Ik heb het even opgezocht en het zijn inderdaad 2 verschillende dagen. 1 november is allerheiligen, dan herdenk je alle heiligen en 2 november is allerzielen, dan herdenk je de overledenen.
Zeg dat wel. Bakerpraatjes zeggen dat pannenkoeken (moeten ze persé met stroop?) de bevalling op gang brengen... Achja, baadt het niet dan schaadt het niet....
Ik lust geen ananas. Ik wil best ver gaan om de baby te halen maar ik ga geen ananas eten Pannenkoeken daarentegen gaan er wel in ja...
Voor mn gevoel zou de baby er spontaan uitvallen als ik nu ga springen We rijden vanmiddag over een klinkerweggetje en ik had t idee dat de baby er spontaan uitgeschud zou worden
Haha, wel grappig die pannenkoeken, want die had ik onlangs op en toen heb ik die hele avond een ontzettende rommelbuik gehad... dus het zou wel eens kunnen kloppen
Tjonge, Linda, dat zal zeker een zeer emotionele dag voor jullie zijn geweest. Heftig hoor. En petje af dat je het gedicht tot een goed einde hebt kunnen brengen. En dankjewel voor je lieve woorden, ik sluit me er helemaal bij aan dat we best een bijzonder en hecht cluppie zijn! Dikke knuffel voor jou en Patrick, ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen straks na deze zware dag.
Linda, wat fijn dat het zo'n mooie dienst was vandaag! Kan me voorstellen dat het ook heel zwaar voor jullie was. En ik ben het helemaal met je eens: hopelijk blijven we straks ook met elkaar in contact. Er bestaat op deze site ook een 'De mama's'-forum he? Daar verhuizen we straks heen als iedereen bevallen is! Hier is alles momenteel aardig rustig, maar ik voel al weer wat actie, dat begint steeds als het donker wordt geloof ik. Ik ben de slijmprop ook kwijt. Heeft iemand enig idee wat dat voor 'voorspellende waarde' heeft over wanneer het zou kunnen beginnen? Ik kan er niet zoveel over vinden. Je kunt inderdaad al heel lang met ontsluiting rondlopen zonder het door te hebben. Op zich is dat niet zo erg, want zo lang de vliezen niet gebroken zijn, is er nog geen directe verbinding met buiten. Als je nog niet lang genoeg zwanger bent is het natuurlijk niet zo onschuldig, want ontsluiting kan snel leiden tot méér ontsluiting. Roelie, ik duim ook voor jou! Klinkt ook als een valse start, of niet? Debby, ook via deze weg wil ik je nog even veel succes en geluk wensen voor morgen! Hopelijk heb je morgen om deze tijd je baby in je armen. Laten we inderdaad maar even andere buddy's aanstellen, want onze timing is wel héél erg op elkaar afgestemd nu (misschien). Muriel en Ilse dus? Wat een schattige foto Natasja! Ik heb net even de ogen uit m'n kop gejankt (hehe, héérlijk); de aanleiding was dat ik me opeens (nogmaals) realiseerde dat de laatste tijd met ons drietjes hier is ingegaan. Hoewel ik het best erg zou vinden als Sofia op zou groeien zonder broertje/ zusje, kan ik soms heel erg tegen een tweede kind opzien. Ik geniet zó van mijn meisje, en ze is nog zo klein en hulpeloos eigenlijk. We hebben het zo leuk met z'n drieën En dan voel ik me weer schuldig tegenover mijn zoontje, alsof ik hem niet wil ofzo. Nou ja.... Hoe is het eigenlijk met Melanie?
Linda -> fijn om te lezen dat het een mooie dienst was. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jullie emotioneel ook heel zwaar is geweest, maar aan de andere kant natuurlijk ook weer heel fijn dat jullie zoveel steun krijgen! En ook ik vind dat we een superhecht clubje hebben (alhoewel ik er nog maar kort bij ben). Vanmiddag zei Arnoud toevallig nog tegen me dat ik zoveel aan het forum heb . We steunen elkaar door dik en dun en weten allemaal wat een ieder meemaakt! En van jouw verhaal moest ik toch weer huilen! Ik hoorde het ook laatst van die pannekoeken, maar zag toen dat het voor mijn suiker niet goed is...helaas...ik ben dol op pannenkoeken . Buddy Lenthe -> ook ik wil jou nog even heel veel succes en sterkte wensen (mocht het allemaal doorzetten!). Ik heb de nummers van Muriel en Ilse in mijn telefoon genoteerd, en mocht er iets gaan gebeuren, dan zal ik jullie alledrie sms'en. Er zal toch wel iemand zijn die het op het forum kan plaatsen . Enne...ik hoor het natuurlijk ook gewoon graag van jouw kant! Het valt me wel op dat de buddy's wel vaker de tijd op elkaar afstemmen . Misschien heeft het gewoon zo moeten zijn?! Ik heb net even heerlijk gebadderd en ben daardoor helemaal duf geworden. Hopelijk kan ik straks dan ook lekker slapen en ben ik helemaal uitgerust voor morgen! Nog geen nieuws van mijn schoonzusje, dus ik denk dat ze nog lekker aan het puffen is. Ze ligt in hetzelfde ziekenhuis als waar wij morgen heen moeten, dus we lopen sowieso even langs natuurlijk. En wie weet lig ik er morgen ook wel! Zo ontzettend spannend...ik hoop echt dat ik kan slapen!
Dank je wel voor de toelichting! ALs ik het zo lees, zal het een zware weg voor jullie worden, maar hopelijk ook een mooie! Jullie hebben het meer dan wie dan ook verdiend! Knuffel!