November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    jeetje wat erg zeg.

sterkte meid.

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

jak, wat naar Rachel, sterkte!

Wat kraamzorg betreft, heb t aangevraagd. hoeveel uur weet ik niet, weet wel doordat ik BV wil geven je recht op meer hebt. Verder schijnt t ook afhankelijk te zijn van je verzekeringspakket. Maar als goed is komt daar nog een definitieve intake van. Nu is t de vooraanmelding heb ik me laten vertellen. Ik wacht dus rustig af.

Verder redelijk rustig weekend gehad. Vanavond op bezoek bij nieuwe buren. Maar die band is nu niet zo goed, dus kan niet zeggen dat ik veel zin heb...
    Ben echt supermoe, zit me te gapen op mn werk. Gelukkig nog een uurtje, en dan mogen we weer naar huis :)

3. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Heb nog niets geregeld voor kraamzorg! Ik ga alles doen (en dan moet alles ook meteen haha)als ik de eerste echo heb gehad. Dan ga ik VOLOP aaan de slag, kan niet wachten. Hoop wel dat we snel minder moe zijn, wordt er echt MOE van. Ik ben nooit niet moe lijkt het wel.
    MAAR het is voor een goed doel, voor een heel goed doel :D

4. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik zit voor de rest van de dingen ook te wachten op eerste echo
    ik heb namelijk een onwijs gaafe kinderwagen gezien.
    die ik echt wil hebben maar ik durf nog niks te kopen.

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Chrissie: wat balen dat je niet zo goed ligt met je nieuwe buren. Dat is dan wel snel misgelopen, als jullie nog maar net naast elkaar wonen. Is het nog wel te 'helen'? Goed dat jullie afspreken in ieder geval.

@Ilona: kan me voorstellen dat je nog heel eventjes wacht. Welke kinderwagen is het?

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    welke wagen heb je gezien? Het meeste heb ik natuurlijk al, dus dat scheelt.
    Voor de rest wacht ik tot de 20 wkn echo, dan weten we wat het gaat worden en dan ga ik ook aan de babykamer beginnen. Heb voor een jongen en een meisje 2 verschillende thema's, maakt op zich niet echt wat uit. Want ja ook de geslachtsbepaling is niet helemaal zeker.

7. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

@ Murmel. We hopen toch dat we normaal met elkaar om kunnen gaan. Daar doen wij ons best in elk geval voor. Maar goed, meer dan je best kun je niet doen.. Ik kan me er best druk om maken, daarom zal ik ook wel zo moe zijn, best veel liggen piekeren. Moet ik eigenlijk niet doen, is niet goed voor me, maarja.

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik ben ook wel bang dat ze het verkeerd inschatten en je ineens ipv een meisje een jongen krijgt..zit je met je roze babykamer en roze kleertjes haha

9. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik zet hem even in mijn album.

wat ik fijn vind is dat er een maxi cosi bij zit.
    er zit ook een luiertas bij.

ik vind ook ontzettend mooi alleen de prijs is iets minder maar mijn ouders wilden mee betalen.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Ilona: ehm, kan die link oid niet openen. Heb je nog iets anders?

Haha, OK, kijk zo in je album!

11. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    dat lukt ook niet

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik krijg het niet voor mekaar om hem neer te zetten.

maar hij is bij babywalz onder de kop kinderwagens
    combiwagens

en hij heet trio-enjoy

echt een hele stoere

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zeker stoere wagen! Wat een hoop geld, he, die Bugaboos en Quinnys zijn zelfs nog weer duurder, gaat eigenlijk helemaal nergens meer over.... Ben blij dat ik een goede vriend bij Bugaboo heb werken, hoop dat hij wat voor me kan regelen tzt.

14. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hej pssssst..!
    Hier ben ik weer eens. En kijk eens eventjes onderaan...?
    Heb toch maar even een officieuze banner geplaatst - om de tel bij te houden.
    En nu nog steeds niks wat op een naderende ongi lijkt.. Maar durf na vorige week ook niet meer te testen tot ik weer bij de 8e dag overtijd ben, dus we hebben nog n dagje of 5 te gaan.
    Al durf ik er niet op te rekenen, vind t toch wel spannend worden nu :)

Ik lees dat jullie allemaal op gaan naar de magische 3 maanden grens. Ik zeg TOP meiden! Doe je beste he!

XX Ma2Be

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    stoere wagen ilona,
    Zelf ben ik al bijna 3 jaar tevreden over mijn Mutsy urban rider (4 wielen). tja en wat is duur. De mijne is al non stop gebruikt en weinig problemen mee gehad. Pastte perfect in mijn vorige auto, deze had niet echt een diepe kofferbak ivm een lpg tank.
    hij gaat nu voor ronde 3. Oke ik was dan ook 750 euro kwijt, incl voetenzak en luiertas. Maar vond en vind het geld waard geweest. Via babywalz moet je nog wel afwachten wat voor je wagen je krijgt, je kan ze niet van te voren zien of er mee rijden.
    Murmel, hopelijk kan die vriend wat voor je regelen. Zou mooi zijn.

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ma2be spannend hoor. pff dat je nog 5 dagen kan wachten. knap hoor.

17. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    May2be, moest van het weekend nog aan je denken! Dat je kan wachten joh.....

Inderdaad een mooi en stoere wagen!

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Ma2Be: SPANNEND! Een heel forum zit hier voor je te duimen... Vertel het ons meteen he?!

19. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Spannend hee! Laat je het ons meteen weten? Ben heel nieuwsgierig!

Mooi karretje Ilona! Ik had vorig jaar een kinderwagen van Marktplaats gekocht, voor € 150,-, is helemaal goed. Dus dat is ook nog een optie, maar je weet nooit zeker in welke staat die is natuurlijk. Ik ga nu (straks) voor een tandem-wagen.

Wat kraamzorg betreft: komt er hier iemand toevallig uit de buurt van Zwolle? Wil andere kraamzorg dit keer. Ik wil namelijk absoluut geen kraamzorg meer van Icare, dat was de vorige keer echt belabberd!

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dames ik trouw zaterdag pas hoor. Ik ben donderdag en vrijdag gewoon vrij.
    Oke, vriendlief is er van overtuigd dat het er 2 zijn. Vrijdag heb ik mn eerste echo en dan zal blijken of hij gelijk heeft. Mij maakt het niet uit hoeveel het er zijn.

Vandaag even de dokter gebeld om te checken of ik nou een bekkenfractuur heb gehad ofdat het maar een scheurtje was.... en zoals ik al dacht, het is een fractuur geweest....rdelijk ernstig dus.
    MEteen gemeld bij de vk en we houden het in de gaten.... dikke kans op keizersnee dus.

Deel Deze Pagina