November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Niemand online?

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb een heel vreemd gevoel, wie weet is dit onze laatste nacht met z'n 2-en en zijn we vanaf morgen met z'n 3-en. Jeetje...het is toch zo raar en helemaal niet voor te stellen. En wie weet kunnen ze morgen nog niets voor me doen, dan ga ik echt huilen! Ik kijk zo naar morgen uit, maar ben ook zoooo zenuwachtig! Kan ik het allemaal wel, hoe zal de bevalling gaan etc....

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

debby het zal zeker een zware weg worden, maar niks is zwaarder dan twee keer je kindje te moeten verliezen, en zo denkt het ziekenhuis er ook over. Ik weet IVF is niet niks, maar als ik het moeilijk heb hoef ik alleen maar eventjes te denken aan deze helse pijn en dan kan ik weer verder. Maar eerst maar kijken of het PGD voor ons iets kan zijn.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh hoi Linda, ik dacht dat jij helemaal uitgeput zou zijn...hoe gaat het met je?

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat geloof ik graag LInda! Een vriendin van mij is haar kindje verloren met 28 weken (trisomie 18) en dat lijkt me al verschrikkelijk! Laat staan dat je 2 kindjes verliest! Daar zijn gewoon geen woorden voor....

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

dat ben ik ook, maar wil even mijn hersen op iets anders krijgen en daar helpt het forum goed bij. Ik ga zo ook wel weer naar bed

deb heb jij msn?

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, heb je net al even toegevoed aan msn.

Ik moet eigenlijk ook gaan slapen...maar ja...zenuwen!

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Linda, hele grote digi-knuf voor jou!

Debby, heel veel succes voor morgen!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dikke tranen hier....mijn de telefoon ging net,Arnoud zei dat hij de telefoon mee had genomen naar beneden, maar niet dus...dus ik helemaal zoeken. Te laat...mijn schoonouders maar even gebeld en ja hoor, mijn schoonzusje is om 20.00 uur bevallen van een gezonde zoon, Sem! Joehoeee...en toen kwam de tranen hier en die blijven maar vloeien.... :(

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En toen was het weer stil op het forum....

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    ik ben er nog

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Gefeliciteerd Debby. Nederland is weer een supertante rijker!

Sem is ook een hele leuke naam zeg!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ze hadden al een dochtertje, dus ik was al tante. Maar nu wel een overgrote dosis hormonen natuurlijk :). Het leuke is dat wij eerst Sem ook heel leuk vonden voor een jongensnaam, maar uiteindelijk voor een andere naam hebben gekozen!

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    O gelukkig maar anders moest je nu ineens heel snel een andere naam verzinnen.

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Sem is wel een enorme modenaam.
    Mijn neefje heet Senn. Even wennen, dat wel, maar nu vind ik het een leuke naam.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Senn is ook een leuke naam! En we wisten hun namen al, mijn zwager had zijn mond al een keer "voorbij gekletst". Dus zij weten onze namen ook al :). Dat scheelt ;).

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Mijn ouders en zus weten ook de naam al. Heb zelfs al een handdoek waar mijn moeder zijn naam op geborduurd heeft.

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Stasia, dat zou in mijn familie geen zak uitmaken, aangezien bijna al mn neven aan mn vaders kan dezelfd naam hebben.
    Juan Francisco.

Wij vonden vorig jaar, voordat Senn geboren werd, Senna heel leuk voor een meisje. En mijn schoonzus schrok wel toen we dat zeiden. Gelukkig was zij ons voor, en hebben we nu toch een andere naam....

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn moeder is ook vreselijk nieuwsgierig naar de namen, maar ze moet nog even wachten...alleen mijn zwager en schoonzus weten de namen. En wij natuurlijk :)

Deel Deze Pagina