Ja, hoop dat ze vanavond bevalt, dan kan ik met een gerust hart morgen bevallen . Anders hebben mijn schoonouders bijna een echte tweeling...
Arnoud is ff lekker een frietje aan het halen, mmmm....ik weet natuurlijk maar nooit of ik morgen ga bevallen en wat ik de rest van de week dan krijg te eten .
Haha ja wie weet is dit wel een soort galgenmaal Debby, je laatste maaltijd als nog-net-niet-mama. Geniet er dus maar extra van
stom bruna spel... de 1e keer wilde ik midden doen en deed toen links en toen was het midden... Nu heb ik al 10 keer rechts gedaan en is het steeds wat anders...
Hoi meiden, zo ben even online.... De dagen gaan zo snel, ik heb haast geen rust en geen tijd om iets anders te doen. De kleine ligt nog in het ziekenhuis, het is even afwachten wanneer hij ze flesje op kan! We gaan om de 3 uur, om 8, 11, 14, 17 en 20 uur! Dus tussendoor eten en dan is het eigenlijk alweer tijd want je zit er ook telkens een uurtje.. Best slopend, kan niet wachten tot hij thuis is! Even alleen een ego berichtje, want voor meer heb ik niet veel puf. Ben wel benieuwd hoe het met jullie is! Bedankt trouwens allemaal voor jullie kaartjes
Hey Melina, fijn om weer even wat van je te horen. Vermoeiend hoor, elke keer op en neer. Heb je al enig idee wanneer hij mee naar huis mag? Woon je een beetje dichtbij het ziekenhuis? Liefs Ilse
ja woon er wel in de buurt, maar het is slopend. Ben echt doodop ookal kan ik heel veel dat heen en weer en die zorgen en s'nachts niet even kunnen spieken wat hij doet. Je bent en je buik kwijt en je heb geen kindje in huis hij mag naar huis zodra hij al zijn flesjes zelf leeg drinkt, dus dat kan over 2 dagen zijn maar ook pas over een week!
Lijkt me inderdaad best frustrerend. Maar het belangrijskte is dat t goed met 'm gaat toch? En je hebt 'm vast heel snel thuis en dan kun je echt gaan genieten. Wat is nu precies z'n roepnaam eigenlijk?
Vangelis... Het gaat op zich heel goed met hem alleen hij moet even de knop om zetten en begrijpen dat hij zelf ze flesje moet drinken en niet dat hij het elke keer zonder moeite krijgt! Wel vervelend maar voor hem beter...je mist hem alleen heel erg in het ziekenhuis is het toch wat beperkt je kan hem niet zo lang knuffelen en je voelt je toch opgelaten (er liggen meerdere kindjes op de kamer)..
Mooie naam! (ik vroeg t nog even omdat er geloof ik wat verwarring was hier, de naam Evan is ook voorbij gekomen dus we wisten t ff niet meer...) Ik hoop dat je 'm snel mee naar huis mag nemen!
ja klopt wij wisten ook niet echt hoe we hem zouden noemen haha daar dachten we nog 5 weken over na te kunnen denken hoe is het verder bij jouw? Al wat uit je wat mindere periode?
daar heb ik de laatste dagen steeds aangedacht. Ik was zo blij voor je dat je kindje er was, heb er niet bij stil gestaan dat je dan in een lastig pakket komt te zitten, niet lastig, maar zo dubbel! Je bent blij dat hij er is, ik bedoel ik kan hem nu zien in de buik had hij nog niet zichtbaar geweest maar ik heb hem niet de hele tijd om me heen...
Ja, enorm frustrerend! Dan dat lege kamertje.. het voelt gewoon niet juist... je stelt het je allemaal zo anders voor! Maar achteraf denk je.. waar blijft de tijd? hoe heb ik dat allemaal gedaan? Maar je gaat maar door.. maar denk ook beetje aan jezelf he! Je moet jezelf niet voorbij lopen.. neem op tijd je rust! In het begin ging ik ook enorm vaak, maar op een gegeven moment kom je jezelf tegen hoor.. tussen de middag een dutje is geen schande. Je moet wel goed uitgerust zijn als hij straks thuiskomt, dan heeft hij je zeker nodig!