ik een paar maanden geleden ook gebruikt. Otrivin Baby&Kind Extra Care heet ie.

Ruby, wat een leuk kaartje, dankjewel! En Muriel, bedankt voor t doorsturen.

Muriel, leuk geworden zeg, je creatieve uitspatting. Heel leuk gedaan.

Willem is intussen naar snooker, dus ik heb de ochtend in mn upje, ga zo maar s lekker ontbijten denk ik.

Fijne dag allemaal

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Muriel erg leuk je schilderijtje.
    En bedankt voor het doorsturen van het leuke kaartje.

Ruby, heel erg leuk kaartje en leuk tekstje.

Gwen, lekker dat Mika ook uitsliep, altijd lekker toch? Ben je al gewend zo de hele dag met hem bezig zijn. Morgen halve dagen alleen toch, spannend hoor.

Stasia, lekker dat je zo goed slaapt. Hier ook een rustig dagje.
    Is voor het eerst dat we in het weekend niets moeten doen.
    Oke, ff stofzuigen en Adriaan is nu ons bed aan het verschonen en opmaken. Maar buiten dat. Echt heel vreemd. De kinderen zitten een dvd van sinterklaas te kijken. Echt een luierdagje.

Meiden doe rustig aan vandaag.

8. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

goedemorgen meiden,

@Jen, gefeliciteerd met de geboorte van ESMAY
    en wat een schatje.

@Ruby, wat een lief mannetje. En wat een mooi kaartje.

@Murmel bedankt voor het versturen.

Hier gaat het voor de rest best redelijk kan ook weer wat langer achter de pc zitten gelukkig kan ik jullie weer een beetje bij gaan houden haha.

Ga nu ff lekker boterhammetje eten dan douchen en dan gezellig naar een verjaardag heb ik dus echt geen zin in maar ja het is een moetje zijn er al een half jaar niet meer geweest en het is de oma van me man. schaam!

Groetjes

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    muriel dank jewel voor het doorsturen.

hier alweer fris gedouched op de bank.

anwar is bij zijn neefje aan het slapen,fabian is net pas wakker en rayan ligt net weer in zijn bedje.

voel me eigenlijk best wel goed ondanks de onderbroken nachten.
    ben gister weer met de medicatie gestart dus binnen nu en twee weken ben ik weer terug op mijn "normale"niveau.

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    wie is lenthe haar buddy?

ff kijken of ze niet stiekum aan het bevallen is?

en nog iets van natasja gehoord?

11. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    ruby leuk kaartje zeg :D

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    goedemorgen allemaal,

Hier ook weer wakker. Heb gisterenavond tot 23.30 online ge- gamed, echts chandalig. Ik hou helemaal niet van computerspelletjes eigenlijk! Jons is gaan mountainbiken mte zijn vader vanmorgen. Ik heb net gegeten en heb het echt de hele tijd koud. Hoe warm hebben jullie de verwarming overdag staan? Hier staat hij op 18 maar het is 19 graden binnen.

Ik had vanmorgen iets geks; ik ging plassen en was klaar. Maar toen ik niesde kwam er meer uit, en daarna dacht ik nog eens proberen. Ik heb 5 x op mijn hand geblazen (druk op bm zetten) en er bleef steeds maar uitkomen......echt raar dat je op een gegeven moment dus niet eens meer voelt of je wel of niet kklaar bent met plassen. hebben jullie dat ook? Bij de VK moest ik ook op mijn hand blazen om te kijken of er vruchtwater uitkwam.

Vanavond hebben we een halloweenfeest en je moet verkleed komen, bah! Het is dat het goede vrienden zijn maar k heb zo'n hekel aan zoiets.

@ Roelie: het is ook INEENS echt herfstweer geworden. donker, koud windje. Ik krijg dan meteen het 'zal ik de kerstboom pakken' gevoel.

@ Esther: hier ook verkouden, ik probeer er dwangmatig va af te komen voordat de beeb geboren wordt, maar ik vrees het ergste.

@ Murmel: dat is echt leuk geworden met die aparte lijstjes!

@ Ruby: Heel leuk kaartje, vooral die beer onderop!

Ik heb tijdens de zwangerschap gewoon otrivin baby gebruikt, volgens mij is dat alleen een zoutoplossing.

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ooh ik had bij de apotheek een plastic matrasbeschermer gekocht. Hij was voor 90 bij 200 maar hij paste zelfs om mijn 210 bed. Hij gaat er helemaal omheen als een hoeslaken. Ideaal. Ik heb deze erom gedaan en daarover de molton en daarover het hoeslaken. Geen gekraak en geen geschuif. Echt ideaal. Ik hoorde laatst een aantal mensen klagen over kraken en schuiven dus misschien is dit een oplossing?

kosten 15,-

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hope waarom moet je al die vogels wegdoen dan?
    Heb je ze in huis of buiten?
    Jij ook een fijne dag!

Muriel wat is dat een leuk schilderij geworden! Ik wil ook zoiets gaan doen voor de babykamer vind het echt leuk!

Ruby: gaat wel lekker bij jou of niet? Viel de bevalling je een beetje mee?

Peetje: oh geinig verkleedfeestje....euh 1 voordeel in die heksenjurken is wel ruimte voor je buikJE toch? ;)
    Oh ja wel een tip: train goed je bekkenbodemspieren, als je nu al niet meer kunt voelen of je klaar bent met plassen kun je straks na de bevalling je lol op....

Pfff ik hou het kort, heb sinds een uurtje weer behoorlijke menstruatiekrampen (ik riep nog zo het rommelt NIET... :confused: ), rugpijn en pijn in mijn benen...
    Ga zo het bos maar eens in tijdje lopen kijken hoe het straks gaat...
    Ik ga echt nog niet bevallen hoor het zal wel weer voorwerk wezen...
    Trouwens ik wil ook niet bevallen kwam er net achter dat ik wel muisjes in huis heb maar geen beschuitjes :D :oops:

xxx Roelie

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik ben trouwens niet verkouden, hoor ;) Mijn neus zit al jaren bijna chronisch verstopt :(
    Peetje, jij in ieder geval beterschap met je verkoudheid. Zeker te hopen dat het over is voor de beeb zich aandient!

De verwarming staat hier op 21, maar het is dan 20....de thermostaat is heel handig boven een radiator geplaatst hier. 19 graden vind ik vaak net te fris en krijg ik koude handen. Maar ik ben best wel een koukleum.

Muriel, erg leuk geworden. En zeker beter gelukt dan mijn foto-puzzel-knip-actie hier :)

Wij gaan zo even langs mams. De accountant komt ook even langs om de spullen te verzamelen voor haar aangifte en daar ga ik even bij helpen. Heb er totaal geen zin in, maar ja, is wel even belangrijk om te regelen voor haar. Hopelijk zijn we snel weer thuis voor het betere hang-op-de-bank-werk :D

16. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hoi lieverds! Hier ben ik weer, sorry dat ik gisteren niets meer van me heb laten horen!

Nogal een rare dag gehad: ik ging 's middags dus terug naar het ziekenhuis, Harmen bleef thuis om op Sofia te passen. Ik lag aan dat CTG-apparaat en opeens kreeg ik enorme buikpijn. Toen schrok ik al behoorlijk, want vorig jaar gebeurde voor de bevalling van Sofia exact hetzelfde. Op het beeldscherm kun je ook eventuele weeënactiviteit volgen en die was er dus duidelijk. De verpleegkundige kwam kijken en die heeft het een tijdje aangezien en toen de arts erbij gehaald. Getoucheerd e.d. (gelukkig namen ze mijn angstige verhalen over hoe snel het de vorige keer allemaal is gegaan heel serieus - er staat ook een opmerking over in mijn dossier met enorme uitroeptekens erachter :) - want ik moet dus minimaal 4 uur vóór de geboorte van de baby aan het antibiotica-infuus) en ik bleek 2 cm ontsluiting te hebben. Dus Harmen gebeld, hij heeft oppas geregeld, ik ben buiten gaan wandelen en na twee uur moest ik terug zijn. Toen was ik wel aan het bloeden, maar de ontsluiting was nog steeds ongeveer 2 cm. Het voelde wel pijnijk, maar het was wel redelijk te doen, maar dat vond ik vorig jaar tot vlak voor Sofia's geboorte ook, dus daar durfde ik eigenlijk geen conclusies meer aan te verbinden. Op het beeldscherm bleef het er behoorlijk hevig uitzien, maar verder gebeurde er niet zo veel. Na nog een CTG-scan om 19.00 zijn we weer naar huis gestuurd om het daar af te wachten. Ze wilden me ook niet te snel aan het infuus leggen, want dan moet dat spul toegediend blijven worden tot het moment van de bevalling. Achteraf gezien maar goed dat ze het niet hebben gedaan; gisteravond was alles weer rustig: een klassieke 'valse start' dus, heel frustrerend. Maar vannacht werd ik weer wakker van de buikpijn. Uiteindelijk toch in slaap gesukkeld (tegen 6 uur) en toen ik weer wakker werd (11 uur, hiep hiep hoera) was alles weer kalm. Geen idee hoe het nu verder gaat. Heb nu helemáál het gevoel dat ik in een vacuum leef ofzo. Net een flink stuk gewandeld, misschien dat dat iets opwekt. Ik heb nu écht geen zin meer om te wachten, ik was er helemaal klaar voor gisteren.

Nou ja, ik probeer m'n gedachten wat te verzetten, we gaan vanmiddag naar m'n schoonzus in Groningen.

Ruby, wat een leuk kaartje! Klinkt goed, lekker fris gedoucht op de bank met een baby in z'n bedje...

Esther, ik heb ook een chronisch verstopte neus. Ik gebruik wel gewoon Otrivin... :oops: Ik probeer het maar te zien als mijn (bijna) enige zwangerschaps-zonde. Ik word echt helemaal knettergek als m'n neus dicht zit.

Ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat! Ik heb niet alles teruggelezen namelijk, voel me wel een beetje raar. Kan niet goed beschrijven hoe.

Ik hou jullie op de hoogte!

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Oei spannend Lenthe.
    Jij bent de volgende!

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Tenzij er iemand anders nu druk bezig is natuurlijk :)

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ojee, spannend zeg Lenthe! Kan me voorstellen dat het nu heel gek voelt. Eerst kom je in de roes dat het wel eens plotseling kan beginnen en nu zit je ineens weer thuis met een 'en nu'-gevoel...

Ik zal voor jullie duimen dat je snel weet waar je aan toe bent! Of wacht je nog eventjes tot het echt november is?

20. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ruby :idea: Joehoe! Hier ben ik ;)

De kraamhulp is weer weg, en ben vanmiddag niet gaan liggen, om lekker ff op de laptop te kunnen :D Ben eerst een uur aan het bijlezen geweest :(

Heb net eerst ff gevoed, en mevrouwtje ligt nu heerlijk in de kinderwagen te slapen. Hier ook het uur-verschil overleeft. Ze was vanmorgen wel een uur eerder, maar vanochtend bij de 2e voeding een uur later, dus loop weer op schema :)

Jeetje, ik voel me zo leeg :confused: Ik mis het echt om zwanger te zijn...iedereen verklaart me voor gek. Het zullen wel de hormonen zijn, denk ik. Vanmorgen is de verloskundige voor de 3e keer langsgeweest, alles was ok. Dinsdag komen ze weer langs.

Kaartje: ik heb een aantal van jullie een kaartje gestuurd, maar ik had er niet zoveel meer over...dus voor diegenen die er niet eentje gehad hebben, sorry...maar het is niet persoonlijk bedoeld hoor! Ik heb er gewoon niet genoeg.
    Zou iemand die wel het kaartje gehad heeft, deze misschien ff voor mij willen scannen en versturen, please?

Ik moet er weer vandoor....krijg zo kraamvisite.

Dan komt er nu nog ff een foto'tje van de grote trotse zus, met haar pasgeboren zusje *smelt*

Deel Deze Pagina