November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    Idd mooie naam! Lijkt wel wat op Melanie's zoon Angelus, volgens mij spreek je dat hetzelfde uit, of nie?

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    huh? je had je adres toch niet openbaar? *schaamt zich dood nu* :oops:

3. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ik denk niet dat je het hetzelfde schrijft, het is de naam van me schoonvader. Onze zoon is vernoemd, de eerste naam naar Chris ze vader de 2de naar de mijne.

Nee klopt me adres was nie openbaar :D

4. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    ja ik blijf ook weleens liggen dan gaat chris alleen of we slaan een x over, maar het liefst wil je er altijd zijn! Je wil hem toch ook leren kennen...
    ik zit er vandaag gewoon even doorheen...wil hem nu gewoon thuis hebben samen op de bank lekker liggen s'ochtends lekker na het voeden in bed liggen samen dat soort dingen mis ik nu gewoon.

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    helaas begrijpen té veel mensen de situatie niet.. ze hebben geen idee wat het allemaal inhoudt.. je krijgt soms reacties dat je denkt.. wat moet ik daarmee?!
    En vooral.. "het komt allemaal wel goed joh.." grrr hoe vaak ik dat heb gehoord.. tuurlijk komt het wel goed uiteindelijk (alhoewel het niet natuurlijk is dat het goed komt) maar je moet er wel doorheen.. je vliegt heen en weer.. en kraamtijd heb je niet.. vandaar dat ik zeg.. loop jezelf niet voorbij. Neem op tijd je rust.

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    Heel begrijpelijk! Het voelt zo dubbel, iedere keer dat afscheid. Ik was soms jaloers op de verpleging dat zij hem vaker zagen dan ik.. :rolleyes:
    Maar goed, afgelopen donderdag was de hele afdeling uitgelopen om Mika gedag te zeggen haha.. hij had er dan ook zo lang gelegen dat iedereen wel een zwak voor hem had.. zo lief!

7. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    ja bij ons in het ziekenhuis mogen er ook maar 2 personen per keer komen...dus of ik of chris en dan nog iemand erbij als er visite komt ook zo vervelend. Me schoonouders en mijn vader en moeder hebben niet echt de mogelijkheid gehad om te kijken en ik en chris samen hebben ook nog niet de mogelijkheid gehad om er samen van te kunnen genieten..

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    Ja, frusty! hopelijk drinkt hij snel zelf zijn flesjes leeg! hoeveel en hoe vaak krijgt hij nu? Ligt hij nu wel in een wiegje?

9. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    ja hij ligt al vanaf dag 1 in een wiegje, hij moest 1 dag onder de lamp.

hij krijgt 60 ml per voeding dus dat 7 keer per dag, best veel voor zo'n klein mannetje!

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    ah ok, dat is dan wel weer goed. Mika heeft ook 1 dag onder de lamp gelegen. Hij kreeg 7 x 65 ml voeding. Is idd best veel voor zo'n klein kereltje ja!

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb er inderdaad extra van genoten! En mocht het morgen nog niet lukken, dan neem ik de volgende keer weer een frietje ;)

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Melina,

Ik hoop voor jullie dat Vangelis snel naar huis mag! Kan me voorstellen dat je hem graag bij je wilt hebben! Heel veel sterkte!

Liefs,
    Debby

P.S. wel fijn dat Gwen begrijpt hoe je je voelt, kan me voorstellen dat je veel steun aan haar hebt

13. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Zo toch weer even aan het forum, hoe bedoel je ik ben verslaafd:)

Eerst even reageren dan mijn verhaal

Muriel wat een ontzettend leuk schilderij is het geworden zeg. Echt ik ben jalours op je creativiteit.

Hope sterkte met het weg doen van je vogels, lijkt me inderdaad moeilijk.

Lenthe wat spannend zeg, ik snap dat je nu ook wilt dat het komt, op het moment dat je weeeen komen maakt je lichaam zich er klaar voor en dan valt het goed tegen dat het niet verder komt. Nauw heel veel sterkte en kracht toegewenst, en ik hoop dat de kleine zich gauw aandiend.

Debby PGD is een vorm van IVF, maar dan gaan ze het bevruchte eitje eerst nakijken op de chromosoom afwijking. En als er dan gezonde eitjes zijn dan worden die terug geplaatst, zo voorkomen wij dus de overlijdens oorzaak van Milan en Isa. Het moet eerst allemaal technisch, medisch en etisch kunnen en het hele traject duurt sowieso een jaar, maar het is in ieder geval een begin.
    Debby als het morgen kan heel veel succes gewenst.

Ruby bedankt voor je mooie kaartje.

Melina heel veel sterkte toegewenst, het zal zeker zwaar zijn. Maar hopelijk heb je snel je kanjer thuis

14. Niet meer actief

Oh even iets anders...mag ik even jullie aandacht vragen voor een berichtje van mij in de Te Koop rubriek?

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ?p=1644128

Het zomerhuisje van m'n ouders, waar ik t wel eens eerder over gehad heb, heb ik daar te koop gezet. Mocht een van jullie iemand weten die op zoek is naar een dergerlijk huisje of jullie zelf misschien, laat het me weten. M'n ouders wonen er nu heel dichtbij en komen er bijna niet meer en krijgen steeds meer moeite met het opbrengen van de vaste lasten. Als het niet verkocht wordt, gaan wij de lasten dus op ons nemen om hun te ontzien, maar het zou gewoon fijn voor ze zijn als het verkocht wordt. Dus willen jullie je ogen open houden als je toevallig iemand spreekt die iets zoekt?

Tnx!

15. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Zo ik heb helemaal kapot en gesloopt, mijn hele lichaam doet me zeer. Ik heb de hele middag op bed gelegen en veel geslapen alleen heeft het niet geholpen, maar het is het dubbel en dwars waard geweest

Het is een hele mooie en ontroerende dienst geworden. Het voorlezen van het gedicht is gelukkig goed gegaan. Waar ik die kracht vandaan haal? Die krijg ik van mijn kinderen.
    Toen was het moment dat alle namen werden voorgelezen om een kaars aan te steken, en daar werden wij heel geemotioneerd. Als eerst een kaars voor milan en als laatste een kaars voor Isa. De hele kerk huilde met ons allemaal mee.
    Na de dienst zijn wij bijna door de hele gemeente aangesproken. We hebben nog bijna een uur gepraat met iedereen, en wat een steun krijg je daar van zeg echt niet te geloven. Wij zijn heel blij dat we gegaan zijn, ookal was het ontzettend zwaar. Voor Patrick en mij voelt het vandaag of wij weer onze kindjes hebben moeten begraven. zo'n gevoel hebben wij. Ik hoop dat mijn lichaam zich snel hersteld en dat ik verder kan met mijn herstellingsproces. Meiden ontzettend bedankt voor alle steun die jullie mij voor vandaag hebben gegeven. Ik voelde me echt gesterkt door jullie.

En nu we het daar toch over hebben. Echt een groot dank je wel naar iedereen van de november mama's ookal weten jullie niet wat jullie moeten doen en zeggen, jullie zijn zo'n ontzettende steun voor mij, meer dan dat jullie denken. En ook de al bevallen mama's, soms is dat zwaar voor me, maar het leert me ook heel goed dat het ook HEEL vaak goed gaat en dat is een les die ik goed moet onthouden. Dus ook op zo'n manier zijn jullie tot steun. Ik hoop dat het contact ook aanblijft als we allemaal zijn bevallen, want zo'n hecht clubje wil toch niemand kwijt!

Ik vond dat dit even gezegd moest worden.

Heel veel liefs Linda en ook van Patrick

16. Niet meer actief

(((((((((((((((((Linda&Patrick)))))))))))))))

Even een hele dikke knuffel voor jullie, woorden heb ik op t moment even niet. Ik denk aan jullie.

17. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Hier ook een knuffel voor Linda en Patrick.
    Was het een dienst omdat het 1 november allerzielen (of allerheiligen wat is het nou?) is?

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ja maria, en bij ons wordt het allerheiligen genoemd, maar in de katholieke kerk allerzielen volgens mij.

19. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    :idea: Linda: wat fijn om te lezen dat de herdenkingsdienst goed gegaan is. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie nu gesloopt zijn. Toen ik je verhaal las werd ik zelf gewoon emotioneel omdat je schreef dat wij jullie zo enorm veel tot steun zijn. Ik neem nog steeds mijn petje voor jullie af hoe jullie je er doorheen slaan. DIKKE KNUFFEL

20. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik meen dat het alle2 is. Dat de ene dag op 1 november valt en de andere op 2 november.

Share This Page