Ik hoop dat dat een beetje wil lukken. Maar in ieder geval veel succes morgen en we horen het wel wat ze gaan doen. Hoe laat moet je?
We moeten om 09.20 uur bij de gynaecoloog zijn en zij gaat dan kijken of de baarmoedermond rijp is. En dan horen we hoe of wat...ik breng jullie zo snel mogelijk (of via mezelf of via de buddy's) op de hoogte!
Ja, de combinatie van die twee dingen. En dinsdag ben ik 38 weken en voor die tijd willen ze dus liever niets doen. Dus het wordt heel spannend! Want voor hetzelfde geldt is de baarmoedermond niet soepel en wil ze geen gel nog aanbrengen en moet ik nog 1 week of langer bedrust...pff...moet er niet aan denken!
Pfoe, lag al te pitten op de bank, dus verhuis nu snel naar mn bedje... Semi-buddies .... heel veel succes vannacht (zenuwen?) en morgen (is het zover?)! En voor de rest... Slaap lekker!
Slaaplekker allemaal, ik ga ook mn bedje opzoeken, eens kijken wat deze nacht weer brengen gaat. Dagdag
@ Linda, ben blij dat de dienst zo mooi was! @ Maria, ben je het zo zat dat je aan de pannekoeken gaat hihi @ Linda, heb echt veel respect voor je meid, nu ook weer met dat pgd en ifv! En dan loop ik maar te zeuren omdat me kindje op 5 km afstand ligt namen: ben erg benieuwd, vooral bij maria en tari, maria omdat er een wedstrijd was en ik niet gewonnen heb haha en bij tari omdat ze al 2 bijzondere namen heeft ben benieuwd naar de derde. Maar bij iedereen vind ik het erg spannend! ik ga er weer vandoor, me zoontje voeden kijken hoe ze nacht is geweest! Groetjes
Tjonge, het is wel heeeeeeel erg rustig geweest de afgelopen uren, zeg! Geen enkele nachtbraker?! Heel goed dan!
Ben benieuwd wat het zh je vandaag gaat brengen Debby, hoop maar dat ze je niet teleurstellen en je nog wat langer laten wachten..
Goedemorgen meiden Hier weer een goede nacht gehad gelukkig! Beetje druk en raar weekend gehad, zat op een gegeven moment wel op het punt dat Ukkie van mij wel mag komen, voor het eerst dat gevoel. Maar nu ach we zien het wel. Update over de gordijnen, Piet heeft zn tante gesproken, de gordijnen voor Ukkie was net aan het naaien toen Piet belde. Over de gordijnen van de Hema, zij was er ook van overtuigd dat we de goede maten hadden door gegeven. Ze komt vandaag even de bon halen en gaat ze herry maken bij de Hema. Ik ben erg benieuwd. Debby ga voor je duimen dat je vandaag ingeleid word meis! Linda fijn dat het een mooie dienst was meis, hebben je kindjes verdiend en jullie ook. Jullie zijn 2 sterke mensen! Buik hoogte. hier zit de buik ooknog wel redelijk hoog, maar ik heb zelf ook niet echt door dat het gezakt is, het is dat andere zeggen dat mn buik zakt. MAar ja als ik de kont tegen mn ribben aan voel, denk ik wel eens zal maar wat verder Ukkkie Namen: niemand weet welke of wat voor naam wij nemen voor onze Ukkie. Sommig mensen weten ook niet eens wat ons Ukkie word.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter Hope43~uitgerekend op 28 november~1e kindje~zoon 5 MEIDEN 9 JOCHIES 5 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal nog 19 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (bevallen) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (bevallen) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (bevallen) - Muriel (14) Lenthe (6) - Debbykoops (13) Natasja (bevallen) - MissyM (bevallen) Serafijntje (7) -Rachel (16) Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Blondiedfu (8 ) - Hope 43 (28 ) AGENDA Debby~ 29 oktober 9.20 uur gyn (misschien inleiden??) Maria~30 oktober controle VK Joldeg(Ilse)~ 30 oktober 8.45 uur VK Serafijntje~ 31 oktober 10.10 uur VK Tari (Melanie) 31 oktober 19.30 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur groei-echo 36wkn Indigo~ 1 november 9.00 VK Sammie2~ 1 november 11.20 uur VK Roelie~1 november 12.15VK Murmel~2 november 09.00 VK Stasia~2 november 09.45 gyn Maria ~3 en 5 november benen bij elkaar houden!! Maria~ 6 november controle VK Murmel~9 november 16.00 VK Joldeg(Ilse)~ 13 november 8.25 uur VK Joldeg(Ilse)~ 26 november jarig (32) GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d KYRA~dochter van Esje en Bob~ 18 oktober ~ 3320 gram~48 cm~38w EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~ 22 oktober ~ 3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZK ~ ingeleid ESMAY~dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d