November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahahaha

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw straks ook weer de vk bellen, voor een nieuwe afspraak voor mn bloeddruk en urine te laten meten.

3. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    fijn dat je tante er nu vaart achter zet, weer een zorg minder,.. zag het al voor me, jij bevallen in de kamer hihi en de hele buurt vh raam :D

4. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    is het bij jullie ook zo'n druilerig , motweertje ?

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Whahha nee zo erg zou het ook niet zijn hoor, in de woonkamer hangen nog wel luxaflex die gewoon dicht kunnen.
    Maar ja Ukkie heeft nog geen gordijnen, had/heb ukkie ook verboden te komen want er moeten eerst gordijnen komen hihi

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja het is echt in je bed blijf weer met warme chocomelk :D

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, ineens is het depri-weer, he, wel jammer...

Maarja, had niks te klagen over eerste weken van verlof, toen was het toch best een behoorlijke nazomer!

Maarja, die man met die lange witte baard komt ook al weer bijna naar ons land he, dus het moet wat herfstiger worden.

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou, Ukkie, eh Ikke, ik hoop dat het gordijnendrama zich vandaag een beetje gaat oplossen, dat heb je wel verdiend als hoogzwangere bijna-mama!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Vind het ook wel weer gezellig hoor sneller donker, kaarsjes aan, lekker op de bank kruipen met je deken! Lekker knus

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hmmz, de wintertijd is op het forum nog steeds niet doorgedrongen zie ik....:confused:

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zijn in ontkenning :)

12. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha ikke, was een grapje hoor, wist het vd luxaflex :D

en wat de wintertijd betreft, forums laten vaak / meestal dat uurtje zo staan,.....

ik heb vandaag weinig verplichtingen, maar ik moet straks ff op pad, iets voor mn nichtje te kopen,.......
    normaal wordt je er overal mee doodgegooid, maar zal je net zien, nu niet ,......

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat een geluksvogels zijn wij allemaal he, dat we niet naar buiten HOEVEN!

Als ik al die mensen door de regen naar hun werk/school/studie zie fietsen, hihi, voelt best OK.
    En dan die lange files waar we niet in hoeven te staan, ook prima!

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi ja idd Murmel
    Piet is net de deur uitgegaan met een lang gezicht en een hoop gemopper dat het regend :p

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    pfff zit sinds donderdag aan de ijzer tabletten, maar sjee mn darmen die zijn op hol geslagen!
    Ik ging al vrij regelmatig maar nu, gewoon krampen, ja zijn echt darmen.

Sorry geen smakkelijk verhaal, maar ja we delen alles met elkaar toch :D

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    er wordt gewoon lekker grote schoonmaak gehouden daarbinnen, denk ik!

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Oh wat fijn dat je alles - maar dan ook echt alles - met ons deelt, Dees :( ;)

Goedemorgen, trouwens :)

Heb net de hond uitgelaten en het weer ziet er erger uit dan het is. Dacht dat het erg frisjes en kil zou zijn, maar viel gelukkig mee. Ga zo ff snel onder de douche en dan hoop ik dat Frans snel aan de slag gaat hier. Ook Inge is er weer een dagje, dus ook de poetsdingen gaan lekker door hier. Iedereen aan het werk voor mij, muhahahaha (gemeen rule-the-world-lachje) :)

Ik hou het forum vandaag scherp in de gaten. Debby, succes meis! En Wencke ook natuurlijk! Laat je niet gek maken door je hormonstertjes, joh. Je wordt - en bent! - een supermamma met genoeg voor je dochter en je zoontje ;)

O ja, zo ook nog even de vlos bellen om te horen wanneer ik terecht kan vandaag....Houd jullie op de hoogte....

xxx

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi zou je denken, mag van mij ook zonder die kramp hoor. :D

19. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou ik ga nog ff kijken waar die wilkinson intuition te koop is, met die zeepjes etc,
    en dan ga ik ff achter de pc vandaan,
    heb geen pijn ofzo, maar wel een strakke buik,..dus zit niet echt lekker zo,......

laters dames,.....

ennuh idd wel ff de boel checken af en toe ,....
    baby is zo op de wereld :)

fijne dag

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen meiden.

Debby, heel veel succes vandaag.

Wencke, meid komt echt goed hoor met je moederliefde! Vind het erg lief van je dat er zo mee bezig bent, zegt toch al genoeg?!

Melina, fijn om weer wat van je te horen. Zal voor je duimen dat Vangelis snel naar huis mag.
    Wel grappig, Angelus is dezelfde uitspraak als Vangelis, alleen zonder de V en met een u als uitspraak.

Gwen, hoe gaat het met jullie, komen jullie?

Maria, die pannekoeken met stroop hebben hier nog weinig gedaan, maar ze zijn wel heel erg lekker, hmm misschien vanavond weer eten, vinden de kids ook niet erg. En lekker even huilen hoor, om niets. Lekker toch.

Eshter, heerlijk dat iedereen voor je aan het werk is. Houden zo, want jij mag niet zo veel doen met je bloeddruk.

Dees hoop dat het je tante gaat lukken voor je gordijnen, en van die ijzertabletten hier hoopt de boel zich dan altijd op :( ;)

Hier vanacht erg veel eruit geweest, moest zeker om het uur plassen soms om de 45 min. Moest ook echt nodig. Jemig......
    Morgen of vanmiddag mijn urine weer laten checken op een blaasontsteking.

Heb wel weer een beetje last van onderin mijn buik (soort krampen) maar ja zal weer niets zijn. Zit al 2 wkn te hopen dat er iets gebeurd.
    Nog 5 dagen tot de uitgerekende datum........

gisteren nieuwe buikfoto's gemaakt, zal er zo even 1 plaatsen.

Deel Deze Pagina