November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow jee, lenthe toch, was het bijna zover, moet je nog wachten,....
    maar uh hoe zit het dan met de ontsluiting? kan dan niet lang meer duren toch? dus nov? nee toch?

2. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik heb ze in huis, en het kamertje vd vogels is dus de babykamer geworden, nu staan ze in de gang, maar schijnbaar kunnen ze daar niet wennen en schreeuwen de hele dag de boel bij elkaar,...
    en aangezien ze nog precies tegenover de babykamer staan,......
    erg maar ja, wij worden al gek vh lawaai, en ik had ze nog willen houden als ik extra plaats had, of op korte termijn zou verhuizen,..
    maar het is ook nog een puinhoop elke keer, je stofzuigt en een half uurtje later weer bingo,.....
    en tja als de baby er is,.....is het niet om te doen,....
    baal wel enorm hoor, maar wat kan ik anders doen?
    ik houd wel de vader en de moeder in een losse kooi en de rest zal ik weg moeten doen,...

zonde vd jaren, geld, energie en liefde die wij erin hebben gestoken,.....
    ik voel me er heel erg naar onder, maar de laatste tijd is het ook nog eens zo dat ze elkaar gaan lopen bijten,..
    laatst WEER een van mijn lieve tamme maatjes doodgebeten,....
    en toen besloot ik dus: wegdoen !
    maar ja nu nog de uitvoering :cry: :oops:

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik begreep van mijn VK dat je (vaak ongemerkt ook) weken met 1 of 2 cm ontsluiting kunt rondlopen.
    Maar inderdaad, bij Lenthe zal het toch niet heeeel lang meer gaan duren denk ik!

4. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja idd als het nog niet bekend is misschien wel murmel, maar ja men weet het nu en ze moet natuurlijk weer voor controle gaan,....

ennuh ze is iets van 38 weken toch? geloof zelfs meer toch?

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Linda -> wat een verschrikkelijk mooi gedicht! En wat fijn dat jullie een afspraak kunnen maken voor het voorlichtingsgesprek! Misschien een stomme vraag :oops: , maar wat is PGD? Kan me voorstellen dat je je lichaam een rustpauze gunt! Het is allemaal niet gemakkelijk wat jullie al hebben mee moeten maken en net zoals Muriel al zegt: niet alleen lichamelijk, maar ook emotioneel!

Roelie -> ik heb "gelukkig" geen last van "wat-moet-ik-vandaag-weer-aan". Kijk...toch een voordeel van 24-uurs bedrust ;)

Indigo -> die vraag van "weet je zeker dat het geen tweeling is" heb ik ook al zoooo vaak gehoord! Grrr...en dat terwijl ik nog geen 7 kilo gegroeid ben!

Morrighan -> goed om te horen dat je gewoon meeleest en dat je je weer even meldt!

Ilse -> kan me voorstellen dat je even niet op iedereen kan reageren! Hopelijk heb je afgelopen nacht wat beter geslapen?!

Jen -> goed om te horen dat jullie alweer lekker naar huis mogen! En nu maar genieten van de kleine meid! En wat een ontzettend lieve foto! En een gaaf dekbedovertrekje!

Ikke -> balen zeg van je wasmachine! Grrr...en dan zeggen dat ze een 24-uurs dienst hebben! Daar kan ik altijd zo pissig om worden en dan helpt het natuurlijk ook niet dat je hele lijf vol hormonen zit ;). Wel fijn dat je schoonzus de was heeft meegenomen! Altijd fijn schoonfamilie! En ik kan me voorstellen dat Piet ook pissig is op z'n tante i.v.m. de gordijnen! Biedt het dan ook niet aan als je geen tijd/zin hebt!

Murmel -> ben benieuwd hoe de "verknipte foto" is geworden! Zie net je foto's in het album, leuk geworden hoor!

Ruby -> wat een ontzettend lief geboortekaartje!

Melanie -> balen zeg dat je niet goed hebt geslapen! Ik hoop voor je dat de kleine meid er snel uit wil komen!

Peetje -> ook ik heb vaak het gevoel dat ik heel veel moet plassen en dan komen er maar een paar druppeltjes...en nee, geen blaasontsteking ;). En dan ga ik "persen" en dan komt er nog iets...heel vreemd...

Lenthe -> het klinkt allemaal erg spannend! Ik zal mijn mobiel bij de hand houden ;). Je gaat toch niet morgen bevallen he?! Want ik ben morgenochtend natuurlijk in het ziekenhuis en de vraag is of ze me gaan inleiden, hahaha. Misschien moeten we even een back-up buddy hebben?

Natasja -> ik kan me voorstellen dat je niet iedereen een kaartje kunt sturen! En wat een lieve foto zeg de grote zus met de kleine :).

Ik moet inderdaad morgen weer naar het ziekenhuis en dan gaan ze kijken of ik ingeleid kan worden. Vindt het allemaal heel erg spannend en wil me aan de ene kant er niet te veel op verheugen (zal zo tegenvallen als het niet kan) en aan de andere kant ben ik het bedhangen helemaal zat! Gisteravond was ik al heel onrustig en hoopte eigenlijk dat Pietertje zich spontaan zou aandienen vannacht, maar helaas...Bovendien ligt mijn schoonzus ook nog steeds in het ziekenhuis vanwege de hoge bloeddruk en het is de vraag of ze nog naar huis mag of dat ze haar daar houden en haar maandag of dinsdag gaan inleiden (zij is inmiddels 40 weken en 2 dagen zwanger). Ik mag toch hopen dat we niet gelijk gaan bevallen :(.

Trouwens...ik ben de buddy van Lenthe en houd jullie in ieder geval vandaag nog op de hoogte ;).

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    38 weken en 5 dagen (zie ik op haar banner) ;)

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    maar misschien is debbie eerst aan de beurt, die moet geloof ik morgen ingeleid worden (misschien dan)

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    In principe is Lenthe eerder uitgerekend dan ik, dus zij heeft voorrang ;). Maar niet helemaal handig in dit geval dat wij net elkaar buddy's zijn, hahaha

9. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha ja dus debbie :D

10. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    was ff theewater opzetten, voel mijn neusje weer kriebelen dus hoppa theetje met een beetje balsem ;)

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien wordt het morgen dus weer een drukke dag ;)

12. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja misschien wel,..ben je niet nerveus debbie? of zenuwachtig omdat het nog allemaal zo onzeker is?

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben hartstikke zenuwachtig en kan niet wachten! Ik zou zoooo graag willen bevallen, ben het bed liggen zo ontzettend zat (en dat terwijl ik "pas" 1,5 week plat lig!). Maar de verveling slaat toe en ik word zooo onrustig ervan! Dus ik hoop dat het morgen allemaal gaat gebeuren. Aan de andere kant kan ik me helemaal niet voorstellen hoor dat ik morgen misschien ga bevallen en dan mama ben. Heel raar idee....

14. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja tis een beetje dubbel,...
    maar ja het lijkt me al niet zo leuk als je weet wanneer je moet, maar als je dan toch weet dat je er voor mag, dan idd maar zo snel mogelijk toch,....

maar ja,..in ieder geval ben je gauw mammie :D,....

en ikke mag gelukkig nog ff wachten,..
    en men zegt dat een 1ste meestal op zich laat wachten, dus min die week vd GYN dan moet ik misschien toch nog tot 41 ste week ,..

heb namelijk nu pas het echte genietenperiodetje,..
    alles is er in principe klaar voor, dus nu ontspannen en afwachten,.....

haha nou ja ontspannen, haha ga nu ff me theetje leuten en maar ff strijken,...... kijken tot hoever ik kom ,...

misschien tot laters,....
    ennuh mocht ik je niet meer spreken toi toi toi morgen :D

15. Lo dames,

ook weer even van de partij...

Lenthe, jij maakt het inderdaad wel spannend zeg! Ik hoop voor je dat je niet te lang hoeft af te wachten.

Debby, dat is ook heel onwerkelijk, zelfs als je in het ziekenhuis bent en wordt ingeleid. Zelfs als je bent bevallen...

16. He nou ben ik er ff is er niemand meer :cry:

17. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow nog ff voordat ik ga, dafjeeeeeeeeeeeeeeee hoe is het? hoe gaat het met de kleine?
    met jou alles goed in babywereld ? :D

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ha Debby en Lenthe: ik bied mij aan als runner-up-buddy, hoor, geen probleem, ben morgen de hele dag beschikbaar en heb nog geen vastomlijnde beval-plannen :)

Spannend hoor dames!

19. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow je bent al weg, nou ja dan ga ik ook maar,..groetjes

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    bij mijn VK doen ze dus GEEN inwendig onderzoek. helemaal niet. Ik ben zelf bang om straks met ontsluitng rond te lopen zonder dat iemand het weet. het schijnt vaak te gebeuren.

Bij en belgische collega van me was dat ok het geval maar al voor de 30 weken 2cm ontsluiting. daar doen ze ieder bezoek een echo dus zo kwamen ze erachter en moest ze plat.

ik snap soms niet waarom ze hier niet vaker een echo doen of inwendig checken, kan problemen voorkomen.

als ik zo las bij dafje, die verloor scheutjes vrucghtwater maar later niet meer, dan denk ik misschien heb ik dat ook wel gehad.

hahaha ik pieker teveel, ga jons wakker maken. we moeten nog douchen en omkleden voor het halloweenfeest

Deel Deze Pagina